تهران ، ولیعصر
021-987654

متا لیست ۶ کد فرهنگی برای تبلیغ کنندگان

متا اخیراً تحلیلی از عملکرد محتوای حرفه‌ای تولید شده در مقایسه با محتوای «زندگی روزمره» به اشتراک گذاشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند که محتوای lo-fi سهم عمده‌ای در فراخوانی آگهی و بازدید محتوا برای برندها دارد.

چرا اکنون شاهد تغییر این فرهنگ هستیم؟

متا نشان می‌دهد که می‌تواند به دلیل در دسترس بودن تلفن‌های هوشمند باشد که به ما مخاطبان بالقوه نامحدودی می‌دهد.

یک نظریه دیگر نیاز برندها به اشتراک گذاری محتوا با سرعت و مکرر است. به هر حال، دامنه توجه ما محدود است!

علاوه بر این، امروزه فرهنگ رسانه های اجتماعی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. کاربران بیشتر و بیشتری لحظات و داستان های “زندگی واقعی” را جشن می گیرند. آن‌ها نمی‌خواهند کمال و جلای برندها را ببینند.

در واقع، مطالعه ای از YPulse نشان داد که ۷۹% از کاربران “از دیدن تصاویر عالی در تبلیغات خسته شده اند.”

بیایید به شش کد فرهنگی که متا به اشتراک گذاشته است و مارک‌ها می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، بپردازیم.

#۱: افراد واقعی داستان های واقعی می گویند

همانطور که در بالا ذکر شد، کاربران از دیدن کمال در تبلیغات خسته شده اند. این تصاویر با واقعیتی که بیشتر ما در زندگی روزمره زندگی می کنیم مطابقت ندارد.

برندهایی که کارمندان یا مشتریان واقعی خود را به نمایش می گذارند می توانند اعتبار ایجاد کنند. مهمتر از همه – ارتباط با مخاطبان شما.

با واداشتن شخص دیگری به گفتن داستان، اصالت بیشتری به تجربه او در مورد برند می‌رساند.

#۲: استفاده از زبان پلتفرم

وقتی می گوییم برندها می توانند از زبان پلتفرم اجتماعی بهره ببرند، به معنای زبان به معنای واقعی کلمه (انگلیسی، اسپانیایی و غیره) نیست.

به این معنی است که مارک‌ها رفتار شناخته شده را در سراسر پلتفرم‌ها اتخاذ و ارسال می‌کنند. نمونه هایی از این می تواند باشد:

  • ایجاد اجرای خود از یک رقص یا روال ویروسی
  • استفاده از جلوه‌های انتقال محبوب یا صداگذاری در ویدیوها

دلیل اهمیت فرهنگ زبان به قابلیت اطمینان کاربر مربوط می شود.

#۳: ایجاد روابط با سازندگان و تأثیرگذاران برای اعتبار

در تحقیقات متا، آنها اشاره کردند که ۶۳٪ از بزرگسالان ۱۸ تا ۳۴ ساله به دیدگاه یک سازنده نسبت به یک برند اعتماد دارند.

علاوه بر این، این افراد بیشتر از خود برند به سازندگان اعتماد دارند.

دلیلی که مارک‌ها می‌توانند از روابط سازنده سود ببرند به زمینه مربوط می‌شود.

بسیاری اوقات، سازندگان روشی برای گفتن داستانی در مورد یک محصول یا نام تجاری دارند به گونه‌ای که برندها نمی‌توانند.

این کمک می‌کند برند شما معتبرتر به نظر برسد. شما از مشتریان می‌خواهید حرف مشتریان دیگر را بپذیرند – نه شما.

استفاده از یک منبع خارجی مانند یک خالق یا تأثیرگذار به ایجاد اعتبار برای شما و آنها کمک می کند.

این مثال از Cerebral، یک شرکت سلامت روان آنلاین را در نظر بگیرید. Cerebral با Simone Biles، دارنده مدال سابق المپیک ایالات متحده، برای حمایت از سلامت روان شریک شده است.

Cerebral partners with Simone Biles on mental health ad.اعتبار تصویر: Facebook. com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده، می ۲۰۲۲

این تبلیغ با استفاده از اینفلوئنسر به عادی سازی مکالمه در مورد سلامت روان کمک می کند. همه می توانند با سلامت روان، افراد مشهور و ورزشکاران به طور یکسان دست و پنجه نرم کنند.

#۴: گرفتن کاربران در پشت صحنه

این کد فرهنگی که متا در مورد آن صحبت می‌کند در ارتباط مستقیم با مطالعه YPulse است که قبلاً ذکر شد.

کاربران از دیدن تصاویر کاملاً دکمه‌دار و تصویرهایی از سبک زندگی غیرواقعی خسته شده‌اند.

تصاویر و ویدیوهای کاملا صیقلی ممکن است برای برخی از کاربران غیراصیل به نظر برسند.

با بردن کاربران به “پشت صحنه” به نوعی به آنها کمک می کند تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند. چه این یک روز در زندگی پست با بخش‌های مختلف، استارت‌آپ‌ها و بنیان‌گذاران باشد، نشان دادن آنچه روی آن کار می‌کنید می‌تواند راه درازی داشته باشد.

شما به آن‌ها نشان می‌دهید که برای تولید محتوای بی‌نقص (یا ناقص) چه چیزی لازم است. تلاش بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنند!

#۵: استفاده از تکنیک‌های ویرایش Lo-Fi

برندهایی که از ابزارهای ویرایش و تولید lo-fi استفاده می‌کنند با مصرف‌کننده مدرن مزیت دارند. این نوع ابزارها کمک می‌کنند تا تصویری دست‌سازتر به‌جای ظاهری صیقلی و برش‌خورده به تصویر بکشند.

این از نقطه نظر همبستگی نیز کمک می کند زیرا کاربران نمی خواهند کمال را ببینند.

اگر ویرایش lo-fi برای شما جدید است، برخی از مارک ها کلاس های تخصصی در مورد نحوه استفاده از تکنیک ها و ابزارهای lo-fi ارائه می دهند.

#۶: استفاده از طنز برای شکستن مرزها

برندهایی که در محتوای خود از طنز استفاده می کنند، با مخاطبان ارتباط بیشتری دارند.

طنز می‌تواند به رفع سختی درک شده برای مارک‌ها و نیاز به کامل بودن کمک کند.

نمونه ای از برندی که از طنز در محتوای خود استفاده می کند Charmin است. آن‌ها در #DollyPartonChallenge شرکت کردند که در حال گسترش بود و آن را نه تنها برای برندشان، بلکه برای کاربرانشان هم قابل ارتباط ساخت.

Charmin brand using humor on viral content.اعتبار تصویر: توییتر. com، اسکرین شات گرفته شده توسط نویسنده، می ۲۰۲۲

به عنوان یک یادآوری کلی، اگر می‌خواهید از طنز استفاده کنید، همیشه این احتمال وجود دارد که سهواً نتیجه معکوس داشته باشد. این مثال را در Chase Bank در نظر بگیرید. :

Chase Bank attempts humor in tweets but does not go accordingly,اعتبار تصویر: contentworks.agency

اگر می‌خواهید از تبلیغات استفاده کنید، حتماً پایگاه کاربران خود را از قبل بخوانید و هرگونه واکنش منفی احتمالی را ترسیم کنید. همیشه ایده خوبی است که در صورت خرابی، یک طرح خدمات مشتری داشته باشید.

خلاصه

فرهنگ رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر است. می توان استدلال کرد که جامعه فرهنگی به دلیل همه گیری به شدت تغییر کرده است.

با به روز نگه داشتن هنجارهای اجتماعی و کدهای فرهنگ جامعه امروزی، برند شما شانس بیشتری برای ارتباط با کاربران خود دارد.


تصویر ویژه: DisobeyArt/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *