تهران ، ولیعصر
021-987654

متا ۶ به روز رسانی را برای گروه های فیس بوک منتشر می کند

Meta شش به‌روزرسانی را برای گروه‌های فیس‌بوک اعلام می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد انواع بیشتری از محتوا و ادمین‌ها را برای مدیریت مؤثر جامعه خود به اشتراک بگذارند.

شش ابزار و ویژگی جدید موجود در Facebook Groups عبارتند از:

  1. قرارها در گروه‌های فیسبوک
  2. رویدادهای گروه فیس بوک را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید
  3. نمایه های گروه فیس بوک را سفارشی کنید
  4. اعضای انجمن گروه فیس بوک را بشناسید
  5. به روز رسانی های ابزار Admin Assist
  6. اجازه به اعضای گروه برای پست کردن محتوایی که توسط Facebook پرچم گذاری شده است

۱. حلقه ها در گروه های فیس بوک

کاربران فیس‌بوک اکنون می‌توانند حلقه‌ها را منحصراً در گروه‌ها ایجاد و به اشتراک بگذارند.

پیش از این، برای به اشتراک گذاشتن یک Reel در یک گروه فیس بوک، ابتدا باید آن را در جای دیگری در فیس بوک پست کنید و سپس آن پست را در گروه به اشتراک بگذارید.

اکنون می‌توانید یک حلقه را مستقیماً در گروه آپلود کنید، که برای جوامع خصوصی ایده‌آل است.

۲. اشتراک گذاری رویداد فیس بوک در اینستاگرام

اکنون می توانید پیوندهای رویدادهای گروه فیس بوک را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

این ویژگی برای اعضای گروه و سرپرستان موجود است و ممکن است راهی موثر برای رشد جوامع باشد.

۳. پروفایل های گروه فیس بوک را سفارشی کنید

اکنون می‌توانید بخش درباره من گروه فیس‌بوک خود را سفارشی کنید تا هرگونه اطلاعاتی را در انجمن برجسته کنید.

علاوه بر این، اکنون گزینه‌ای برای مدیران و اعضا وجود دارد که نشانگر تمایل به پیام‌رسانی را به نمایه خود اضافه کنند. این به سایر اعضا نشان می دهد که شما علاقه مند به اتصال یک به یک هستید.

۴. اعضای انجمن گروه فیس بوک

را بشناسید

فیس‌بوک در حال آزمایش روش جدیدی برای مدیران است تا برترین اعضای گروه را برجسته کنند. اعضا می‌توانند با ایفای نقش فعال با مجموعه‌ای از مسئولیت‌ها در جامعه یا با دریافت واکنش‌ها و نظرات در مورد پست‌ها مشارکت کنند.

در آزمایشی مشابه، فیس‌بوک در حال کار بر روی روشی است تا ادمین‌ها اعضای گروهی را که برای ایجاد احساس خوشامد به دیگران تلاش می‌کنند، تشخیص دهند.

۵. به‌روزرسانی‌های Admin Assist

فیس‌بوک در حال به‌روزرسانی ابزار Admin Assist موجود خود با روش‌های بیشتری برای تعدیل و اقدام در مورد محتوا است.

مدیران گروه اکنون این گزینه را دارند که به طور خودکار پست‌های حاوی اطلاعاتی را که توسط بررسی‌کنندگان حقایق شخص ثالث به‌عنوان نادرست رتبه‌بندی شده‌اند، به پست‌های معلق منتقل کنند. این به مدیران اجازه می‌دهد تا پست‌ها را قبل از حذف آن‌ها بررسی کنند.

فیس‌بوک به مدیران گروه کمک می‌کند تا بفهمند چگونه Admin Assist به آنها کمک می‌کند تا جامعه خود را با خلاصه روزانه جدید مدیریت کنند. خلاصه روزانه شامل خلاصه‌ای از اقداماتی است که Admin Assist در یک انجمن بر اساس معیارهای تعیین‌شده توسط سرپرستان انجام داده است.

۶. به اعضای گروه اجازه دهید محتوای “پرچم گذاری شده توسط فیس بوک”

را پست کنند

فیس‌بوک در حال آزمایش گزینه‌ای است که به مدیران گروه‌های واجد شرایط اجازه می‌دهد تا از قضاوت خود در مورد اجازه دادن به محتوای پرچم‌گذاری‌شده توسط سیستم نظارت خودکار فیس‌بوک استفاده کنند.

با این ویژگی، مدیر گروهی از علاقه‌مندان به مخزن ماهی می‌تواند نظر پرچم‌گذاری‌شده‌ای را که ماهی را «چرب» می‌نامد، اجازه دهد که توهین‌آمیز نباشد.

Meta از معیارهای مختلفی برای تعریف واجد شرایط بودن گروه برای این ویژگی استفاده می‌کند، از جمله اینکه سرپرست نباید سرپرست گروهی باشد که قبلاً حذف شده است.


منبع: متا
تصویر ویژه: askarim/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *