تهران ، ولیعصر
021-987654

سئو داخلی: بینش های کلیدی برای اطلاع رسانی استراتژی ۲۰۲۳ شما

آینده برای متخصصان سئو داخلی روشن به نظر می رسد، علیرغم خروج از دوره طولانی عدم قطعیت با تغییرات مکرر الگوریتم و اخراج کارکنان.

روندهای اخیر نشان می‌دهد که کسب‌وکارها به‌طور فزاینده‌ای به دنبال ادغام سئو در تلاش‌های بازاریابی گسترده‌تر خود هستند و متخصصان سئو داخلی حقوق‌های رقابتی دریافت می‌کنند.

اما این بدان معنا نیست که صنعت بدون اشکال است – متخصصان سئو داخلی هنوز با مجموعه‌ای از چالش‌های منحصر به فرد در این زمینه مواجه هستند.

و اگر به دنبال تعیین استراتژی خود برای سال آینده هستید، باید بدانید که آنها چیستند و چگونه می توانند بر تلاش های شما تأثیر بگذارند.

خوشبختانه، State Of SEO Breakout Report دارای تمام بینش های داخلی SEO است که برای پیشرفت به آن نیاز دارید.

در داخل، تعداد زیادی داده شخص اول برای اطلاع از استراتژی سئوی خود و افزایش عملکرد بخش خود در سال ۲۰۲۳ پیدا خواهید کرد.

ما اطلاعاتی را از متخصصان سئو مانند شما در موضوعاتی مانند:

جمع آوری کرده ایم

  • حقوق.
  • بودجه‌ها.
  • استراتژی های تجاری جدید.
  • معیارهای موفقیت.
  • ROI.

گزارش سئوی داخلی اختصاصی ما را دانلود کنید و بیاموزید که چگونه تیم خود را برای موفقیت در سال آینده تنظیم کنید.

برترین بینش داخلی از وضعیت SEO

  • رقابت برای متخصصان باتجربه سئو داخلی که حقوق بالایی دریافت می کنند بالا است.
  • متخصصان سئو داخلی با چالش های منحصر به فردی در نقش خود در شرکت های بزرگتر مواجه هستند.
  • سرنخ ها به خوبی درک نشده اند و اثبات بازگشت سرمایه می تواند دشوار باشد.

روندهای بودجه سئو داخلی

​بیش از ۵۰ درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما گفتند که با بودجه های ۵۰۰۰ دلار یا کمتر کار می کنند. فراتر از آن، بودجه برای تیم های سئو داخلی به طور قابل توجهی متفاوت است.

در حالی که تیم‌های داخلی کسب و کار (B2B) دارای بودجه متوسط ​​۲۶۲۸.۵۴ دلار بودند، تیم‌های تجارت به مشتری (B2C) و تجارت الکترونیک تقریباً ۱۰۰۰ دلار بیشتر برای کار داشتند.

نحوه تخصیص بودجه های داخلی

صرف نظر از اندازه بودجه، پنج حوزه برتر که در آن متخصصان سئو داخلی B2B و B2C هزینه های خود را اختصاص داده اند عبارتند از:

  • سئوی درون صفحه (۱۴.۸%).
  • بازاریابی محتوا (۱۲.۵%).
  • سئوی فنی (۱۲.۴%).
  • توسعه وب (۹.۶%).
  • پیوند سازی (۹.۰%).

Where Did In-House Teams Allocate Their Budgets?

برای روندهای بیشتر بودجه در فضای سئو داخلی، گزارش تکمیلی.

بزرگترین چالش ها برای طرفداران سئو داخلی

طبق نتایج نظرسنجی ما، ۷۳.۸٪ از متخصصان سئو داخلی افزایش بازگشت سرمایه را برای تلاش های خود در سال جاری تجربه کردند. با این حال، این بدان معنا نیست که امسال بدون چالش بود.

بسیاری از متخصصان سئو می‌گویند که با مسائلی مانند مسائل استراتژی، همسویی با سایر بخش‌ها و مقیاس‌بندی استراتژی‌های خود دست و پنجه نرم کرده‌اند – اما بزرگترین مانعی که در سال جاری برای متخصصان سئو داخلی با آن مواجه شده‌اند؟ کمبود منابع.

در واقع، ۲۱.۰٪ از متخصصان سئو داخلی به محدودیت منابع به عنوان یک چالش بزرگ اشاره کردند.

What Challenges Did You Face This Year

آماده برداشتن گام بعدی هستید؟

اگر شما یک متخصص سئو داخلی هستید که سعی می‌کنید در رقابت در سال ۲۰۲۳ پیشی بگیرید، زمان آن رسیده است که برنامه‌ریزی حرکت بعدی خود را شروع کنید – و با گزارش وضعیت سئو: گزارش داخلی ما، این کار را خواهید داشت. تمام داده هایی که نیاز دارید در دسترس شماست.

می‌خواهید درباره وضعیت فعلی سئو داخلی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ خواندن گزارش انحصاری برای اطلاع از استراتژی شما برای سال آینده.

Download Stae Of SEO: In-House Report

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *