تهران ، ولیعصر
021-987654

رئیس اینستاگرام ۳ اولویت برتر سال ۲۰۲۳ را فهرست می کند

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اولویت های اصلی خود را برای سال ۲۰۲۳ فهرست می کند که بر تقویت توزیع محتوا و ایجاد ارتباطات جدید تمرکز دارد.

در آغاز سال گذشته، موسری گفت که اولویت‌های اینستاگرام کار بر روی ویدئو، پیام‌رسانی، شفافیت و کنترل و کمک به سازندگان برای امرار معاش خواهد بود.

موسری معتقد است که اینستاگرام در این اهداف پیشرفت زیادی کرده است، اما اذعان دارد که شروع های اشتباهی داشته است.

تردیدی وجود ندارد که موسری به طراحی مجدد تمام صفحه که در تابستان راه اندازی شد، اشاره می کند که بسیار backlash که اینستاگرام آن را به رابط قدیمی بازگرداند.

از آنجایی که شرکت به سال ۲۰۲۳ نگاه می کند، چشم انداز موسری برای سال پیش رو این است که مردم را در مورد چیزهایی که دوست دارند دور هم جمع کند.

برای انجام این کار، اینستاگرام روی سه چیز تمرکز می کند:

  • خلاقیت الهام بخش
  • کشف چیزهای جدید
  • اتصالات جرقه زده

اینستاگرام سال گذشته به نقطه عطف جدیدی دست یافت و از مرز دو میلیارد کاربر فعال ماهانه گذشت. این بدان معناست که شرکت مسئولیت بیشتری برای ارائه به همه کسانی که روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند، دارد.

در اینجا بیشتر درباره نحوه برنامه ریزی موسری برای دستیابی به این سه هدف آمده است.

۱. خلاقیت الهام بخش

اینستاگرام همیشه افراد را از طریق علایق مشترکشان متحد می کند، چیزی که هرگز تغییر نخواهد کرد. در حالی که روش‌های اینستاگرام ممکن است با پیشرفت تکنولوژی تکامل پیدا کنند، مفهوم اصلی گردهم‌آوری افراد از طریق علایق مشترک اینطور نخواهد بود.

در سال ۲۰۲۳، اینستاگرام به تمرکز بر الهام بخشیدن به افراد برای خلاقیت ادامه خواهد داد، این ایده ای است که اینستاگرام بر اساس آن متولد شد.

۲. کشف چیزهای جدید

اینستاگرام به کاربران در یافتن محتوای جدید کمک خواهد کرد. و نه، این فقط به ویدیوها مربوط نمی شود.

برنامه‌های اینستاگرام برای تمرکز بیشتر روی ویدیوها کاملاً شناخته شده است. با این حال، Mosseri بر تعهد این شرکت برای کمک به مردم برای یافتن تصاویر، محتوای توصیه شده از افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنند و تولیدکنندگان محتوا در خارج از شبکه خود تأکید می‌کند.

موسری می‌گوید: «اینستاگرام باید مکانی باشد که هر بار که از آن استفاده می‌کنید چیزهای شگفت‌انگیزی کشف کنید.

۳. اتصالات جرقه ای

اینستاگرام می‌خواهد ارتباط بین کاربران را از طریق محتوایی که در برنامه پیدا می‌کنند تشویق کند.

شرکت قصد دارد روی این جنبه تمرکز کند تا از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متمایز شود و به جای مصرف غیرفعال، تجربیات تعاملی و شروع مکالمه را ترویج کند.

سازندگان از وضعیت اینستاگرام راضی نیستند

اینستاگرام امسال برای جلب رضایت سازندگان کار زیادی در پیش دارد.

نظرات زیر اعلان موسری نشان می‌دهد که کاربران راضی نیستند با نحوه توزیع محتوا توسط الگوریتم.

سازندگان می‌گویند رشد آن‌ها متوقف شده است و هر چقدر هم که تلاش می‌کنند خود را با فشار ویدیویی اینستاگرام وفق دهند، نمی‌توانند به مخاطبان جدیدی دست یابند.

از سوی دیگر، کاربران روزمره محتوایی را که برای آن به اینستاگرام می‌روند به اندازه کافی نمی‌بینند. آنها از دیدن محتوای بیشتری از افراد خارج از شبکه خود نسبت به دوستان و خانواده خود شکایت دارند.

اینستاگرام باید برای رفع این مشکلات سریع عمل کند، قبل از اینکه افراد جایگزینی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *