بالاخره – قابلیت “repost” که مدت ها مورد انتظار بود در اینستاگرام به زودی ارائه می شود. اما نه برای همه کاربران.
در ۸ سپتامبر، یک نماینده متا تایید کرد که TechCrunch که آنها قصد دارند به زودی ویژگی ارسال مجدد را برای گروهی از افراد آزمایش کنند.
از امروز، متا این ویژگی به زودی را به صورت عمومی اعلام نکرده است.
برگه Reposts در حال آزمایش است
بنابراین، چگونه این خبر در جامعه منتشر شد؟
مت ناوارا، مشاور رسانه های اجتماعی، در تاریخ ۷ سپتامبر از پروفایل آدام موسری، رئیس فعلی اینستاگرام، برای دنبال کنندگانش در توییتر عکس گرفت.<.>
بر اساس شواهد اسکرین شات، به نظر می رسد کاربران یک برگه Repost را در نمایه خود دریافت خواهند کرد. این برگه احتمالاً همه پستهایی را که کاربر در حساب خود به اشتراک گذاشته است، در خود جای میدهد.
بعد از جستجوی اینترنتی بیشتر، دیگران توانستند صفحه معرفی را برای کاربرانی که برای آزمایش این ویژگی انتخاب میشوند پیدا کنند – ماهها پیش توسط الساندرو پالوزی:
این خبر دوباره مرتبط می شود، زیرا به نظر می رسد که نمایه Adam اولین موردی است که با ویژگی Reposts در طبیعت مشاهده می شود. اینستاگرام ممکن است مدت زیادی است که این کار را برنامه ریزی کرده باشد و اکنون بی سر و صدا آزمایش بتا را اجرا می کند.
همگام با سایر پلتفرم ها
به نظر میرسد که قابلیت بازنشر در اینستاگرام زمان زیادی در راه است. این پلتفرم قبلاً به کاربران اجازه میدهد تا پستها را در استوریهای خود به اشتراک بگذارند، اما نه در فید خود.
تویتر مدتهاست که این نوع ویژگی را با عملکرد Retweet خود در اختیار دارد و به کاربران امکان میدهد توییتها را از کاربران در فید توییتر خود به اشتراک بگذارند.
TikTok نیز با آزمایش نسخه ارسال مجدد خود به گروه اشتراک گذاری مجدد پیوسته است. TikTok در حال حاضر یک ویژگی Repost دارد که محتوای خاص را با دنبال کنندگان کاربران به اشتراک می گذارد. با این حال، این قابلیت را ندارد که همه پستهای مشترک کاربر را نشان دهد.
چرا این مهم است
تا پیش از این، کاربران اینستاگرام مجبور بودند از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنند تا بتوانند محتوا را دوباره ارسال کنند. داشتن برنامههای شخص ثالث متصل به هر نمایه اجتماعی خطر مشکلات حریم خصوصی و امنیتی را به همراه دارد.
با افزودن ویژگی Repost، کاربران میتوانند از شر برنامههای شخص ثالث ناخواسته خلاص شوند و میتوانند به صورت بومی ارسال مجدد کنند.
علاوه بر این، ویژگی Repost به کاربران این امکان را میدهد که بهجای ویژگیهای داستان خود، محتوا را مستقیماً در فید خود به اشتراک بگذارند.
از منظر محتوا، ویژگی Repost فرصت هایی را برای سازندگان محتوا فراهم می کند تا سریعتر کشف شوند. از آنجایی که کاربران میتوانند محتوا را مستقیماً در فید خود به اشتراک بگذارند، منبع اصلی را اعتبار میدهد.
انتشار مورد انتظار Reposts
در حالی که کاربران خاصی این عملکرد را در طبیعت مشاهده می کنند، اینستاگرام هیچ جزئیاتی در مورد برنامه عرضه خود به اشتراک نمی گذارد – یا حتی اگر قصد دارد برای همه کاربران عرضه شود.
این مقاله با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی به روز می شود.
تصویر ویژه: DVKi/Shutterstock