تهران ، ولیعصر
021-987654

یادآوری: گوگل به تبلیغات متنی گسترده در این ماه پایان می دهد

از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲، Google دیگر به کاربران اجازه ایجاد یا ویرایش تبلیغات متنی گسترده را نخواهد داد.

Google با هدف ساده کردن نحوه ایجاد تبلیغات جستجو و افزایش عملکرد با ابزارهای خودکار، این تغییر را در آگوست ۲۰۲۱ اعلام کرد.

پس از این مهلت، کاربران فقط می توانند تبلیغات جستجوی پاسخگو را در کمپین های جستجوی استاندارد ایجاد یا ویرایش کنند.

طبق گفته Google، تبلیغ‌کنندگانی که از تبلیغات متنی گسترش‌یافته به تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا جابه‌جا می‌شوند، با هزینه‌ای مشابه، میانگین ۷ درصد افزایش در تبدیل‌ها را مشاهده خواهند کرد.

تبلیغات متنی غروب برجستگی فشار به سمت اتوماسیون

در اعلامیه اصلی خود، گوگل فاش کرد که ۱۵ درصد از جستارهای جستجو، جستجوهایی هستند که قبلا دیده نشده اند. برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای دسترسی به افرادی که به محتوا، محصولات و خدمات آنها نیاز دارند و در صدر روندهای در حال تحول قرار دارند، موتور جستجو بر روی خودکارسازی تکیه می‌کند.

تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا از قدرت یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا تبلیغات مرتبط را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهند.

این برای بازاریابان و متخصصان سئو چه معنایی دارد

تبلیغات متنی گسترش یافته موجود به کار خود ادامه می دهند و در گزارش های عملکرد ظاهر می شوند، اما هیچ آگهی جدیدی نمی توان ایجاد کرد. آنها همچنان می توانند در هر زمان متوقف و فعال شوند.

برای آماده شدن برای این تغییر، Google توصیه های زیر را ارائه کرد:

  • استفاده مجدد از محتوای تبلیغات متنی با کارایی بالا به تبلیغات جستجوی پاسخگو و تمرکز بر بهبود قدرت تبلیغات.
  • اعمال تغییرات پیشنهادی در توصیه‌های حساب
  • پین کردن سرفصل‌ها و سایر کپی‌ها در موقعیت‌های خاص برای اطمینان از نمایش همیشه.
  • استفاده از تغییرات برای آزمایش نسخه های مختلف تبلیغات.
  • بررسی دارایی‌ها در گزارش‌های بین کمپین‌ها براساس عملکرد برای شناسایی مؤثرترین پیام‌ها.
  • ارزیابی رشد فزاینده در نمایش‌ها، کلیک‌ها و تبدیل‌ها در سطوح گروه تبلیغات و کمپین‌ها.

موتور جستجو همچنین استفاده از Smart Bidding را برای کلمات کلیدی تطبیق گسترده در تبلیغات جستجوی پاسخگو توصیه می کند. این به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد به پرسش‌های جدید و با عملکرد بالا برسند و قیمت‌ها را در زمان واقعی بهینه کنند.


منبع: Google

تصویر ویژه: Primakov/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *