Google تأیید میکند که بهروزرسانی بررسی محصول در سپتامبر ۲۰۲۲، پنجمین از مجموعه بهروزرسانیهایی که بررسیهای با کیفیت پایین را هدف قرار میدهد، اکنون در حال ارائه است.
این بهروزرسانی از امروز، ۲۰ سپتامبر آغاز میشود و عرضه آن تا یک هفته طول میکشد.
Google در حالی که به صفحه رسمی برای بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجو پیوند میخورد، این خبر را در توییتر اعلام کرد. وقتی راهاندازی کامل شد، Google صفحه را بهروزرسانی میکند.
امروز ما بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر ۲۰۲۲ را برای بررسی محصول به زبان انگلیسی منتشر کردیم. صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را پس از تکمیل عرضه به روز می کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 20 سپتامبر، ۲۰۲۲
این اعلامیه دیرتر از حد انتظار می آید. در ماه آگوست، Google به ناشران توصیه کرد در مورد بهروزرسانی بررسی محصول که بعداً در تاریخ ارسال میشود ماه.
Google بهروزرسانی محتوای مفید را راهاندازی کرد. در ماه آگوست، بدون اشاره به بروزرسانی بررسی محصول. اکنون، طبق قول داده شده، بهروزرسانی اینجاست.
از لحاظ تاریخی، تکمیل این بهروزرسانیها دو هفته طول میکشد. با این حال، گوگل میگوید که بهروزرسانی بررسی محصول در سپتامبر ۲۰۲۲ «بیشتر انجام شده است».
“برای آگاهی، بهروزرسانی اصلی سپتامبر ۲۰۲۲ به طور کامل تکمیل نشده است، اما عمدتاً انجام شده است. ما انتظار داریم که ظرف یک هفته کاملاً کامل شود و پس از اتمام در صفحه بهروزرسانیهای ما به اشتراک گذاشته شود.»
از آنجایی که بهروزرسانی بیشتر انجام میشود، ممکن است قبلاً تأثیر آن را روی صفحات بررسی محصول خود مشاهده کنید.
به این منظور، Google اضافه میکند:
اگر تغییری میبینید و نمیدانید که آیا این تغییر به بهروزرسانی اصلی یا بهروزرسانی بررسیهای محصول مربوط میشود:
- اگر محصول را بررسی میکنید، احتمالاً به آن مربوط است.
- اگر نه، ممکن است مربوط به بهروزرسانی اصلی باشد.
اگر نظرات محصول را در سایت خود منتشر نکنید، این بهروزرسانی برای شما اعمال نمیشود. این یک بهروزرسانی اصلی نیست که بر همه نتایج جستجو تأثیر بگذارد.
علاوه بر بهروزرسانی اصلی هفته گذشته و این هفته بهروزرسانی بررسی محصول، بهروزرسانی محتوای مفید فوقالذکر نیز باید در نظر گرفته شود.
اوایل این ماه، Google فاش کرد که سیگنال رتبهبندی معرفی شده با کمک بهروزرسانی محتوا احتمالاً با عرضه انواع دیگر بهروزرسانیها قویتر میشود.
این بدان معناست که این تکرار از بهروزرسانی بررسی محصول میتواند تأثیر بیشتری نسبت به نسخههای قبلی داشته باشد.
همچنین ممکن است صفحات بررسی محصول که تحت تأثیر بهروزرسانیهای قبلی قرار نگرفتهاند، تأثیرات این مورد را احساس کنند.
این نباید چیز بدی باشد. با هر بهروزرسانی الگوریتم، فرصتی برای بهبود رتبهبندی وجود دارد.
Google هیچ راهنمایی جدیدی برای بهروزرسانی بررسی محصول در سپتامبر ۲۰۲۲ ارائه نمیکند. در اینجا خلاصه ای از اطلاعات لازم در مورد این نوع به روز رسانی آمده است.
بهروزرسانی بررسی محصول چیست؟
بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول Google برای پاداش دادن به صفحات بررسی محصول با کیفیت بالا طراحی شده است که تحقیقات عمیق را به اشتراک میگذارند.
صفحات بررسی محصول با کیفیت پایین، از سوی دیگر، حاوی محتوای نازکی هستند که خلاصه ای از اطلاعاتی است که می توانید در وب سایت سازنده پیدا کنید.
Google میخواهد نظرات محصول نوشته شده توسط افرادی را که شخصاً محصولی را که بررسی میکنند آزمایش و آزمایش کردهاند، ارائه دهد.
میتوانید این موضوع را با گنجاندن جزئیاتی مانند عکسها و ویدیوها، مزایا و معایب، مقایسه با محصولات رقیب و سایر مشاهدات دست اول برای Google و خوانندگان خود روشن کنید.
این بهروزرسانی برای وبسایتهایی اعمال میشود که بررسیهای طولانی مدت محصول را منتشر میکنند، مانند مواردی که در وبسایتهایی مانند Wirecutter و Tom’s Guide دیده میشوند.
اگر محصولاتی را میفروشید که مشتریان میتوانند آنها را در وبسایتتان مرور کنند، این بهروزرسانی همچنان برای شما اعمال نمیشود. نظرات مشتریان مانند مقالات بررسی محصول در نظر گرفته نمی شود.
برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ارزیابی تأثیر بهروزرسانی بررسی محصول، به این مقاله منتشر شده مراجعه کنید زمانی که Google آن را برای اولین بار راه اندازی کرد.
تصویر ویژه: ۱۳_Phunkod/Shutterstock