تهران ، ولیعصر
021-987654

ویژگی جدید تبلیغات گوگل: کلمات کلیدی منفی در سطح حساب

جینی ماروین رابط Google Ads اعلام کرده است که کلمات کلیدی منفی در سطح حساب اکنون برای تبلیغ کنندگان Google Ads در سراسر جهان در دسترس هستند.

این ویژگی که برای اولین بار در سال گذشته معرفی شد و چندین ماه در حال آزمایش بوده است، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی را اضافه کنند تا ترافیک را از همه کمپین‌های جستجو و خرید، و همچنین بخش جستجو و خرید Performance Max را حذف کنند. ایمنی و مناسب بودن نام تجاری.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از صفحه تنظیمات حساب به این ویژگی دسترسی داشته باشند تا مطمئن شوند که کمپین‌های آن‌ها با ارزش‌های برند و مخاطبان هدفشان همسو هستند.

این امر به‌ویژه برای مارک‌هایی که می‌خواهند در زمینه‌هایی ظاهر نشوند که ممکن است نامناسب یا به اعتبار آنها آسیب برساند، مهم است.

علاوه بر مزایای ایمنی نام تجاری، افزودن کلمات کلیدی منفی در سطح حساب، فرآیند مدیریت کمپین را برای تبلیغ‌کنندگان کارآمدتر می‌کند.

به‌جای افزودن کلمات کلیدی منفی به کمپین‌های فردی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آنها را در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.

دیگر لازم نیست نگران تکرار کلمات کلیدی منفی در کمپین‌های مختلف یا از دست دادن موارد حیاتی برای ایمنی برند خود باشید.

به‌علاوه، کلمات کلیدی منفی در سطح حساب می‌توانند با حذف کلمات کلیدی نامربوط یا با عملکرد پایین که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر منفی بگذارند، دقت هدف‌یابی تبلیغات را بهبود بخشند. این می تواند منجر به ترافیک با کیفیت بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود.

Google Ads طیف وسیعی از کنترل‌های تناسب نام تجاری، از جمله انواع موجودی، برچسب‌های محتوای دیجیتال، حذف مکان‌ها و کلیدواژه‌های منفی در سطح کمپین.

ماروین اضافه کرد که Google Ads در حال گسترش کلمات کلیدی منفی در سطح حساب برای رسیدگی به موارد استفاده مختلف است و به زودی موارد بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت.

این عرضه برای کنترل بیشتر برندها بر تبلیغاتشان و حصول اطمینان از اینکه کمپین‌هایشان مخاطبان مناسب را هدف قرار می‌دهند، ضروری است.


تصویر ویژه: Primakov/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *