تهران ، ولیعصر
021-987654

کمپین های حداکثر عملکرد باعث رشد در درآمد تبلیغات گوگل می شود

هفته گذشته، Google تماس درآمد سه ماهه اول خود را برگزار کرد و از رشد جستجوی سال به سال خود حمایت کرد.

این شرکت ۶۸ میلیارد دلار درآمد سه ماهه اول گزارش کرده است که بیش از ۵۰% به جستجو نسبت داده شده است. و تبلیغات.

کمپین‌های Performance Max یکی از ویژگی‌های برجسته عملکرد جستجو بود که نشان‌دهنده پیش‌بینی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های قوی از سوی Google است.

رشد جستجوی قوی در سال ۲۰۲۲

روث پورات، مدیر مالی Google، اظهار داشت:

«بنابراین از نظر کسب و کار تبلیغات، می‌توانم بگویم، همانطور که در نظرات ابتدایی انجام دادم، از رشد درآمد جستجوی سال به سال در سه ماهه اول، ۲۴ درصد، بسیار خرسند بودیم. ”

به نظر می‌رسد پذیرش حداکثر عملکرد یک دلیل کلیدی برای رشد جستجو باشد.

فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد تجاری Google در ادامه توضیح داد که چگونه جدیدترین نوع کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به عملکرد مطلوب برای تبلیغ‌کنندگان کمک کند.

«از زمان راه‌اندازی جهانی در ماه نوامبر، PMax به‌ویژه در میان کسب‌وکارهای کوچک‌تر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. سادگی PMax نشان می‌دهد که چگونه ما از مدلی در حال حرکت هستیم که در آن کسب‌وکارها باید زبان پیچیده‌ای از کمپین‌ها، کلمات کلیدی، CPC و غیره را درک کنند – به مدلی که در آن ما اهداف یک شرکت را درک می‌کنیم و فعالانه به آنها کمک می‌کنیم تا به اهداف تجاری خود دست یابند. /p>

شیندلر همچنین اضافه کرد: «…ما بسیار بسیار متعهد هستیم که به Performance Max برای تبلیغ‌کنندگان خود کمک کنیم و در مورد نحوه انجام این کار با بازخورد تبلیغ‌کنندگان بسیار آماده‌ایم.»

ارقام و پیش بینی های حداکثر عملکرد

Google یک مطالعه موردی کوتاه در مورد حداکثر عملکرد در طول تماس با درآمد ارائه کرد. آنها یک شرکت پیشرو کمک مسافرتی، AssistCard، را در LATAM برجسته کردند.

AssistCard اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۱ و زمانی که برای اولین بار عرضه شد، آزمایش عملکرد حداکثر را آغاز کرد.

در طول آزمایش بتا، کمپین‌های Performance Max در مقایسه با سایر انواع کمپین با اهداف مشابه، ۴۰% هزینه کمتر برای هر خرید و ۱۵ برابر نرخ تبدیل بالاتری داشتند.

مطالعه موردی با ذکر این نکته به پایان رسید که AssistCard “به میزان قابل توجهی هزینه در قالب تبلیغات جدید را در سال ۲۰۲۲ افزایش خواهد داد.”

با توجه به اینکه Performance Max جایگزین انواع کمپین مانند خرید هوشمند و کمپین های محلی شده است، جای تعجب نیست که Google روی این نوع کمپین جدید شرط بندی کرده است.


منبع: Alphabet Q1 2022 Rearnings Call (پیوند PDF)

تصویر ویژه: Rawpixel.com/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *