تهران ، ولیعصر
021-987654

ویژگی جدید لینکدین می تواند به شما در یافتن خبرنامه های ضروری کمک کند

LinkedIn در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد ببینند سایر کاربران در کدام خبرنامه مشترک هستند.

از ۱۱ فوریه، وقتی شخصی از نمایه شما بازدید می‌کند، می‌تواند همه اشتراک‌های خبرنامه LinkedIn شما را ببیند.

در پیامی که برای کاربران ارسال شده، LinkedIn می‌گوید این تغییر را برای کمک به افراد در کشف محتوای جدید و به‌روز ماندن از روندهای صنعت انجام می‌دهد.

این تغییر در عمومی کردن همه اشتراک‌های خبرنامه در لینکدین اجباری است و کاربران نمی‌توانند از آن انصراف دهند، حتی اگر ترجیح دهند اشتراک‌های خود را خصوصی نگه دارند.

تنها گزینه برای جلوگیری از مشاهده عمومی اشتراک خبرنامه در لینکدین لغو اشتراک است.

بر اساس اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط مت ناوارا، پیام LinkedIn در رابطه با اشتراک خبرنامه به شرح زیر است:

“ما از اعضایی مانند vou شنیده‌ایم که خبرنامه‌های لینکدین راهی عالی برای جمع‌آوری بینش‌ها و ایده‌های جدید در مورد موضوعات حرفه‌ای است که به آنها اهمیت می‌دهند. همچنین شنیده‌ایم که اعضا به دنبال راه‌های بهتری برای کشف بیشتر هستند
خبرنامه هایی که به آنها مربوط می شود.

برای کمک به این کشف، اشتراک‌های خبرنامه را برای دیگران از جمله در نمایه‌ها قابل مشاهده می‌کنیم. از ۱۱ فوریه ۲۰۲۳، می‌توانید ببینید که اعضای خبرنامه در کدام خبرنامه ارزش پیدا می‌کنند، به همان روشی که می‌توانید علایق، صفحات و گروه‌های مشترک خود را ببینید. با این دید بهبودیافته، فرصت‌های جدیدی برای اعضا برای الهام گرفتن، همکاری و کسب دانش برای پیشرفت حرفه‌شان وجود خواهد داشت.

این تغییر برای هر یک از اشتراک‌های فعلی و آینده شما اعمال خواهد شد، مگر اینکه اشتراک خود را لغو کنید. اگر ترجیح می‌دهید اشتراک‌های خبرنامه خود را به سایر اعضا نشان دهید، می‌توانید با مراجعه به صفحه شبکه من در پایین این ایمیل، فهرست کامل خبرنامه‌های خود را مرور کنید. به سادگی اشتراک خبرنامه‌هایی را که نمی‌خواهید عمومی شوند لغو کنید.”

دیدن خبرنامه هایی که همتایان شما در آنها مشترک هستند می تواند راهی عالی برای دریافت حس مرتبط ترین محتوا در حوزه کاری شما باشد.

برای جویندگان کار، اطلاع از خبرنامه‌های محبوب می‌تواند به آنها کمک کند تا از روندهای صنعت و فرصت‌های شغلی به‌روز بمانند.

برای کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا، آگاهی از خبرنامه‌هایی که مورد پسند گروه خاصی از مردم هستند، می‌تواند به توسعه برنامه‌های بازاریابی جدید برای هدف‌یابی آنها کمک کند.

ویژگی جدید LinkedIn که به کاربران امکان می‌دهد ببینند سایر کاربران در چه خبرنامه‌هایی مشترک شده‌اند، افزوده شده به پلتفرم است. این به کاربران امکان می دهد محتوای جدید را کشف کنند و می تواند به افزایش اشتراک برای ناشران خبرنامه کمک کند.


تصویر ویژه: الهام بخش/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *