LinkedIn دادههای تحلیلی جدیدی را برای کاربرانی که بینش بیشتری نسبت به دنبالکنندگان و پستهای با عملکرد برتر دارند منتشر میکند.
این بهروزرسانیها در تجزیه و تحلیل سازندگان معرفیشده در اوایل سال گسترش مییابند و به کاربران دسترسی بیشتری به دادههای عملی میدهند.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره دادههای جدیدی که امروز منتشر میشوند و مکان یافتن آنها وجود دارد.
رشد فالوور در طول زمان
با دادههای جدید موجود در برگه مخاطب، رشد دنبالکنندگان خود را در طول زمان پیگیری کنید.
LinkedIn یادداشت میکند که میتوانید از این دادهها برای تعیین اینکه چه چیزی باعث رشد فالوورها میشود استفاده کنید. برای مثال، ممکن است هر بار که فرصت صحبت دارید، دنبال کنندگان لینکدین خود را افزایش دهید.
“این اطلاعات می تواند به آنها کمک کند تا تشخیص دهند که آیا موضوع گفتگو، قالب بصری جدید، یا فرصت گفتاری ممکن است بر رشد دنبال کنندگان آنها تأثیر گذاشته باشد یا خیر، و به آنها کمک می کند تا استراتژی خود را در حال حرکت رو به جلو اطلاع دهند.”
ابزارهای جمعیتی جدید
در زیر بخش جدید رشد دنبالکننده در برگه مخاطب، بخش جدیدی به نام جمعیتشناسی را خواهید دید.
بخش دموگرافیک پایه فالوورهای شما را خلاصه میکند و عناوین شغلی، مکانها، صنایع، سابقه کار، اندازه شرکت و نام شرکت را فهرست میکند.
این دادهها میتوانند درک عمیقتری از مخاطبانی که برایشان محتوا ایجاد میکنید، فراهم کند، که میتواند به ایجاد پستهای موفقتر کمک کند.
در عوض، ممکن است متوجه شوید که مخاطب مورد نظر را جذب نمیکنید، که نشانهای برای تنظیم استراتژی محتوای شما است.
پست های با عملکرد برتر
حداکثر سه پست با عملکرد برتر خود را در برگه پستها مشاهده کنید.
پستهای برتر بر اساس نمایشها یا تعامل در محدوده تاریخ انتخابشده رتبهبندی میشوند.
این دادهها بینشی در مورد محتوایی که با مخاطبان شما طنینانداز میشود، ارائه میکند، بنابراین میتوانید موارد بیشتری را شناسایی کرده و به اشتراک بگذارید.
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock