تهران ، ولیعصر
021-987654

صندوق ورودی متمرکز جدید لینکدین پیام‌های مرتبط بیشتری را نشان می‌دهد

LinkedIn در حال ارتقاء تجربه پیام‌رسانی خود با “صندوق ورودی متمرکز” جدید است که هدف آن کاهش هرزنامه و نمایش پیام‌های مرتبط‌تر است.

دفعه بعدی که وارد LinkedIn می‌شوید و صندوق ورودی خود را باز می‌کنید، اعلانی را مشاهده می‌کنید که از شما دعوت می‌کند به «صندوق ورودی متمرکز را امتحان کنید».

LinkedIn’s New Focused Inbox Surfaces More Relevant Messagesاعتبار: LinkedIn

با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در بالا، پیام‌های شما به طور خودکار در دو برگه فیلتر می‌شوند.

صندوق ورودی متمرکز از هوش مصنوعی برای شناسایی پیام‌های مهم استفاده می‌کند که در برگه «تمرکز» فیلتر می‌کند در حالی که بقیه به برگه «سایر» ارسال می‌شوند.

با توجه به وجود یک عنصر هوش مصنوعی، ممکن است LinkedIn برای یادگیری تنظیمات برگزیده صندوق ورودی شما زمان ببرد.

اگر از صندوق ورودی متمرکز لذت نمی برید، این گزینه را خواهید داشت که پیام ها را بین برگه ها منتقل کنید یا به تجربه پیام رسانی سنتی برگردید.

LinkedIn این تغییر را در پیام‌رسانی مستقیم ایجاد می‌کند، که این شرکت می‌گوید ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

در یک ایمیل، یکی از نمایندگان LinkedIn می گوید:

«این ویژگی جدیدترین از یک سری پیشرفت‌هایی است که برای کمک به اعضا برای داشتن مکالمات سازنده‌تر و اتصال به فرصت‌ها از طریق پیام‌رسانی LinkedIn انجام داده‌ایم. با رشدی نزدیک به ۲۰ درصدی مکالمات نسبت به سال گذشته، می‌بینیم که متخصصان بیشتری در لینکدین برای ارتباط و تعامل با یکدیگر به پیام‌رسانی روی آورده‌اند.”

صندوق ورودی متمرکز LinkedIn اکنون در سراسر جهان برای همه کاربران در دسترس است.


تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *