روزنامهها زمانی حوزه بازاریابی ایمیلی بودند، اما لینکدین در حال انجام اقداماتی برای مدرنسازی آنها برای عصر رسانههای اجتماعی است.
راهاندازی خبرنامههای لینکدین توسعهای از مقالات ویژه صفحات است که سال گذشته معرفی شدند، که به کسبوکارها اجازه میدهد محتوای طولانیمدت ایجاد و منتشر کنند.
هدف مقالات برای صفحات این است که تعامل بهتری با فالوورها و دعوت به گفتگو ایجاد کند. خبرنامه با ارائه اشتراک به مقالات تکرارشونده با موضوع مشابه، این ایده را گسترش میدهد.
کسب و کارها در لینکدین می توانند مقالاتی را در مورد موضوعات خاص به صورت سریالی درآورند و کسب و کارها می توانند در قالب خبرنامه در آن مقالات مشترک شوند.
کل فرآیند شروع کار با خبرنامه ها آسان است و نه تنها به افزایش تعامل با دنبال کنندگان کمک می کند، بلکه بینندگان را در خارج از پلت فرم اصلی گسترش می دهد.
چگونه خبرنامه های لینکدین کار می کنند
شما می توانید در سه مرحله ساده یک خبرنامه LinkedIn ایجاد کنید:
- ایجاد: شروع به نوشتن مقاله کنید و “ایجاد خبرنامه” را انتخاب کنید
- انتشار: هنگامی که خبرنامه خود را منتشر می کنید، در فید شما پست می شود و لینکدین به دنبال کنندگان شما اطلاع می دهد
- بررسی عملکرد: تجزیه و تحلیل هر خبرنامه ارسال شده را مشاهده کنید و تعداد مشترکین را به سرعت ارزیابی کنید
وقتی شخصی مقالات منتشر شده توسط صفحه لینکدین شما را می خواند و می خواهد با محتوای مشابه به روز باشد، می تواند به عنوان یک خبرنامه مشترک آن شود.
وقتی مقالههای جدیدی را در آن موضوع سریالی ایجاد میکنید، مشترکین یک اعلان یکباره خودکار دریافت میکنند. از آنجا می توانند هنگام انتشار محتوای جدید، دریافت ایمیل و اعلان های درون پلت فرم را انتخاب کنند.
LinkedIn قبلاً با استفادهکنندگان اولیه خبرنامهها مانند ناشر خبری، Insider و شرکت ملاقات ویدیویی، Zoom، موفقیتهایی را تجربه کرده است.
Zoom در ۲۴ ساعت اول شاهد بود که ۱۰ درصد از دنبال کنندگانش در خبرنامه های LinkedIn مشترک شدند. Insider بخشی از یک برنامه آزمایشی برای ویژگی جدید بود و در عرض ۲۴ ساعت ۸۲۰۰۰۰ مشترک به دست آورد.
قدرت ارتباط
LinkedIn مدتهاست که به افراد و کسبوکارها اجازه میدهد تا محتوای متنوعی را در صفحات خود ایجاد و منتشر کنند، از بهروزرسانی وضعیت و محتوای کوتاهمدت گرفته تا محتوای طولانی مقالهها برای صفحات.
محتوای سریالی یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای حفظ تعامل با مشتری در وبلاگ ها و خبرنامه های استاندارد است.
طبق Hubspot.com، ۴ مورد از ۵ بازاریاب، ترجیح می دهند رسانه های اجتماعی را کنار بگذارند تا بازاریابی ایمیلی. خبرنامه لینکدین بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.
مانند بازاریابی ایمیلی، اعضای لینکدین یک پایگاه مشترک ایجاد می کنند. بر اساس موضوع سریال، انواع مشتریان خاص را هدف قرار داده است.
منحصر به فرد برای لینکدین
LinkedIn یک پلت فرم رسانه اجتماعی است که برای تجارت طراحی شده است. توانایی جذب و افزایش فالوورها و مشترکان صفحات اعضا از طریق خبرنامه ها و مقالات برای صفحات، برای کسب و کارها و متخصصانی که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود هستند، یک موهبت است.
مقالات و خبرنامهها فقط برای صفحات و سازندگان واجد شرایط. این شامل مخاطب پایه بیش از ۱۵۰ دنبال کننده، تجربه ایجاد محتوای اصلی و پیروی از خط مشی های جامعه حرفه ای است.
هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این برنامه در بین اعضای فعلی محبوب خواهد بود یا خیر، اما موفقیت اولیه با Newsletters امیدوارکننده به نظر می رسد و ابزار دیگری برای تعامل اعضای لینکدین با دنبال کنندگان اضافه می کند.
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: DenPhotos/Shutterstock