تجربه خرید Google برای کاربران در حال ارتقا است. در رویداد Search On امروز، Google نه ویژگی و ابزار جدید را معرفی کرد که برای کمک به بهبود تجربه کاربر طراحی شدهاند.
موضوع کلی بهروزرسانیها تجسم و شخصیسازی است.
ویژگیهای خرید بصری
Google تاکید کرد که کاربران قبل از خرید زمان زیادی را صرف تحقیق، کاوش و کشف گزینه های خود می کنند. چهار ویژگی بصری برای کاربران که Google اعلام کرد:
- جستجو با کلمه “shop”. با شروع جستجوی خود با “shop” و سپس آنچه که جستجو می کنید، اکنون یک فید بصری را مشاهده خواهید کرد که شامل محصولات است، ابزار تحقیق و موجودی نزدیک این به روز رسانی همچنین تجربه خرید را فراتر از پوشاک گسترش می دهد. اکنون در همه دستهها در تلفن همراه در دسترس است.
- نما را بخرید. برای دستهبندی پوشاک، کاربران اکنون میتوانند ظاهری را خریداری کنند که محصولات فردی را برای کمک به ایجاد یک لباس کامل به نمایش میگذارد. ابزار Google محصولات تکمیلی را به محصول اصلی که کاربر جستجو میکند نشان میدهد، مانند کیف دستی یا کفش همراه با تاپ یا ژاکت.
- ویژگی محصولات پرطرفدار. این یک ویژگی جدید در جستجو است که محصولات محبوب را در دستهای که کاربران جستجو میکنند نشان میدهد. Google تأیید کرد که این در اواخر پاییز امسال در دسترس خواهد بود.
- خرید سه بعدی. با گسترش اولیه خرید سه بعدی برای کالاهای خانگی، تصاویری سه بعدی از کفش های کتانی در ماه های آینده ارائه می شود.
بهعلاوه، Google راهی برای ساخت و ایجاد تصاویر سهبعدی اعلام کرد، زیرا آنها میدانند که ایجاد این نوع دارایی زمان و منابع زیادی را میطلبد. ابزار آنها از یادگیری ماشین برای خودکار کردن چرخش های ۳۶۰ درجه با استفاده از چند تصویر ثابت استفاده می کند.
تشویق خرید مطمئن
مجموعه بعدی ابزارهای اعلام شده از Google برای کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه تری هنگام خرید طراحی شده است.
- راهنمای خریدهای پیچیده. Google یک راهنمای خرید برای تصمیمات پیچیده خرید اعلام کرد. راهنمای خرید شامل اطلاعاتی درباره آن دسته از طیف وسیعی از منابع قابل اعتماد است.
- ببینید دیگران چه می گویند. به طور خاص، در برنامه Google، Page Insights در دسترس خواهد بود. این ویژگی محتوای وبسایتی را که کاربران در آن یا محصولی در حال تحقیق هستند، همراه با رتبهبندی، مزایا و معایب، در یک نمای واحد پل میکند.
تجربه خرید شخصی تر
آخرین مجموعه بهروزرسانیها بر تجربه خرید فردی، از جمله بهبود اولویتهای حریم خصوصی تمرکز دارد.
- نتایج شخصیشدهتر. کاربران شروع به دریافت نتایج خرید شخصیشده بر اساس عادتهای خرید قبلی خود خواهند کرد. برای محافظت از حریم خصوصی کاربر با این بهبود، کاربران میتوانند تنظیمات برگزیده خود را مستقیماً به Google بگویند و همچنین کنترلهای آسان برای روشن یا خاموش کردن ویژگی را خواهند داشت.
- با فیلترهای پویا خرید کنید. فیلترهای جستجو اکنون با روندهای جستجوی همزمان سازگار میشوند، به این معنی که فیلترها ثابت نیستند.
- از برنامه Discover برای الهام بیشتر استفاده کنید. کاربرانی که برنامه Google را دارند، بر اساس رفتار خرید خود، شروع به دیدن پیشنهادهای سبک در برگه Discover میکنند. اگر کاربری چیزی را که دوست دارد ببیند، میتواند روی محصول کلیک کند و لنز برای ارائه گزینههای موجود در محل باز میشود. برای خرید.
مراحل بعدی برای تبلیغ کنندگان
در حالی که رویداد Search On بر تجربه کاربر متمرکز بود، بسیاری از تبلیغکنندگان در تعجب هستند که چگونه باید برای این بهروزرسانیها آماده شوند.
برای تبلیغکنندگان در فضای تجارت الکترونیک، مطمئن شوید که مرکز تجاری خود برای آگهیهای خرید به شکل نوک بالایی است. این میتواند شامل بهینهسازی تصاویر، توضیحات، عناوین، و درج مشخصات تا حد امکان باشد تا کاربران بتوانند محصولات شما را بهتر بیابند.
اطلاعات بیشتری در اختیار بازاریابان است تا بفهمند این بهروزرسانیهای تجربه کاربر چگونه بر تبلیغکنندگان تأثیر میگذارند. ما همچنان به گزارش پیگیریهای Google همانطور که اعلام میشود، ادامه میدهیم.
تصویر ویژه: Vladimka production/Shutterstock