اینستاگرام سه ویژگی جدید را برای کاربرانی که ویدیوهای Reels میسازند، اعلام میکند، که شامل امکان ارسال crosspost به Facebook و موارد دیگر میشود.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، ویژگی های جدید را در ویدیوی زیر اعلام می کند.
📣 بهروزرسانیهای حلقهها 📣
ما چند ویژگی جدید Reels را راهاندازی میکنیم تا پیدا کردن آن را برای افراد سرگرمکننده و آسان کنیم + اشتراکگذاری محتوای سرگرمکنندهتر:
– «برچسب شما را اضافه کنید»
– IG-to-FB Crossposting
– اطلاعات بینش حلقههای FBیک مورد علاقه دارید؟ به من اطلاع دهید 👇🏼 pic.twitter.com/RwjnRu5om2
— آدام موسری (@mosseri) 16 اوت ۲۰۲۲
سه ویژگی جدید Reels عبارتند از:
- ارسال متقابل از اینستاگرام به فیس بوک
- برچسب “افزودن شما”
- اطلاعات آماری دقیق درباره عملکرد Reels در Facebook
در اینجا جزئیات کامل هر یک از بهروزرسانیهایی که امروز اعلام شده است، آمده است.
Crossposost Instagram Reels to Facebook
اگر در هر دو شبکه اجتماعی حساب دارید، می توانید یک Reel را در اینستاگرام پست کنید و همزمان آن را در فیس بوک پست کنید.
دفعه بعدی که یک حلقه در اینستاگرام ایجاد کردید، پیامی دریافت خواهید کرد که میخواهید آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.
بعد از شرکت در ارسال متقاطع، همه حلقههای ایجاد شده در اینستاگرام بهطور خودکار در فیسبوک به اشتراک گذاشته میشوند، مگر اینکه در زمان پست کردن، خلاف آن را مشخص کنید.
به خاطر داشته باشید که تنظیمات حریم خصوصی پیشفرض برای Reels عمومی است. حتی اگر یک نمایه فیسبوک خصوصی داشته باشید، افرادی که به آنها متصل نیستید میتوانند حلقههای شما را ببینند.
استیکر “Add Yours” از استوری اینستاگرام
اینستاگرام استیکر “افزودن خود را” را از استوری ها به Reels می آورد.
میتوانید برچسب را به هر حلقه اضافه کنید تا دیگران را تشویق کنید تا در پاسخ، یک حلقه ایجاد کنند. این می تواند چیزی شبیه به این باشد: «مهمترین اتفاق آخر هفته من گذراندن وقت در ساحل بود. مال خود را اضافه کنید.”
کاربران میتوانند روی برچسب ضربه بزنند و حلقه خود را در پاسخ به درخواست شما اضافه کنند.
موسری در ویدیوی اعلامی اشتیاق خود را برای این ویژگی به اشتراک می گذارد:
«آنچه در مورد آن شگفتانگیز است این است که وقتی چیزی را میبینید میتواند به شما الهام بخشد تا داستان خود را بسازید، و ما میخواهیم آن را در ویدیو نیز داشته باشیم. ما میخواهیم ویدیوی مصرفکننده سرگرمکننده و سرگرمکننده باشد، اما همچنین میخواهیم مردم را برای گفتن داستانهای خود الهام دهیم، و این امیدواری است که به این ایده برسیم.»
فرض کنید یک حلقه با برچسب “افزودن خود” پست می کنید و افراد زیادی پاسخ می دهند که ویروسی می شود.
به لطف ذکر منبع، همه می دانند که شما این روند را شروع کرده اید.
موسری ادامه می دهد:
«اگر روندی را شروع کردید، میخواهیم مطمئن شویم که برای شروع آن روند اعتبار دریافت میکنید، بنابراین پیوند کمی وجود دارد. یک پیوند کوچک به نمایه شما که روی استیکر نمایش داده میشود و در صورت تمایل میتوانید آن را خاموش کنید.”
اطلاعات جدید برای قرقره ها در فیس بوک
اطلاعات آماری جدید و بهبودیافته برای Reels در فیسبوک در حال انتشار است.
با این بهروزرسانی میتوانید دادههایی مانند دسترسی، میانگین زمان تماشا، کل زمان تماشا و سایر معیارهایی را که میتوانند به شما در درک عملکرد حلقههایتان در فیسبوک کمک کنند، تجزیه و تحلیل کنید.
قرارها را در فیس بوک برنامه ریزی کنید
در مورد ویژگیهای جدید Reels، لازم به ذکر است که متا به تازگی قابلیت قرارها را در فیس بوک برنامه ریزی کنید.
با استفاده از Creator Studio میتوانید محتوای Reels را از قبل برنامهریزی کنید و همه حلقههای منتشرشده خود را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید.
راههای بیشتری برای اشتراکگذاری محتوای ویدیویی کوتاه در اینستاگرام و فیسبوک وجود دارد.
تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock