تهران ، ولیعصر
021-987654

لینکدین ۴ به روز رسانی برای صفحات تجاری ارائه می کند

LinkedIn مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای صفحات تجاری ارائه می‌کند.

این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند هویت، ارزش‌ها، و پیشنهادات تجاری کسب‌وکارتان را به نمایش بگذارید و در عین حال از ابزارهای پیشرفته انتشار و جامعه‌سازی استفاده کنید.

بیاموزید که چگونه این ویژگی‌های نوآورانه می‌توانند تلاش‌های بازاریابی LinkedIn شما را افزایش دهند.

۱. به روز رسانی به پست های زمان بندی شده

یکی از ویژگی‌های جدید به شما امکان می‌دهد پست‌های صفحه کسب‌وکار خود را تا سه ماه پیش‌تر برای تعامل پایدار با دنبال‌کنندگان برنامه‌ریزی کنید.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pagesعکس از صفحه: پیوند داده شده است در مارس ۲۰۲۳.

اکنون در دسک‌تاپ موجود است، این ویژگی به‌زودی برای تلفن همراه ارائه می‌شود.

۲. رویدادهای صوتی

LinkedIn بحث‌های زنده و فقط صوتی را معرفی می‌کند و اتکا به برنامه‌های پخش خارجی را حذف می‌کند.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pagesعکس از صفحه: LinkedIn، مارس ۲۰۲۳.

این رویکرد گاه به گاه و همه کاره، ارتباطات مخاطبین را تقویت می کند و می تواند سازمان شما را به عنوان یک مرجع صنعتی معرفی کند.

شنوندگان می‌توانند از طریق شکلک‌ها در بحث شرکت کنند و در صورت تمایل به مشارکت کلامی، درخواست کنند صحبت کنند.

۳. ارسال خودکار شغل

برای کسب‌وکارهایی با کمتر از ۱۰۰۰ کارمند، LinkedIn اکنون یک ویژگی خودکار ارسال شغل ارائه می‌کند.

LinkedIn Rolls Out 4 Updates For Business Pagesعکس از صفحه : لینکدین، مارس ۲۰۲۳.

پس از فعال شدن، پلتفرم به طور خودکار روزانه یک نقش باز را به عنوان یک پست از پیش برنامه ریزی شده به اشتراک می گذارد. پست‌ها پس از اشتراک‌گذاری قابل ویرایش هستند.

این ویژگی مواردی را که LinkedIn به عنوان «شغل‌های اساسی» طبقه‌بندی می‌کند حذف می‌کند.

۴. دنبال کردن صفحات به عنوان یک صفحه

صفحات LinkedIn اکنون می‌توانند صفحات دیگر را دنبال کنند، و پیوستن به چت‌های مرتبط با حوزه خود را با فید اختصاص داده شده به محتوای کسب‌وکارهایی که دنبال می‌کنید آسان‌تر می‌کند.

هدف این ویژگی کمک به کسب‌وکارها برای همکاری با یکدیگر، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و ایجاد جوامع آنلاین قوی از متخصصان است.

به طور خلاصه

آخرین ویژگی‌های LinkedIn برای صفحات کسب‌وکار، گزینه‌های جدیدی را برای اشتراک‌گذاری محتوا، ارتباط با مردم، جذب استعدادهای جدید و همگام شدن با صحبت‌های صنعت ارائه می‌دهد.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید تلاش‌های بازاریابی B2B خود را بهبود بخشید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *