مایکروسافت جدیدترین دور به روز رسانی محصولات تبلیغاتی خود را امروز منتشر کرد.
در میان به روز رسانی های برتر، راه اندازی تبلیغات فروشگاه مایکروسافت در دستگاه های دسکتاپ است.
بهروزرسانیهای محصولات تبلیغاتی مایکروسافت عبارتند از:
- تبلیغات فروشگاه مایکروسافت
- توسعه مخاطب در بازار
- به روز رسانی تبلیغات جستجوی پاسخگو
بیایید به هر به روز رسانی و نحوه استفاده از هر کدام به عنوان یک بازاریاب.
دسترسی را با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت گسترش دهید
اگر در صنعت برنامه یا بازی هستید، این بهروزرسانی برای شما مناسب است.
این قالب تبلیغ شما را در برنامه Microsoft Store در دستگاههای دسکتاپ Windows 10 و ۱۱ به نمایش میگذارد.
به طور خاص، تبلیغات در برگههای برنامهها و بازی در فروشگاه نشان داده میشوند.
در اینجا نمونه ای از ظاهر تبلیغات فروشگاه مایکروسافت آمده است:
برخی از مزایای تبلیغات جدید Microsoft Store عبارتند از:
- کشف گسترده برنامه یا بازی شما در دستگاه های دیگر
- تنظیم و مدیریت آسان کمپین در پلتفرم Microsoft Ads
- سازگاری با برچسب UET فعلی برای ردیابی رفتار
برای شروع با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت، باید نام تجاری خود را ارسال کنید و محصولات فروشگاه را به حساب تبلیغاتی مایکروسافت خود پیوند دهید. پس از تأیید، میتوانید بلافاصله استفاده از این قالب را شروع کنید.
مخاطبان داخل بازار در سطح بین المللی گسترش می یابند
این بهروزرسانی بعدی Microsoft Advertising برای تبلیغکنندگان بینالمللی است.
به تازگی اعلام شد، بخش های مخاطبان درون بازار به بازارهای جدید در خاورمیانه و آفریقا گسترش یافته است.
با گسترش، اکنون ۷۱ مخاطب درون بازار در این بازارهای خاورمیانه و آفریقا در دسترس هستند:
مناطق خاورمیانه
- عربستان سعودی
- یمن
- الجزایر
- آذربایجان
- بحرین
- مصر
- عراق
- اسرائیل
- لیبی
- مولداوی
- عمان
- قطر
- تاجیکستان
- امارات متحده عربی
- ارمنستان
- گرجستان
- قرقیزستان
مناطق آفریقا
- اتیوپی
- مالاوی
- تانزانیا
- زیمباوه
- لسوتو
- موریتانیا
- موریس
- نامیبیا
- جزیره یونیون
- سیشل
- گامبیا
- کنگو
- گینه
- ماداگاسکار
- توگو
- نیجریه
تماس نهایی برای تبلیغات متنی گسترده
در حالی که بهروزرسانی جدیدی نیست، مایکروسافت به بازاریابان یادآوری کرد که ۳۱ ژانویه آخرین روز برای ایجاد یا ویرایش هرگونه تبلیغات متنی گسترده است.
از اول فوریه، تنها تبلیغات جستجوی جدیدی که میتوان ایجاد کرد، تبلیغات جستجوی پاسخگو.
اگر تبلیغات متنی گسترده در حساب خود دارید، به ارائه آنها ادامه خواهند داد. با این حال، پس از مهلت ۳۱ ژانویه نمیتوانید ETA ایجاد یا ویرایش کنید.
اگر کمپین های جستجوی مایکروسافت خود را همزمان با کمپین های جستجوی Google اجرا کنید، تعجبی نخواهد داشت. Google اولین کسی بود که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به طور رسمی ETA غروب کرد.
چه چیزی از تبلیغات مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ انتظار می رود
در پایان به روز رسانی محصول ژانویه خود، مایکروسافت چند نکته مهم از آنچه در سال آینده خواهد آمد به اشتراک گذاشت.
از اعلام رسمی، به نظر می رسد که مایکروسافت با تمرکز بر موارد زیر به متمایز کردن پلت فرم تبلیغاتی خود از Google ادامه خواهد داد:
- تبلیغات جستجوی محلی
- تبلیغات خیمه شب بازی
- تبلیغات عمودی اضافی
اگر با تبلیغات عمودی از Microsoft Ads رسماً در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. در حال حاضر، تبلیغات عمودی برای محصولات زیر در دسترس است:
- خودرو
- کارت اعتباری
- کروز
- بیمه سلامت
- خدمات حرفه ای
- گردش ها و فعالیت ها
شنیدن اینکه مایکروسافت در سال ۲۰۲۳ چه بخش های دیگری را در اولویت قرار می دهد جالب خواهد بود.
منتظر بهروزرسانیهای محصول بعدی مایکروسافت در ۷ فوریه باشید.
تصویر ویژه: monticello/Shutterstock