تهران ، ولیعصر
021-987654

رده جدید تبلیغات نتفلیکس با قیمت غیر قابل پیش بینی همراه است

نظرات بیان شده در این داستان صرفاً متعلق به نویسنده است و منعکس کننده نظرات و اعتقادات موتور جستجو نیست. مجله یا شرکت های وابسته به آن.

با توجه به چالش‌های اقتصادی در آینده، مصرف‌کنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به همه جا می‌گردند.

پس از دریافت واکنش مصرف کنندگان از افزایش قیمت اشتراک، نتفلیکس جدیدترین سطح خود را عرضه کرد: Basic with Ads، در نوامبر ۲۰۲۲.

اشتراک ردیف تبلیغات ۶.۹۹ دلار در ماه است – تقریباً ۵۵٪ در ماه کمتر از اشتراک استاندارد آن.

در حالی که هزینه ماهانه برای مصرف کنندگان کمتر است، جدیدترین ردیف دارای برچسب های قیمت پنهان است.

زمان تبلیغات غیر قابل پیش بینی

در ردیف جدید Netflix Basic with Ads، کاربران می توانند انتظار داشته باشند حدود ۴ تا ۵ دقیقه تبلیغات در ساعت داشته باشند.

چگونه این اشتراک با سایر اشتراک‌های تلویزیون متصل قابل مقایسه است؟

A comparison of how often Netflix ads will show compared to other streaming services.اعتبار تصویر: جدول ایجاد شده توسط نویسنده، نوامبر ۲۰۲۲. منابع اطلاعات در تصویر پیوند داده شده است.

در حالی که میزان زمان تبلیغ در ساعت برای Netflix با سایر سرویس‌های پخش قابل مقایسه است، مشکل باقی‌مانده این است که چه زمانی یک تبلیغ نمایش داده می‌شود. زمان‌بندی تبلیغات غیرقابل پیش‌بینی است، که تجربه کاربر را مختل می‌کند.

محتوای ویدیویی برای تبلیغات در مقایسه با سایر سرویس‌های پخش، چیزی است که انتظار دارید. اما همین مشکل در دسترس است – چه زمانی در تجربه تماشای کاربر در Netflix نشان داده می‌شود؟

طبق گفته جی پیترز از  The Verge، تبلیغ یک کاربر تجربه بین انواع محتوای مصرف شده به طور چشمگیری متفاوت است:

An example of an employee of The Verge details his experience of Netflix ads.اعتبار تصویر: جی پیترز، TheVerge.com

همانطور که از این مثال می بینید، میزان تبلیغات، و همچنین قرار دادن تبلیغات، متناقض است، که منجر به این باور می شود که Netflix در حال آزمایش برای یافتن بهترین تعامل نه تنها برای کاربران بلکه برای تبلیغ کنندگان است.

>

عناوین خاص با قیمت ممتاز ارائه می‌شوند

دومین تفاوت Netflix Basic with Ads مربوط به نمایش‌ها و فیلم‌هایی است که در این سطح ارائه می‌شوند.

همانند تجربه تبلیغاتی غیرقابل پیش‌بینی، عناوین موجود در سطح پایه بسیار پراکنده و بدون قافیه یا دلیل به نظر می‌رسند.

این محدودیت نباید برای کاربران غافلگیر کننده باشد، زیرا Netflix این را در ماه جولای اعلام کرد.

عناوینی که برای کاربران پایه در دسترس نیستند، قفل قرمزی نشان می‌دهند که نشان می‌دهد محدود است.

به نظر می‌رسد قفل قرمز یک «تماس برای اقدام» غیرفعال است زیرا کاربران می‌توانند روی عنوان قفل‌شده کلیک کنند، که آنها را به صفحه ارتقاء می‌برد.

نظر من این است که استراتژی مشترک Netflix این است که کاربران جدید را به این سرویس جذب کند یا مشترکان قبلی را وادار به بازگشت به سطح قیمت پایه کند. این می تواند به رشد و افزایش تعداد مشترکان آنها پس از کاهش قیمت ها کمک کند.

هنگامی که کاربر وارد می‌شود، محدود کردن عناوینی که ممکن است برای کاربران “باید” باشد، سعی می‌کند ارزش ارتقا را به کاربران نشان دهد.

چگونه تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تعامل تلویزیونی متصل را پیش‌بینی کنند؟

تبلیغات تلویزیونی متصل برای مصرف کنندگان جدید نیست. برندها فقط در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صرف تبلیغات در Hulu کردند.

در عدم قطعیت اقتصادی، مصرف‌کنندگان ممکن است مایل باشند که تجربه تماشای خود را فدای تبلیغات کنند و در عین حال سعی در صرفه‌جویی در هزینه خود داشته باشند. اما اگر تجربه مشاهده کاهش یابد، ممکن است مصرف‌کنندگان تمایل کمتری به درگیر شدن با تبلیغات تلویزیونی متصل داشته باشند.

در حالی که هنوز خیلی زود است که در مورد Netflix Basic با تبلیغات صحبت کنیم، اما مشکل رایج مشتریان در مورد سایر سرویس‌های پخش جریانی عدم تنوع در تبلیغات.

در سال ۲۰۲۱، Morning Consult یک نظرسنجی از مصرف کنندگان در مورد تجربه آنها از تبلیغات خدمات پخش جریانی. طبق نظرسنجی:

  • ۶۹٪ از کاربران فکر می کردند تبلیغاتی که دریافت کرده اند تکراری است
  • ۷۹٪ از کاربران از این تجربه آزاردهنده بودند

بنابراین، این برای تبلیغ‌کنندگان چه معنایی دارد؟

بسته به نحوه نگاه شما به آن، بازاریابان می توانند این را به صورت زیر ببینند:

  • یک فرصت. اگر تبلیغات تکراری زیادی وجود داشته باشد، این می تواند به این معنی باشد که رقابت در تلویزیون متصل/OTT کم است. در این صورت، فرصت آگاهی از برند می تواند برای شما مقرون به صرفه تر باشد قبل از اینکه بازار OTT بیش از حد اشباع شود.
  • نشانه ای برای دور ماندن. اگر سرویس های پخش جریانی تجربه تماشای مصرف کننده را اصلاح نکنند، کاربران کمتر با تبلیغات درگیر می شوند. و اگر عناوین با نرخ بالاتری محدود شوند، مصرف‌کنندگان ممکن است با نرخی سریع‌تر از قبل از آن خارج شوند. این به نوبه خود به معنای هزینه بالا برای هر تعامل برای تبلیغ‌کنندگان است. این می تواند برای برندهایی با بودجه محدود سرمایه گذاری پرخطرتری باشد.

خلاصه

جدیدترین سطح قیمت Netflix به آنها امکان می دهد با سایر سرویس های پخش با قیمت پایین تر رقابت کنند. این یک حرکت استراتژیک عالی از سوی آنها است و فضای OTT را برای تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند تا در مقابل کاربرانی قرار بگیرند که ممکن است از سرویس‌های پخش دیگر استفاده نکنند.

در حالی که نوع طرح جدید است، Netflix (و همچنین تبلیغ‌کنندگان) باید تعامل کاربر را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و هر محور استراتژیک لازم را برای به حداکثر رساندن تعامل و رشد مشترک انجام دهد.

در حالی که تبلیغات نتفلیکس برای شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر باز است، من انتظار دارم که آنها یک پلتفرم تبلیغاتی داخلی مشابه Hulu را در سال آینده راه‌اندازی کنند.

آیا هنوز تبلیغات تلویزیون متصل/OTT را امتحان کرده‌اید؟ تجربه شما چی بوده؟ آیا ارزش سرمایه گذاری را دارند؟


تصویر ویژه: Koshiro K/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *