تهران ، ولیعصر
021-987654

یادآوری: پشتیبانی از تبلیغات متنی گسترده گوگل در ۳۰ ژوئن به پایان می رسد

یادآوری به همه تبلیغ‌کنندگان Google Ads — سه ماه دیگر برای استفاده از تبلیغات متنی گسترده قبل از حذف آنها باقی مانده است.

Google آگوست گذشته اعلام کرد تبلیغات متنی گسترده استاندارد برای کمپین های جستجو غروب می شود.

از ۱ ژوئیه ۲۰۲۲، تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا تنها نوع تبلیغ برای کمپین‌های جستجو خواهد بود.

این برای تبلیغ‌کنندگان چه معنایی دارد؟

بعد از مهلت ۳۰ ژوئن، نمی‌توانید تبلیغات متنی توسعه‌یافته ایجاد یا ویرایش کنید.

اگر قبلاً تبلیغات متنی گسترده ایجاد کرده اید، همچنان می توانند در کنار تبلیغات جستجوی پاسخگو ارائه شوند. همچنین می‌توانید در هر زمانی در آینده آنها را موقتاً متوقف یا فعال کنید.

چگونه آماده می شوید؟

Google گزینه‌های مفیدی برای آماده‌سازی کمپین‌های شما برای این تغییر ارائه می‌دهد.

#۱: محتوای با کارایی بالا را تغییر کاربری دهید

زمان خوبی برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات متنی توسعه یافته موجود برای یافتن دارایی های با بهترین عملکرد است. هنگامی که آن‌ها را شناسایی کردید، تبلیغات جستجوی واکنش‌گرای جدیدی با آن محتوا ایجاد کنید.

هدف تمرکز بر دستیابی به قدرت تبلیغات “خوب” یا “عالی” است.

#۲: صفحه توصیه های خود را بررسی کنید

اگر به دنبال ایده‌های اضافی هستید، صفحه توصیه‌ها دارای اطلاعات آماری سفارشی برای تبلیغات جستجوی پاسخگو شما است.

همانند هر توصیه‌ای از طرف Google، همیشه مطمئن شوید که آنها با اهداف شما هماهنگ و منطقی هستند.

#۳: از ویژگی Pin استفاده کنید

با تبلیغات جستجوی پاسخگو، می‌توانید سرفصل‌ها و توضیحات را به موقعیت‌های خاصی از آگهی سنجاق کنید.

اگر اطلاعات خاصی وجود دارد که همیشه باید در تبلیغ خود به نمایش بگذارید، این ویژگی مفید است.

اگر از ویژگی پین استفاده می‌کنید، Google توصیه می‌کند حداقل ۲ تا ۳ گزینه را به یک موقعیت تعیین‌شده پین ​​کنید.

نکته حرفه‌ای: اگر در یک صنعت تحت نظارت هستید و نیاز به تأیید تبلیغات توسط تیم حقوقی خود دارید، می‌توانید اساساً یک آگهی جستجوی پاسخگو در قالب تبلیغات متنی گسترده ایجاد کنید. به سادگی هر عنوان و توضیحات را به هر نقطه تعیین شده پین ​​کنید.

#۴: از انواع تبلیغات استفاده کنید

اکنون زمان مناسبی برای آزمایش و اصلاح پیام‌های تبلیغاتی است. استفاده از ویژگی تغییرات تبلیغات به شما امکان می دهد نسخه های مختلف دارایی های خود را در مقیاس آزمایش کنید. با مقیاس بندی سریع تر، می توانید تغییرات را اعمال کنید و کمپین های خود را سریعتر بهینه کنید.

#۵: بررسی دارایی ها بر اساس عملکرد

این توصیه در صورتی است که قبلاً از تبلیغات جستجوی پاسخگو استفاده می‌کنید. هر دارایی در تبلیغات جستجوی واکنشگرا دارای یک شاخص از “پایین” تا “بهترین” است. هر دارایی را بررسی کنید تا مشخص کنید چه نوع پیام رسانی بیشتر در بین مشتریان شما طنین انداز است.

#۶: افزایش افزایشی را ارزیابی کنید

از آنجایی که تبلیغات جستجوی پاسخگو برای شرکت در مزایده ها واجد شرایط تر هستند، باید به تبدیل ها در سطح گروه تبلیغات و کمپین توجه کنید.

نگاه کردن به سطح تبلیغات به تنهایی تصویر کاملی از عملکرد به شما نمی دهد. اگر فقط به آن سطح نگاه کنید، ممکن است در نهایت دارایی خاصی را تخفیف دهید که ممکن است در کل به موفقیت کمک کند.

خلاصه

Google به شما زمان زیادی می‌دهد تا حساب‌ها و کمپین‌های خود را برای این تغییر عظیم آماده کنید. با دنبال کردن مراحل بالا، و همچنین بهترین شیوه‌ها، این نکات می تواند به تسهیل انتقال به تبلیغات جستجوی پاسخگو کمک کند.

آیا برای این به‌روزرسانی آماده هستید؟ چه کار دیگری برای آماده شدن برای تبلیغات جستجوی پاسخگو انجام می دهید؟


تصویر ویژه: Wayhome Studio/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *