به عنوان بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو، خود را در میان پیشرفتهای سریع در هوش مصنوعی (AI) میبینیم.
در حالی که تلاش می کنیم مفاهیم هوش مصنوعی را درک کنیم، باید استراتژی های خود را با این چشم انداز فناوری جدید تطبیق دهیم.
در یک پست وبلاگ، فرانک ایکس شاو، مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت، راههایی را برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کار فعلی شما به اشتراک میگذارد.
هدف شاو از انتشار این نکات، راهنمایی افراد در امتداد منحنی تغییر و برجسته کردن فرصتهایی است که هوش مصنوعی به نویسندگان و ارتباطگران ارائه میدهد.
از بین قابلیتهای خود، Bing مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت نتایج چشمگیری در کمک به کارهای ارتباطی خلاقانه نشان داده است.
شاو از این پنج فرمان استفاده میکند، که میتواند به شما کمک کند با Bing جدید آشنا شوید و کار نوشتاری شما را بهبود بخشد.
شاو در پست وبلاگ می گوید: “نتایج دیوانه کننده قابل توجه بود.”
با وارد کردن پیامهای زیر در نسخه جدید Bing، نتایج را خودتان مشاهده کنید.
۵ درخواست برای شروع کار با Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی
۱. عکس های فوری پوشش رسانه
بینگ میتواند عکسهای فوری سریعی از پوشش رسانهای برای سنجش تأثیر اخبار ارائه کند و به شما کمک کند از روندهای فعلی بهروز بمانید.
شاو چندین نمونه را در پست وبلاگ فهرست می کند:
«این چند هفته در مایکروسافت اخبار دیوانهواری بود و من شروع به استفاده از Bing کردم تا به من کمک کند عکسهای فوری از پوشش رسانهای دریافت کنم تا ببینم اخبار در لحظه چگونه منتشر میشوند. در اینجا چند نمونه وجود دارد که اخیراً از آن استفاده کردم:
- «آخرین اخبار امروز چیست؟»
- «لحن کلی این داستانها چیست؟»
- “این چگونه با اخبار مربوط به همان دوره زمانی مقایسه می شود؟”
۲. الهام از پست رسانه های اجتماعی
چت Bing مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به عنوان ابزار طوفان فکری برای تولید محتوای خلاقانه و جذاب در رسانه های اجتماعی استفاده شود.
Shaw دستورات زیر را برای ایجاد ایدههای کپینویسی برای پستهای رسانههای اجتماعی فهرست میکند:
- “چند توییتی ایجاد کنید که شامل اطلاعات
باشد و از یک لحن استفاده میکند” (مانند “تن سبک دل”) - “نوشتن یک پست لینکدین برای این وبلاگ،
“ - “چند ایده توییت برای
در مورد ایجاد کنید” - “اطلاعات زیر را بردارید و آن را به یک توییت
کاراکتر / پست لینکدین تبدیل کنید:
۳. عنوان نسل
Bing میتواند به ایجاد چندین تیتر برای پستهای وبلاگ یا سایر محتواها کمک کند و در زمان و انرژی صرفهجویی کند.
Shaw از Bing جدید برای نوشتن سرفصلها با اعلان زیر استفاده میکند: «چند نوع تیتر برای موارد زیر پیشنهاد کنید،»
بعد، متن خود را کپی کرده و در پنجره گپ Bing جایگذاری کنید.
۴. سؤالات متداول نسل
با استفاده از Bing، میتوانید پرسشهای متداول مرتبط و جذاب برای محتوای خود ایجاد کنید، تجربه کاربر را بهبود بخشید و تلاشهای سئو را افزایش دهید.
چگونه شاو این کار را انجام می دهد:
«سؤالات متداول نوع دیگری از نوشتن است که من مشتاق به سرعت بخشیدن به هوش مصنوعی هستم. من چگونه این کار را انجام دادم:
- «پنج سؤال متداول برای پیشنهاد کنید»
- “چند تا بیشتر به من بده”
۵. آماده سازی مصاحبه رسانه ای
شاو نشان میدهد که میتوانید با استفاده از بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی سؤالات مصاحبه ایجاد کنید.
این دستوری است که او برای آماده شدن برای قسمت پادکست با کارا سویشر استفاده کرد:
“به من کمک کنید برای مصاحبه پادکست با کارا سویشر آماده شوم. موضوعی که ما توافق کردهایم درباره آن بحث کنیم، ظهور ابزارها و خدمات هوش مصنوعی است. بر اساس آخرین نوشته ها و پادکست های او، ۱۰ سوالی را که باید پیش بینی کنم به من بدهید.»
اگر Bing با فردی که با او مصاحبه میکنید آشنا است، میتوانید بر اساس محتوای وب از او سؤالات احتمالی بپرسید.
به طور خلاصه
بینگ مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت، عصر جدیدی را برای سازندگان محتوا رقم می زند.
این می تواند در زمان صرفه جویی کند، ایده ها را الهام بخشد، و محتوایی را آغاز کند که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.
این پنج فرمان به اشتراک گذاشته شده توسط شاو تنها شروع است.
همانطور که با قابلیتهای هوش مصنوعی Bing بیشتر آشنا میشوید، میتوانید درخواستها و برنامههای کاربردی دیگری را که متناسب با نیازها و اهداف منحصربهفرد شما هستند، کاوش کنید.
چه طوفان فکری محتوای رسانههای اجتماعی، چه ایجاد سرفصلهای متقاعدکننده یا آماده شدن برای مصاحبههای رسانهای، هوش مصنوعی میتواند متحد قدرتمندی در زرادخانه بازاریابی دیجیتال شما باشد.
با ثبت نام برای پیش نمایش در bing.com/new، خودتان امتحان کنید.
منبع: مایکروسافت
تصویر ویژه: rarrarorro/Shutterstock