تهران ، ولیعصر
021-987654

گزارش حقوق و دستمزد جدید PPC جزئیات میزان درآمد حرفه ای PPC را نشان می دهد

یک نظرسنجی جهانی از متخصصان جستجوی پولی تصویر واضحی از درآمد آنها در بخش‌ها و مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد.

دوان براون، مدیر عامل و رئیس استراتژی آژانس تبلیغاتی مستقر در تورنتو Take Some Risk Inc. هفتمین نظرسنجی سالانه حقوق و دستمزد PPC خود را منتشر کرد.

با استفاده از پاسخ‌های ارسال شده توسط ۷۱۵ متخصص بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان، هدف آن ارائه شفافیت حقوق و دستمزد است تا اطمینان حاصل شود که همه متخصصان PPC به طور عادلانه پاداش دریافت می‌کنند.

این گزارش با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده در فوریه ۲۰۲۲، شامل اطلاعاتی از استرالیا، نیوزلند، کانادا، ایالات متحده، هند، بریتانیا، هلند و سایر کشورهای اروپایی است.

اطلاعات آماری برتر از گزارش

این گزارش ۱۱۱ اسلایدی شامل مقدار قابل توجهی از داده‌ها، از جمله تفکیک حقوق بر اساس منطقه، نوع کارفرما، تجربه و جنسیت است. برخی از بینش های کلیدی عبارتند از:

  • متوسط ​​حقوق و دستمزد متخصصان PPC از ۴۵,۸۷۵ تا ۱۷۴,۲۱۵ دلار در ایالات متحده، ۵۲,۰۰۰ تا ۱۴۹,۰۰۰ دلار در استرالیا و نیوزلند، ۳۷,۹۰۰ تا ۶۷,۳۳۰ یورو در اروپا و ۴۵,۲۵۰ دلار تا ۵۰ دلار در کانادا متغیر است.
  • شکاف دستمزد جنسیتی در صنعت بازاریابی جستجو ادامه دارد و مردان با ۱۰ تا ۱۵ سال تجربه به طور متوسط ​​۱۱٪ بیشتر در ایالات متحده، ۱۹.۲٪ بیشتر در بریتانیا و ۱۵.۲٪ بیشتر در اروپا درآمد کسب می کنند. این شکاف در سطوح تجربه وجود دارد.
  • از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲، متوسط ​​حقوق در این زمینه تقریباً ۶.۵٪ در ایالات متحده، ۵٪ در کانادا، ۶٪ در بریتانیا و ۱۱٪ در اروپا افزایش یافته است. میانگین حقوق در استرالیا و نیوزلند تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.
  • دستمزدها برای موقعیت‌های سطح ورودی PPC در اکثر مناطق در سال گذشته کاهش یافته است. در کانادا و اروپا، در حالی که آنها رشد کرده اند، هنوز کمتر از اعداد ۲۰۲۰ هستند.
  • حقوق‌های داخلی و آژانس تقریباً معادل باقی می‌ماند، در حالی که مترجمان آزاد تمایل به کسب درآمد بیشتر از هر دو داشتند، با میانگین غرامت ۹۶,۳۳۵ دلار در ایالات متحده، ۴۴,۵۰۰ پوند در بریتانیا و ۶۸,۶۷۲ یورو در اروپا.

مقایسه میانگین حقوق

برای درک بهتر ارقام این گزارش، برآوردها و میانگین‌ها را از منابع مختلف مقایسه کرده‌ایم:

تحلیلگر جستجوی پولی، سطح ورودی – تورنتو، انتاریو

  • دوان براون – ۴۰۰۰۰ دلار
  • Glassdoor – $۴۶,۹۲۰[۱]
  • Talent.com – ۵۷۵۰۰ دلار[۲]

 متخصص PPC، ۳ سال تجربه – نیویورک، نیویورک

  • دوان براون – ۹۳۶۲۵ دلار
  • Glassdoor – ۷۷,۰۰۹ دلار[۳]
  • در واقع – ۸۳,۱۱۹ دلار[۴]
  • LinkedIn – ۷۵,۰۰۰ دلار[۵]

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال، ۵ سال تجربه – لندن، انگلستان

  • دوان براون – ۵۶۶۰۰ پوند
  • Glassdoor – ۶۳,۳۰۵ پوند[۶]
  • LinkedIn – ۶۲,۵۰۰ پوند[۷]
  • Totaljobs – ۵۲,۰۰۰ پوند[۸]

کارشناس جستجوی پولی، ۸ سال تجربه – برلین، آلمان

  • دوان براون – ۵۵۵۶۶ یورو
  • Glassdoor – ۵۷,۷۴۰ یورو[۹]
  • Paylab – ۶۳,۸۷۶ یورو [۱۰]

همانطور که می بینید، اعداد براون به طور کلی با آنچه سایت های دیگر پیدا می کنند مطابقت دارد.

با این حال، او مراقب است که توجه داشته باشد که برخی از حرفه‌ای‌ها ممکن است فقط در جستجوی دستمزد برای بخشی از مشاغل طولانی‌تر بوده باشند، بنابراین ممکن است دستمزد آنها بیشتر شود. کارمندی که تازه کار خود را شروع کرده است، قدرت درآمدی نسبت به فردی که مدت طولانی تری در نیروی کار بوده و به یک نقش جستجوی پولی تبدیل شده است را نخواهد داشت.

علاوه بر این، از آنجایی که این آمار توسط افراد خودپاسخ‌دهنده جمع‌آوری شده است، اعداد از ممکن است به اندازه منابع دولتی دقیق نباشند.

گزارش کامل را در TakeSomeRisk.com بخوانید.[۱۱]


تصویر ویژه: lassedesignen/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *