تهران ، ولیعصر
021-987654

مجله موتور جستجو از سردبیر آماندا زانتال وینر استقبال می کند

من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم آماندا زانتال وینر، یک بازاریاب حرفه ای و یک کهنه کار اتاق های خبر رسانه، به عنوان سردبیر SEJ انتخاب شده است.

این یک موقعیت جدید ایجاد شده است که به شدت بر استراتژی و رهبری متمرکز است و آماندا بر کل تیم تحریریه ما نظارت خواهد داشت.

در طول سال گذشته، SEJ رشد قابل توجهی را در تیم، نام تجاری و محتوای پیشنهادی ما تجربه کرده است.

جنیس اوهارا هنریکسون، مدیر عامل شرکت آلفا برند رسانه، شرکت مادر SEJ.

«آماندا تجربه عمیقی در مورد اینکه چگونه استراتژی محتوا، با یک تیم تحریریه قوی، می‌تواند به بازاریابانی که برای راهنمایی و کشف آنچه در دنیایشان می‌گذرد به ما تکیه می‌کنند، قدرت دهد و الهام بخشد. ما به آماندا نگاه خواهیم کرد تا به ما کمک کند تا نویسندگان و ویراستاران خود را ارتقا دهیم و از آنها حمایت کنیم تا بهترین اثر در حرفه خود را تولید کنند.”

به‌عنوان سردبیر SEJ، بسیار به آنچه تیم تا به امروز انجام داده است، از جمله اینکه برنامه همکاران متخصص ما چگونه تکامل یافته است، افتخار می‌کنم.

ما در حال انتشار محتوای تخصصی‌تر از هر زمان دیگری هستیم – و فهرست مشارکت‌کنندگان خود را به بیش از ۱۳۰ متخصص در صنعت گسترش داده‌ایم و مشارکت‌کنندگانی را از Oracle، Autotrader، Adobe، Similarweb و موارد دیگر به‌کار گرفته‌ایم.

مشارکت‌کنندگان جدید ما به مشتریان و مخاطبان در بریتانیا، اروپا و آمریکای لاتین کار می‌کنند و به آنها خدمات می‌دهند. SEJ تلاشی هماهنگ برای کاهش شکاف جنسیتی در عملیات انتشار ما انجام داده است.

“دو سوم رهبری ما زن هستند، از جمله روسای امور مالی، مدیریت پروژه، فروش و بازاریابی.” جنیس اضافه شد.

ما همچنین مجموعه‌ای از مصاحبه‌های جدید را معرفی کرده‌ایم تا مبتکران و متخصصان نظر خود را در مورد موضوعات پرطرفدار که بر کار، کمپین‌ها و مشاغل شما تأثیر می‌گذارند، ارائه دهند.

در این مصاحبه‌های اختصاصی با کارشناسان Amazon، Trader Interactive، BrightEdge، Pinecone، Botify، Invoca، و موارد دیگر، ما هزاران بینش عملی را از متخصصان شاغل و رهبران صنعت ارائه کرده‌ایم تا به شما در یادگیری و رشد کمک کند.

من از خوش آمدگویی آماندا به تیم و همکاری با او در همه این ابتکارات هیجان زده هستم.

Search Engine Journal Welcomes Editor-In-Chief Amanda Zantal-Wiener

در جدیدترین نقش خود، آماندا به عنوان معاون ارشد سردبیر و مدیر محتوای تیم رسانه اجتماعی HubSpot بود.

در آنجا، او بر عناصر مهم استراتژی محتوای اجتماعی برند نظارت داشت و چندین پروژه و ابتکار عملی و فرابخشی را مدیریت کرد.

پیش از این، آماندا برنامه News and Trends by HubSpot را مدیریت می کرد، جایی که او به عنوان گزارشگر، سردبیر و تحلیلگر اخبار صنعت فناوری مرتبط با بازاریابان، فروش و متخصصان خدمات بود.

آماندا گفت: «با کار کردن برای یک شرکت CRM نسبتاً بزرگ، ژورنال موتور جستجو اغلب برای من منبع اطلاعاتی به روز در مورد اخبار و روندهای صنعت است که بیشترین تأثیر را بر حرفه ای های B2B دارد. .
لورن بیکر، بنیانگذار ما و میزبان پادکست رسمی SEJ.

“ما از یک وبلاگ تک نفره به انتشارات پیشرو در بازاریابی جستجو شکوفا شده ایم، و این رشد فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد. من بسیار هیجان‌زده هستم که آماندا را به تیم خود اضافه کنم، “لورن اضافه کرد.

از آماندا پرسیدم چه چیزی برای خوانندگان در نظر گرفته است؟

“من به عنوان سردبیر، امیدوارم بتوانم این باور را حفظ کنم که خواننده را در درجه اول قرار دهم و استانداردهای گزارش دهی بالای SEJ را رعایت کنم تا اطلاعات به موقع و مرتبط را به جوامع سئو و بازاریابی ارائه دهم – چگونه، کجا و چه زمانی نیاز دارند. او گفت.

آماندا خاطرنشان کرد که در چشم‌انداز تجاری و مصرف‌کننده مدرن، دامنه موضوعات تحت این چتر به گسترش خود ادامه خواهد داد.

او گفت: «من هیجان‌زده هستم که دیدگاه‌هایی را به‌عنوان یک بازاریاب، روزنامه‌نگار، ویراستار، و مدیر به محیطی که قبلاً یک محیط انتشار قابل توجه است، بیاورم.

خارج از محل کار، آماندا خود را کمی دوستدار «دختران طلایی» می‌داند، اما امیدوار است که او را در برابر او نگه ندارید.

در آخر هفته‌ها، معمولاً می‌توانید او را در حال پیاده‌روی، امتحان یک دستور غذای جدید یا بیرون رفتن تا حد امکان با سگش تولامور بیابید.

می‌توانید با درخواست‌های رسانه‌ای/مطبوعات و نکات خبری در amanda@searchenginejournal.com یا در توییتر @Amanda_ZW.


تصویر ویژه: آماندا زانتال-وینر

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *