Google ویژگیهای جدیدی را برای کمپینهای Performance Max ارائه میکند و بهترین شیوهها را به اشتراک میگذارد تا به بازاریابان کمک کند تا فروش تعطیلات را به طور مؤثرتری ارتقا دهند.
ویژگیهای جدید برای کمپینهای Google Ads Performance Max
سازگاری با برنامه ریز عملکرد
تبلیغکنندگان اکنون میتوانند نتایج کمپینهای Performance Max را با ابزار Google Ads Performance Planner پیشبینی کنند.
Performance Planner قبلاً برای کمپینهای جستجو، خرید، نمایش، برنامه، ویدیو و محلی در دسترس بود. اکنون با Performance Max سازگار است.
Google در یک اعلامیه میگوید:
«میتوانید عملکرد کمپین خود را در آینده پیشبینی کنید و زمانی که عناصری مانند بودجه کمپین خود و اهداف ROAS یا CPA را تنظیم میکنید، چه اتفاقی میافتد را شبیهسازی کنید. ارزیابی کنید که چگونه تغییرات در کمپین ها می تواند بر معیارهای کلیدی مانند ارزش تبدیل تأثیر بگذارد. پیشبینیهای برنامهریز عملکرد نیز برای رویدادهای فصلی تنظیم میشوند تا بتوانید فرصتهای بالقوه تعطیلات خود را در هفتههای آینده کشف کنید.»
زمانبندی گروه دارایی
گروههای دارایی در Performance Max اکنون میتوانند قوانین خودکار داشته باشند. این به شما امکان می دهد کمپین خود را برای استفاده از گروه های دارایی در صورت نیاز برنامه ریزی کنید.
با قوانین خودکار، میتوانید تبلیغات را برای اجرا در زمانهای خاصی از روز تنظیم کنید. همچنین میتوانید گروههای دارایی را برنامهریزی کنید، مانند تهیه مجموعهای از داراییهای تعطیلات قبل از فروش ویژه.
عناوین بیشتر
Google تعداد سرفصلهای آزمایشی را که میتوانید در گروههای دارایی Performance Max آپلود کنید از پنج به ۱۵ افزایش میدهد.
افزودن سرفصلهای بیشتر به Google امکان میدهد ترکیبهای بیشتری را آزمایش کند و آنهایی را پیدا کند که بهترین عملکرد را دارند.
توضیحات برای کمپین های فروش آنلاین
Google در حال افزودن توضیحات جدیدی به کمپینهای Performance Max برای فروش آنلاین با فید محصول است.
هنگام اجرای کمپین Performance Max برای فروش آنلاین، ممکن است توضیحاتی را مشاهده کنید که تجزیه و تحلیلی از وضعیت محصول و فروشندگان برتر ارائه می دهد.
با این دادهها، خردهفروشان میتوانند بهتر بفهمند که کدام محصولات بیشترین افزایش فروش را در طول فصل خرید تعطیلات داشتند.
اطلاعات بینش مخاطبان شخص اول
تبلیغکنندگان میتوانند بخشهای داده را بهعنوان سیگنالهای مخاطب در کمپینهای Performance Max اضافه کنند، که به Google کمک میکند مشتریان بیشتری را پیدا کند که احتمال دارد تبدیل شوند.
قسمتهای داده در هفتههای آینده به اطلاعات بینش مخاطبان در صفحه Insights اضافه میشوند. این به شما امکان می دهد از داده هایی که به طور مستقیم جمع آوری می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید و ببینید کدام یک از لیست های مشتریان شما بهترین تبدیل را دارند.
بهترین شیوه های تعطیلات حداکثر عملکرد تبلیغات Google
Google بهترین روشهای زیر را برای تبلیغکنندگانی که از Performance Max در طول فصل خرید تعطیلات استفاده میکنند به اشتراک میگذارد:
- بودجههای کمپین و اهداف ROAS یا CPA را که منجر به اوج دوره تعطیلات میشوند، تنظیم کنید. این کمک می کند تا زمانی که مشتریان فعالانه خرید می کنند، دید به حداکثر برسد.
- هنگام اجرای فروش که نرخ تبدیل را برای بیش از هفت روز به شدت تغییر میدهد، از تنظیمات فصلی استفاده کنید.
- برای ارتقای فروش محصولات خاص، کمپین های جداگانه ای با اهداف و بودجه خود ایجاد کنید.
منبع: Google
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock