Pinterest خط مشی جدیدی را اجرا می کند که بر نحوه ارائه اطلاعات مربوط به تغییرات آب و هوا در تبلیغات و محتوای ارگانیک تأثیر می گذارد.
بهروزرسانی دستورالعملهای انجمن Pinterest، اشتراکگذاری اطلاعات نادرست یا گمراهکننده درباره تغییرات آب و هوا را ممنوع میکند.
این شرکت میگوید این اولین پلتفرم بزرگی است که قوانین روشنی در مورد گفتمان تغییرات آب و هوا دارد.
بیایید بررسی کنیم تا ببینیم این تغییر خطمشی چگونه میتواند بر تبلیغات و محتوای ارگانیک شما تأثیر بگذارد.
خط مشی جدید
بر اساس بهروزرسانی Pinterest:
“خط مشی جدید ما Pinterest را به تنها پلتفرم دیجیتال اصلی تبدیل می کند که دستورالعمل های مشخصی در برابر اطلاعات نادرست یا گمراه کننده تغییرات آب و هوا، از جمله تئوری های توطئه، در محتوا و تبلیغات دارد.”
هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری دستورالعملهای مشخصی در مورد موضوع تغییر آب و هوا ندارد، بنابراین Pinterest اولین و تنها سایتی است که در مورد آنچه به عنوان اطلاعات نادرست تعریف میکند موضع میگیرد.
Pinterest دیگر را تشویق میکند شرکت ها به موضع شرکت در مورد تغییرات آب و هوایی توجه داشته باشند و دستورالعمل های مشابهی را برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست اتخاذ کنند.
معنی خط مشی چیست
Pinterest شروع به حذف محتوایی درباره تغییرات آب و هوایی می کند که معتقد است می تواند به ایمنی، اعتماد یا رفاه عمومی آسیب برساند. محتوای قابل حذف شامل موارد زیر است:
- انکار بودن :
- وجود یا اثرات تغییرات آب و هوا
- تأثیر انسان بر تغییرات آب و هوا
- تغییر آب و هوا توسط اجماع علمی پشتیبانی می شود
- اطلاعات نادرست یا گمراه کننده درباره نحوه مبارزه با تغییرات آب و هوایی، اگر این راه حل ها با اجماع علمی در تضاد باشد
- تعریف نادرست داده های علمی به منظور از بین بردن اعتماد به کارشناسان آب و هوا
- محتوای مضر، نادرست یا گمراه کننده در مورد موارد اضطراری ایمنی عمومی، مانند بلایای طبیعی
تأثیر بر تبلیغات
جستجوها برای زندگی پایدارتر و سبز در Pinterest در حال افزایش است. چه کاربران به دنبال محصولاتی برای جایگزینی در خانه خود باشند، چه نکاتی برای کاهش ضایعات معمولی، هدف جستجو در مقایسه با سال گذشته ۶ برابر شده است.
با این بهروزرسانی خطمشی جدید، همه تبلیغات در Pinterest باید با دستورالعملهای بهروزشده انجمن مطابقت داشته باشند.
برای شفاف سازی برای تبلیغ کنندگان، Pinterest دستورالعمل های تبلیغاتی خود را نیز با این زبان به روز کرده است.
بهروزرسانیهای دستورالعملهای تبلیغاتی، تبلیغات مربوط به تغییرات آب و هوا را ممنوع میکند:
- حاوی تئوری های توطئه
- اطلاعات نادرست یا نادرست دارند
هدف با این بهروزرسانی، ایجاد جامعهای از منابع قابل اعتماد در پلتفرم است.
پیمایش محتوای ارگانیک جدید
Pinterest همچنین در حال عرضه یک سری محتوای جدید Creator Originals با ایجاد سبک زندگی سبزتر است.
سازندگانی که در این کشورها هستند واجد شرایط این مجموعه هستند:
- ایالات متحده
- بریتانیا
- استرالیا
- آلمان
- فرانسه
- ژاپن
- برزیل
- مکزیک
- آرژانتین
- اندونزی
- هند
این پینها Idea Pins نامیده میشوند که به مصرفکنندگان در مورد نکات و ترفندها الهام میدهند، از جمله:
- صرفه جویی یا افزایش چرخه
- به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی
- جایگزینی محصولات خانگی معمولی با محصولات سبزتر
خلاصه
خطمشی جدید Pinterest در مورد تغییرات آب و هوایی به سازندگان محتوا و تبلیغکنندگان این فرصت را میدهد تا رویکرد جدیدی به سبک زندگی سبزتر داشته باشند. با ایجاد محتوایی که نکات مفیدی را به کاربر ارائه میکند، از همان ابتدا اعتماد او را جلب میکنید و احتمال وفاداری به برند خود را افزایش میدهید.
شروع با ابزارهای مفید به جای فروش مستقیم محصولات یا خدمات، پای شما را به مشتریان جدید به روشی غیر مزاحم باز می کند.
تصویر ویژه: elenabsl/Shutterstock