تگ دیجیتال ۲۰۲۳ پیش بینی تیم: آینده بازاریابی رویداد
صنعت رویدادها در سال ۲۰۲۳ چگونه خواهد بود؟ ما از تیم تگ دیجیتال خواستیم تا پیشبینیهای رویداد سال ۲۰۲۳ خود را به اشتراک بگذارند، روندهایی را که باید انتظار داشته باشیم و همچنین بازتابی در مورد سال ۲۰۲۲ را به اشتراک بگذارند…
اگر ترجیح می دهید به پیش بینی های سال ۲۰۲۳ ما گوش دهید – به آخرین قسمت گوش دهید پادکست دیجیتال برچسب در Spotify.
پیشبینی شما برای روند بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۳ چیست؟
کارولینا، مدیر رشد:
«ویدیوهای بیشتر و بیشتر. ما همچنان در مورد ویدیو صحبت می کنیم، اما فکر می کنم سال آینده بیشتر رشد خواهد کرد. آمار جالبی وجود داشت مبنی بر اینکه در سال ۲۰۲۲، پیشبینی میشد که ۸۲ درصد از ترافیک از طریق ویدیو انجام شود (سیسکو)، من فکر می کنم در سال ۲۰۲۳ حتی بیشتر رشد خواهد کرد.
جیمی، سرپرست تیم رسانه پولی:
«تمرکز بیشتر بر جمع آوری داده های شخص اول و استفاده از داده های شخص اول است. تمرکز مردم بر ایجاد تبدیلهای ثانویه و نقاط لمسی در وبسایتشان، تا بتوانیم این افراد را جمعآوری کرده و برای آنها بازاریابی کنیم. همچنین از دیدگاه Google، من از دیدن آنچه که YouTube Shorts به عنوان یک پلتفرم روی میز آورده است، هیجان زده هستم.
استف، مدیر بازاریابی:
“من فکر می کنم در سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش گسترده تبلیغات برنامه ای خواهیم بود. تلویزیون متصل بزرگ خواهد شد! انتظار میرود هزینههای تبلیغات تلویزیونی متصل در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۴ درصد رشد کند.
جانی، سرپرست تیم اجتماعی پولی:
«شورت های یوتیوب همه را شگفت زده خواهد کرد. ویدیوی کوتاه بسیار بزرگ است و یوتیوب کاملاً در موقعیتی قرار دارد که بخش بزرگی از سهم بازار TikTok را به خود اختصاص دهد.
لورا، مدیر عامل:
“تبلیغات صوتی به بخش بزرگتری از اکوسیستم تبدیل خواهند شد. درگیر شدن بیشتر در جستجوی صوتی و نحوه تجاری شدن آن و همچنین پادکست ها و انواع دیگر فایل های صوتی. همچنین، فکر میکنم خرید از طریق برنامهنویسی، شروع به کاوش در خارج از خانه یا تلویزیون متصل و پیوند دادن امکانات با Programmatic بیشتر است.
Conall، مدیر ارشد رسانه پولی:
«هر سال ویدیو رایجتر میشود، سال آینده حتی ویدیوهای بیشتری یا تأکید بیشتری بر ویدیو خواهد شد. همچنین، با فشار به سمت اتوماسیون، پلتفرمهایی مانند گوگل و متا در کمپینها به قدرت میرسند و این امر در سال آینده بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت.
کرستی، مدیر رشد:
«TikTok شروع به رقابت با جستجو میکند و استراتژیهای پیشنهادی خود را برای کلمات کلیدی معرفی میکند. آنها در حال حاضر یک رقیب برای جستجو هستند زیرا Gen Z اینگونه جستجو می کند و به دنبال توصیه می گردد. من فکر می کنم که TikTok برای مبارزه با آن چیزی در حساب های تبلیغاتی خود کار خواهد کرد.
نیکولا، رئیس رشد:
“من فکر می کنم تبلیغات تلویزیونی در حال بازگشت هستند! من می بینم که با نتفلیکس و آمازون پرایم چه اتفاقی می افتد، فکر می کنم تبلیغات غیرقابل رد شدن در پلتفرم های آنها معرفی می شود. از دیدگاه بازاریابی دیجیتال، چالش این است که چگونه این تبلیغات تلویزیونی را دریافت کنید.
چه چیزی شما را در دنیای رویدادها بیشتر شگفت زده کرده است؟
کارولینا، مدیر رشد:
“من از صنعت رویدادها و دامنه رشد سریع رویدادها از زمان همه گیری بسیار شگفت زده هستم – شگفت انگیز است که چگونه توانسته است بهبود یابد.”
جیمی، سرپرست تیم رسانه پولی:
«سرعتی که صنعت از زمان کووید به عقب برگشت. من فکر میکنم که انتظار داشتیم روندهای نوسان بیشتری از نظر CPA، CPM و CPC داشته باشیم، اما در کل سال نسبتاً ثابت بوده است.
استف، مدیر بازاریابی:
«مردم واقعاً به نوسان رویدادهای حضوری زنده پس از بیماری همه گیر بازگشته اند – بسیار بیشتر از آنچه من در ابتدا انتظار داشتم. بهعنوان غرفهداران رویداد، ما شاهد کمتر بودن سالنهای نمایش شلوغ بودهایم، اما با کیفیت بالاتری از شرکتکنندگان نسبت به گذشته – افراد حاضر در رویدادهای زنده واقعاً میخواهند آنجا باشند.
جانی، سرپرست تیم اجتماعی پولی:
«ظهور TikTok بیش از همه مرا شگفت زده کرده است، من بیشتر یک نوع ویدیویی طولانی هستم. بنابراین دیدن بسیاری از مردم که زمان خود را صرف ویدیوهای کوتاه میکنند و مشاهده انفجار آن در چند سال گذشته بسیار جالب بوده است.
لورا، مدیر عامل:
“مردم چقدر آماده بودند که دوباره دور هم جمع شوند، چقدر مردم به همه چیز بله می گفتند. بسیاری از مشتریان ما از تعداد سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ فراتر رفتهاند – مردم اشتیاق واقعی برای زندگی داشتند و شاید انتظاری وجود داشت که ممکن است سرعت پایینتری داشته باشد، اما همه ما هیجان بازگشت به زندگی عادی خود را احساس کردهایم. .
Conall، مدیر ارشد رسانه پولی:
«Google با چه سرعتی Performance Max را به کار انداخت، آنها آن را به عنوان یک نسخه بتا در سال گذشته منتشر کردند و امسال آن را به تولید کامل رساندند. در طول چند ماه گذشته، آنها آن را بسیار بهبود بخشیده اند، این قابل توجه ترین پرش و شگفتی بود!»
نیکولا، رئیس رشد:
“از طرف بدبینانه تر، اینکه چگونه همه همان رویدادی را که در سال ۲۰۱۹ پس از همه گیری برگزار کردند، بازگرداندند. این رویداد دقیقاً به همین ترتیب برگزار شد و تطبیق های زیادی با فضای رویداد و غرفه های غرفه داران ایجاد نکرد. فکر میکنم آنها در این مدت یک ترفند برای نوآوری را از دست دادند و به روش قدیمی خود بازگشتند.
کرستی، مدیر رشد:
«محور بازگشت به رویدادهای حضوری، مجازی برای مدت طولانی بسیار بزرگ بود و من فکر میکنم مردم فکر میکردند مدت زمان طولانیتری خواهد داشت و صنعت رویدادها را متحول میکند. همه ما مشتاق آن عنصر حضوری هستیم و شاهد بوده ایم که مجازی کمی محو شده است و شاهد رشد حضوری دوباره هستیم.
پیشبینی شما برای روند رویدادها در سال ۲۰۲۳ چیست؟
کارولینا، مدیر رشد:
«فکر میکنم این پاپآپها و فعالیتهای بسیار متمرکز بر تجربه، تجربی و سرگرمکننده خواهد بود. همچنین، فکر میکنم از مکانهای رویداد غیرمعمول بیشتری استفاده خواهد شد.
جیمی، سرپرست تیم رسانه پولی:
«بازاریابان رویداد یا سازماندهندگان رویداد باید موارد بیشتری را برای ثبت نام غرفهداران به کار بیاورند. ارائه یک بسته کامل یا تجربه برای ترغیب مردم به نمایشگاه فیزیکی در رویدادها، زیرا این یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ در زمان و پول است.
استف، مدیر بازاریابی:
«بازگشت بزرگتری برای رویدادهای حضوری پس از همهگیری وجود داشته است و انتظار من این است که این روند به افزایش خود ادامه دهد.
شرکتکنندگان و غرفهداران میخواهند مطمئن شوند که از زمان خود استفاده میکنند، سازماندهندگان رویداد باید واقعاً خلاقانه و نوآورانه عمل کنند تا مطمئن شوند که این تجربه را میخکوب میکنند. همچنین، انگیزه پایداری در حوزه رویدادها، و امیدوارم این امر در سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
جانی، سرپرست تیم اجتماعی پولی:
«حضورهای بیشتر در سال ۲۰۲۳. سال ۲۰۲۲ بیشتر یک سال آزمایشی بوده است که مردم به رویدادهای حضوری برمی گردند. اضطراب بسیاری از مردم در مورد کووید کاهش یافته است، بنابراین سال ۲۰۲۳ با حضور گسترده و نمایشگاه ها و کنفرانس های واقعاً شلوغ خواهد بود.
لورا، مدیر عامل:
“من می بینم که رویدادها به نکات برجسته شغلی تبدیل می شوند، برای مثال، یک رویداد تجاری واقعاً تجربی خواهد بود. زمان افراد بسیار ارزشمند است، آنها باید احساس کنند که محتوای واقعاً خوبی دریافت میکنند و تصمیمات تجاری خوبی میگیرند، در حالی که سرگرم میشوند.
با شروع کاهش در رویدادهای کاملا ترکیبی، عملکرد خوب برای مردم بسیار دشوار شده است، اما همچنان تقاضا برای درخواستی که از رویدادهای زنده ایجاد میشود، وجود خواهد داشت.
Conall، مدیر ارشد رسانه پولی:
«بیشتر حضوری، کمتر مجازی. در نیمه های سال یک نقطه عطف وجود داشت که همه چیز دوباره باز شد و رویدادهای مجازی کمی از رادار خارج شدند.
نیکولا، رئیس رشد:
«رویدادها فناوری را به نمایشگاه واقعی نفوذ میکنند و به غرفهداران اجازه میدهند به صورت مجازی در سالن فضای رویداد حضور داشته باشند. من این اتفاق را چند بار با رویدادهای بزرگ فناوری دیدهام، فکر میکنم این اتفاق میافتد تا غرفهداران از سراسر جهان بتوانند بدون نیاز به سفر در آنجا حضور داشته باشند.
با تشکر فراوان از تیم برای به اشتراک گذاشتن پیشبینیها و نکات برجسته سال ۲۰۲۳ خود از سال ۲۰۲۲. سال فوقالعادهای بوده است و ما نمیتوانیم منتظر دیدن آن باشیم. آنچه ۲۰۲۳ به ارمغان می آورد!
انفجاری از گذشته: پیشبینیهای سال ۲۰۲۰ ما را از تیم Tag Digital در مورد افزایش تبلیغات ویدیویی و یادگیری ماشینی (که به حقیقت پیوستهاند!) مطالعه کنید.
آیا میخواهید بدانید مشتریان و دوستان صنعت ما برای سال ۲۰۲۳ چه پیش بینی کردند؟ همه آنها را اینجا بخوانید.