گزارش جدیدی از LinkedIn نشان میدهد که آگهیهای شغلی برای موقعیتهای مرتبط با سازندگان سه برابر شده است زیرا مارکها در راههای جدید برای افزایش تعامل سرمایهگذاری میکنند.
به گفته LinkedIn، رشد تقاضا برای سازندگان به اکوسیستم کامل مشاغل جدید دامن میزند.
علاوه بر استخدام سازندگان، شرکتها برای نقشهای اداری و پشتیبانی مانند مدیران محتواسازان، مربیان سازندگان، مشارکتهای سازنده و موارد دیگر استخدام میکنند.
فرصت های شغلی در اقتصاد مبتکر در بخش فناوری و اطلاعات فراوان است. پلتفرمهای اجتماعی مانند TikTok، Instagram و YouTube از جمله مواردی هستند که بیشترین استفاده را در کسبوکارهایی دارند که سازندگان را استخدام میکنند.
دومین بخش بزرگ برای مشاغل مرتبط با پدیدآورندگان، خدمات تبلیغاتی است که نشان میدهد شرکتها به دنبال راههای جدیدی برای ارسال پیامهای خود به صورت آنلاین هستند.
در اینجا فهرست کاملی از ده صنعت برتر با بیشترین مشاغل باز برای سازندگان وجود دارد.
ده صنعت برتر برای مشاغل “خالق”
لیست زیر بر اساس تعداد آگهیهای شغلی پولی ایالات متحده در لینکدین با «خالق» در عنوان شغلی در دورههای ژانویه تا مه برای سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مرتب شده است.
LinkedIn صنایع را بر اساس تعداد آگهیهای شغلی ایجادکنندگان در سال جاری رتبهبندی میکند.
- فناوری و اطلاعات
- خدمات تبلیغاتی
- کارمندسازی و استخدام
- ارائه دهندگان آموزش الکترونیکی
- خدمات فناوری اطلاعات و مشاوره فناوری اطلاعات
- گروههای موسیقی و هنرمندان
- رسانه و مخابرات
- خرده فروشی پوشاک و مد
- تولید رایانه و لوازم الکترونیکی
- خدمات غذا و نوشیدنی
ممکن است متوجه شوید که رشد مشاغل ایجادکننده به صنایع متمرکز بر تصویر مانند مد، سفر، غذاخوری و موارد دیگر محدود نمیشود.
اکنون صنایع متعددی به دنبال استعدادهای خلاق برای کمک به تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی هستند.
اگر میپرسید که یک خالق خدمات فناوری اطلاعات چه کار میکند یا یک خالق نیروی انسانی و استخدام چه کاری انجام میدهد، با جستجوی کلمه کلیدی مرتبط در TikTok به دنبال آن باشید.
در اینجا چند نمونه از مواردی است که هنگام جستجوی «فناوری اطلاعات» و «استخدام» به دست میآید.
بسیاری از ویدیوهای برتر بر کمک به بیننده برای یادگیری تمرکز دارند. این شامل به اشتراک گذاشتن نکات، نحوه نمایش و سایر توصیههای مربوط به صنعت آنها میشود.
کاربران وب امروزی با استفاده از برنامههایی مانند TikTok به عنوان موتور جستجو رشد میکنند. آنها می خواهند اطلاعات را به سرعت و در قالب ویدیویی مصرف کنند.
شرکتها با تولید ویدیوهای کوتاه و عمودی خود برای اشتراکگذاری در TikTok، Reels اینستاگرام، و YouTube Shorts به تقاضا پاسخ میدهند.
تقاضای فزاینده برای سازندگان برای تولید محتوای مذکور با تغییر رفتار جستجو مطابقت دارد ما ماه گذشته گزارش دادیم.
مارک هایی که زودتر با این تغییر سازگار می شوند، آنهایی هستند که نفوذ خود را بر نسل جدیدی از مصرف کنندگان حفظ می کنند.
اگر در حال حاضر در بازار کار هستید یا به دنبال افزایش ارزش خود در موقعیت فعلی خود هستید، یادگیری چند مهارت خلاقانه برای افزودن به رزومه می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید.
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock