Google اسناد مربوط به داده های ساختار یافته مقاله را به روز کرد که از انواع طرحواره Article، NewsArticle و BlogPosting پشتیبانی می کند.
دستورالعملهای بهروزرسانی شده بر ویژگی سرفصل تأثیر میگذارد تا با راهنمایی در مورد عناصر عنوان و پیوندهای عنوان مطابقت داشته باشد.
داده های ساختار یافته مقاله
دادههای ساختاریافته مقاله ممکن است یکی از محبوبترین انواع دادههای ساختاریافته در حال استفاده باشد، زیرا بسیاری از محتوا در قالب انواع مختلفی از مقالات است.
استفاده صحیح از داده های ساختاریافته مهم است زیرا ممکن است صفحه وب را برای یک نتیجه غنی واجد شرایط کند.
دادههای ساختار یافته مقاله و انواع آن (NewsArticle و BlogPosting) به ناشران اجازه میدهد تا انواع اطلاعات صفحه وب را ساختار دهند.
خواص داده های ساختاریافته زیادی در رابطه با طرحواره نوع مقاله وجود دارد. دستورالعملهای Google معمولاً راهنماییهایی در مورد انواع دادههای ساختاریافته ارائه میدهد که برای واجد شرایط شدن برای بهبود نتایج جستجو ضروری یا اختیاری هستند.
هر تغییری در راهنما معمولاً با تغییراتی در افزونههای داده ساختاریافته همراه است.
Google Relaxes Guidance on Headline Structured Data Property
تغییر دستورالعملها بر ویژگی عنوان تأثیر میگذارد که Google آنها را بهصورت توصیهشده فهرست میکند.
عنوان یک مقاله عنوانی است که عموماً در عنصر عنوان در ناحیه متا داده بازتولید می شود.
Google قبلاً محدودیتی در تعداد نویسهها در یک عنوان داشت.
این توصیه اصلی است: (پیوند به Archive.org)
«عنوان مقاله. مقدار نباید از ۱۱۰ کاراکتر تجاوز کند.”
راهنمای جدید Google در مورد ویژگی عنوان دیگر محدودیتی در طول عنوان مقاله ندارد:
«عنوان مقاله. استفاده از عنوان مختصر را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است عناوین طولانی در برخی دستگاهها کوتاه شوند.»
راهنمای جدید در عنوان آن را با بهترین شیوه های Google برای عنصر عنوان (که اغلب به عنوان برچسب عنوان نامیده می شود) در راهنمای پیوندهای عنوان مطابقت می دهد.
راهنمای پیوندهای عنوان توصیه میکند:
«متن توصیفی و مختصر برای عناصر
خود بنویسید.»
اطلاعیه Google این تغییر را توضیح داده است:
«۳ ژانویه: محدودیت ۱۱۰ نویسه برای ویژگی عنوان در مستندات داده ساختار یافته مقاله حذف شد.
هیچ محدودیت کاراکتر سختی وجود ندارد. در عوض، توصیه میکنیم عناوین مختصر بنویسید زیرا ممکن است عناوین طولانی در برخی دستگاهها کوتاه شده باشند.»
مختصر بودن همیشه یک تمرین خوب است، به این معنی که بیشترین اطلاعات را با کمترین تعداد کلمات منتقل کنید.
اما استفاده از کلمات مورد نیاز در عنوان و در عین حال در مورد نحوه نمایش تیتر در نتایج جستجوی Google نیز اشکالی ندارد.
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Asier Romero