Surfer SEO یک ابزار مدیریت رشد جدید دارد که شامل داده های بک لینک ارائه شده توسط رهبر صنعت، Semrush است.
در اینجا معنای ادغام برای کاربران آمده است.
جستجوگرها
Surfer SEO یک ابزار یادگیری ماشینی است که توسط SEO برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد استراتژیهای محتوا، و ایجاد خطوط کلی هوش مصنوعی استفاده میشود.
شرکتهایی مانند Square، ClickUp و Shopify علاوه بر بیش از ۱۵۰۰۰ برند و نمایندگی دیگر از این ابزار استفاده میکنند.
Semrush
Semrush یک ابزار SEO سازمانی است که بازاریابان از آن برای ممیزی وب سایت ها، انجام تجزیه و تحلیل رقبا و توسعه استراتژی های محتوا استفاده می کنند.
IBM، TESLA، و آمازون، علاوه بر بیش از ۱۰ میلیون متخصص بازاریابی، تنها چند شرکتی هستند که از آن استفاده می کنند.
از امروز، Surfer SEO از داده های بک لینک Semrush برای گسترش توصیه های کار Grow Flow استفاده می کند.
جریان رشد
Grow Flow مانند دستیار SEO AI دوستانه شما است.
این ابزار که در وبسایت Surfer بهعنوان «پلتفرم مدیریت رشد هوش مصنوعی» توصیف شده است، هر هفته چند کار سئو ارائه میکند تا به شما کمک کند در مسیر خود بمانید – و در حجم عظیم اطلاعاتی که با یادگیری سئو به دست میآید گم نشوید.
به عنوان مثال، ممکن است توصیه کند کلمات کلیدی (GSC) را که یک وب سایت برای آنها رتبه بندی می کند، اما به طور صریح در یک مقاله با آنها صحبت نمی کند، اضافه کنید.
یا، ابزار ممکن است توصیه کند که کجا پیوندهای داخلی اضافه شود.
همچنین میتواند موضوعات محتوای جدیدی را توصیه کند که کاربران میتوانند با فشار دادن یک دکمه در ویرایشگر محتوا باز کنند.
ادغام با Semrush در توصیههای Grow Flow انجام میشود.
هنگامی که Surfer را به حساب freemium Semrush متصل میکنید، قفل وظایف جدید را باز میکنید.
Voila – فهرستی از دامنه های ارجاع دهنده هر هفته از رقبای شما!
تحقیق دستی در مورد بک لینکهای یک رقیب هزینه قابلتوجهی برای منابع داخلی دارد. به لطف این ادغام، فرصتهای جدیدی را بهطور خودکار کشف خواهید کرد.
اول یک صنعت
تا کنون، Semrush با یک شرکت SEO ادغام نشده است.
از لحاظ تاریخی، Semrush فقط با محصولات Google مانند کنسول جستجو و آنالیتیکس و شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ادغام شده است.
همچنین با ابزارهای مدیریت کار مانند Trello و Monday.com کار میکند – اما هرگز یک رقیب مستقیم SEO نیست.
ویژگی «دستیار نوشتن سئو» Semrush رقیب مستقیم «ویرایشگر محتوای SEO» Surfer است: یکی از محبوبترین ویژگیهای آن.
پس، چرا این دستیار هوش مصنوعی فوقالعاده را به بازاریابان جستوجو – به صورت رایگان، شریک میکنیم و ارائه میکنیم؟
از Tomasz Niezgoda، مدیر بازاریابی Surfer SEO و شریک، پرسیدم که چگونه این همکاری شکل گرفت.
او گفت: «بسیار ساده است. “Semrush با پیشنهادی برای ادغام Surfer در بازار آنها [و] با ما تماس گرفت [و] پس از مدتی، تصمیم گرفتیم آن را امتحان کنیم و شروع به کار بر روی این ادغام کردیم.”
از ابتدا، Semrush احساس می کرد که این یک ادغام موفقیت آمیز خواهد بود زیرا داده های بک لینک خود را به روشی مشتری مدارانه اعمال می کند.
“برای Semrush، این یک ادغام بسیار معنادار است. یوجین لوین، رئیس Semrush گفت: این به کاربران Surfer SEO اجازه می دهد تا بینش و دانش ارزشمندی در مورد لینک سازی کسب کنند، که برای رتبه بندی محتوای آنها بسیار مهم است.
این به چه معناست
دو رقیب اصلی SEO با هم کار می کنند تا ابزاری رایگان برای صاحبان مشاغل کوچک و بازاریاب های سطح ابتدایی ایجاد کنند تا بهترین شیوه های هفتگی را توسعه دهند.
مت دیگیتی، مدیر عامل و بنیانگذار Diggity Marketing، این ابزار را “ساده” می نامد. کارآمد. خودکار.”
“شما هر هفته لیست را دریافت می کنید و بینش فوری [درباره] ارجاعاتی که رقیب شما دریافت می کند به دست می آورید. سپس، میتوانید فوراً روی استراتژی لینکسازی خودتان کار کنید.»
این دو غول اشاره می کنند که ترکیب داده های بک لینک Semrush با قدرت یادگیری ماشینی Surfer تنها آغاز کار است.
نیزگودا گفت: «ما همدیگر را دوست داریم. “شاید این فقط اولین ادغام باشد که در راه است.”
تصویر ویژه: تصویری از Grow Flow، ژوئن ۲۰۲۲