اگر تا به حال سوال کرده اید که چه چیزی یک فاکتور رتبه بندی گوگل است یا نیست، این یکی برای شماست!
راهنمای جامع عوامل رتبهبندی بازگشته و برای سال ۲۰۲۲ بهروزرسانی شده است.
افسانههای زیادی در مورد اینکه چه چیزی رتبهبندی شما را در جستجو بهبود میبخشد یا خیر وجود دارد. شما باید بدانید که کدام فعالیتهای SEO بیشترین حرکت را انجام میدهند.
این کتاب الکترونیکی بهروزرسانی شد تا اطمینان حاصل شود که پول خود را برای تعقیب شایعات هدر ندهید.
در ویرایش دوم عوامل رتبه بندی: واقعیت یا تخیل، ما فهرستی جامع از همه چیزهایی که ممکن است باعث شود شما بپرسید، “آیا یک عامل رتبه بندی است؟” جمع آوری کرده ایم.
در این کتاب الکترونیکی خواهید یافت:
- پاسخ هایی که به شما ۱۰۰% اطمینان می دهد که چیزی یک فاکتور رتبه بندی تایید شده است که گوگل در الگوریتم های خود استفاده می کند. ما شواهد را ارائه می کنیم و در صورت وجود هرگونه بحث یا عدم قطعیت به شما اطلاع می دهیم.
- پاسخهای سریع بله یا خیر در مورد اینکه چه چیزی یک عامل رتبهبندی است و چه چیزی نیست، به علاوه تاریخچه یک عامل رتبهبندی یا اینکه چرا یک افسانه به وجود آمده است.
- چگونه عناصر سئو به عوامل رتبه بندی کلی، مانند تجربه کاربر، جمع آوری داده ها و موارد دیگر کمک می کنند.
ما همه چیز را ارائه می کنیم تا مطمئن شویم که شما زمینه کاملی را دارید که چه چیزی یک عامل رتبه بندی است و چه چیزی نیست.
دانلود کتاب الکترونیکی برای پاسخ به سوالات عوامل رتبه بندی شما.
عوامل رتبه بندی تعریف شده
ما از تعریف دقیق «عامل رتبهبندی» استفاده میکنیم تا به اطلاعاتی که ارائه میدهیم به شما اطمینان دهیم.
قبل از اینکه چیزی را فاکتور رتبهبندی بنامیم، معمولاً به دنبال بیانیهای رسمی میگردیم مبنی بر اینکه هنگام تصمیمگیری در مورد رتبهبندی SERP به یک عامل وزن داده میشود – ترجیحاً از طرف Google یا یک کارمند Google.
در این موارد، فاکتور رتبهبندی “تأیید شده” را خواهیم گفت.
ویژگی یا مفهوم مورد نظر باید در حال حاضر برای عبور از جمع استفاده شود. و بله، برخی از عناصر قبلاً فاکتورهای رتبهبندی بودند اما دیگر اینطور نیستند.
در مواردی که بیانیه ای از طرف Google وجود ندارد، تعیین اینکه آیا چیزی یک عامل رتبه بندی است یا خیر، چالش برانگیز است. اگر Google مستقیماً آن را تأیید نکرده باشد، ما شواهد را بررسی میکنیم، اما بعید است رتبهبندی «تأیید شده» دریافت کند.
هنگام ارزیابی اینکه آیا چیزی بر SEO شما تأثیر می گذارد یا خیر، ابتدا به دنبال تأییدیه از طرف Google باشید. مطالعات و آزمایشهای زیادی در حال انجام است، اما همانطور که میبینید در کتاب، همیشه قابل اعتماد نیستند.
نحوه استفاده از کتاب الکترونیکی Ranking Factors
این کتاب الکترونیکی میتواند بهعنوان یک مرجع سریع و مفید هنگام برنامهریزی کمپینهای خاص سئو یا تعیین استراتژی برای سال مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب، میتوانید روی فعالیتهایی تمرکز کنید که احتمالاً KPIهای سازمانتان را هدایت میکنند.
اگر میخواهید درباره نحوه عملکرد الگوریتمهای Google و نحوه تحقیق ما در مورد عوامل رتبهبندی اطلاعات بیشتری کسب کنید، اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه هر کدام آوردهایم و در صورت وجود عامل خاصی که مورد علاقه شماست، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دادهایم.
و اگر میخواهید با صنعت سئو سال به سال همراه باشید، این نسخه دارای ۲۵ فصل بهروز شده است.
اگر لازم است بدانید «آیا عامل رتبهبندی است؟» این کتاب کتاب مقدس شماست؟
عوامل رتبهبندی را دانلود کنید : Fact or Fiction کتاب الکترونیکی برای پاسخ به برخی از رایج ترین و فوری ترین سوالات در سئو.