آماده ای برای ارتقای استراتژی PPC خود در سال ۲۰۲۳ به سطح بعدی؟
اولین قدم شما بهروز ماندن در مورد مهمترین روندهای PPC است.
این کتاب الکترونیکی مملو از اطلاعاتی است که برای موفقیت در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در سال آینده نیاز دارید.
ما با ۲۲ کارشناس برتر بازاریابی PPC مصاحبه کردیم تا بدانیم چه روندهایی در سال ۲۰۲۳ بیشترین تأثیر را در رسانه های پولی خواهند داشت – جستجوی پولی، اجتماعی پولی، بازاریابی مجدد و موارد دیگر.
در PPC Trends 2023، خواهید فهمید که کدام روندهای PPC در سال غالب خواهند بود. سپس، میتوانید از دانش جدید خود برای برنامهریزی استراتژی خود استفاده کنید.
آن را از اینجا دانلود کنید.
در این کتاب الکترونیکی، روندهای PPC را که در سال ۲۰۲۳ بیشترین اهمیت را دارند، کشف خواهید کرد:
- هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: از دست دادن کنترل اما فرصتهایی برای تمرکز بر چیزهای دیگر.
- ردیابی اسناد و تبدیل: تغییرات مداوم این موارد را از نظر ارائه و اثبات ارزش، پیچیدهتر، دشوارتر و مهمتر میکند.
- مهارت فنی و دانش PPC “اهرمها“ کمتر از استراتژی، تیمها و افراد اهمیت خواهند داشت.
- افزایش تورم/هزینه در CPCها، بهویژه در صنایعی که به شدت تحت تأثیر این همهگیری قرار گرفتهاند و اکنون به تقاضا بازگشتهاند.
- بر روی داده های شخص اول تمرکز مجدد کنید.
- سکوهای جدید: TikTok، Metaverse و غیره
- و بیشتر.
این راهنما مملو از خرد و نکات بدون فیلتر است که مستقیماً از متخصصان درباره نحوه موفقیت در PPC در سال ۲۰۲۳ ارائه شده است.
اطلاعات آماری این کارشناسان را بخوانید:
- آندره آتزوری
- آشوین بالاکریشنان
- جاناتان بفورت
- ایلیا چرپاخین
- جان لی کلارک
- Akvilė DeFazio
- آمالیا فاولر
- امی هبدون
- ناوه هاپکینز
- تیموتی جنسن
- شان جانستون
- جاناتان کاگان
- آرون لوی
- ملیسا مکی
- الکس ماکورا
- کوری موریس
- بروک اوسموندسون
- لیزا راهسلر
- کریستوس استاوروپولوس
- لورل توشر
- بن وود
- جیسون زوتارا
کپی خود را از PPC Trends 2023 کتاب الکترونیکی.