اندازه تصاویر رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۲
تا آنجا که به رسانه های اجتماعی مربوط می شود، محتوای منتشر شده به اندازه تصویر همراه با آن مهم است. تصاویر در شبکه های اجتماعی به صورت بصری مشخص می کنند که شما چه کسی هستید و می خواهید چه چیزی را به دنبال کنندگان خود منتقل کنید. بنابراین، ضروری است که آنها را با دقت و با عشق انتخاب کنید و مهمتر از همه، آنها را با توجه به شبکه اجتماعی جایی که آنها را منتشر می کنید بهینه می کنید.
یک خطای بسیار رایج این است که تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی پیکسلی به نظر می رسند، با در نظر گرفتن اینکه فیس بوک و توییتر همیشه تصاویر را فشرده می کنند (سعی کنید همیشه آنها را با فرمت png آپلود کنید). برای کمک به شما در این کار، اندازه های توصیه شده ای که تصاویر شما باید در شبکه های اجتماعی مختلف داشته باشند را به روز کرده ایم.
- عکس نمایه: ۱۸۰ x 180
- عکس روی جلد: ۸۲۰ x 312 موبایل: ۶۴۰ x 360 (FYI)
- پست ویدئو: ۱۲۸۰ x 7230
- داستان: ۱۰۸۰ x 1920
- تصویر رویداد: ۱۹۲۰ x 1080
- لینک فیس بوک: ۱۲۰۰ x 628
- پست عکس (مربع) : ۱۲۰۰ x 1200
- پست عکس (افقی): ۱۲۰۰ x 636
اندازههای تصاویری که در فیسبوک منتشر میکنید پیچیدهترین یا حداقل کمترین بهینهسازی شدهاند هستند، زیرا به فرمت پست بستگی دارند (خواه این یک پست با یک لینک یا با تصویر). این موضوع در مورد عکس های جلد و پروفایل که اندازه آن برای همه مشخص است صادق نیست.
تویتر
- عکس نمایه: ۴۰۰ x 400
- عکس سربرگ: ۱۵۰۰ x 500
- پست ویدئو (مربع): ۱۲۰۰ x 1200
- پست ویدئو (افقی): ۱۹۲۰ x 1200
- پست ویدئو (عمودی): ۱۲۰۰ x 1920
- تصویر پست: ۱۲۰۰ x 600
- اندازه کارت تصویر: ۸۰۰ x 418
یک توییت با تصویر ۵ برابر بیشتر احتمال دارد که بازتوییت شود. شما نباید فرصت حمایت بصری از محتوای خود را برای انتشار گستردهتر از دست بدهید. نشان داده شده است که تصاویری که در توییتر بهترین عملکرد را دارند، تصاویری با وضوح ۱۰۲۴ x 512 پیکسل هستند.
صفحات شخصی:
- عکس نمایه: ۴۰۰ x 400
- سرصفحه: ۱۵۸۴ x 396
صفحات شرکت:
- لوگو: ۳۰۰ x 300
- هدر: ۱۱۲۸ x 191
- تصاویر با محتوای تبلیغاتی: ۱۲۰۰ x 628
ویدئوها و تصاویر:
- پست ویدئو (حداکثر): ۴۰۹۶ x 2304
- تصویر مربع: ۱۲۰۰ x 1200
شبکه اجتماعی حرفهای، برجستگی کمتری به محتوای بصری میدهد و امکان شخصیسازی کمتری را فراهم میکند. همچنین باید اندازه های توصیه شده برای هر یک از محتوای صفحه شرکت خود را در نظر بگیرید.
- عکس نمایه: ۱۶۵ x 165
- تصویر پین: ۱۰۰۰ x 1500
- تصویر هدر: ۸۰۰ x 450
- تصویر صفحه روی جلد: ۲۲۲ x 150
در یک وب بصری مانند این، نمی توانید از تصاویری که صفحه شما را تشکیل می دهند غافل شوید. به همه چیز فکر کنید: از عکس نمایهتان، تا تصاویر کوچک داشبوردتان، تا اندازه پینهایتان.)
اینستاگرام
همه ما سادگی اینستاگرام را می دانیم و شاید به همین دلیل موفقیت آمیز باشد. چیزی که باید بدانید این است که حتی اگر تصاویر شما در اندازه ۶۰۰ x 600 پیکسل دیده می شوند، توصیه می شود آنها را در ۱۰۸۰ x 1080 پیکسل بارگذاری کنید.
- عکس نمایه: ۱۸۰ x 180
- تصویر مربع: ۱۰۸۰ x 1080
- تصویر افقی: ۱۰۸۰ x 566
- تصویر عمودی: ۱۰۸۰ x 1350
- داستان: ۱۰۸۰ x 1920
- ویدئو مربع: ۱۰۸۰ x 1080
- فیلم افقی: ۱۰۸۰ x 608
- فیلم عمودی: ۱۰۸۰ x 1350
- قرقره ها (و همچنین IGTV): 1080×۱۹۲۰
اگر عکس شما افقی است، می توانید آن را با ابعاد ۱۰۸۰ در ۵۶۶ پیکسل آپلود کنید، اگرچه اینستاگرام آن را با ابعاد ۶۰۰ در ۴۰۰ پیکسل نشان می دهد. و اگر عمودی است، میتوانید آن را به اندازه ۱۰۸۰ x 1350 پیکسل آپلود کنید و در ۶۰۰ x 749 پیکسل نمایش داده میشود.
یوتیوب
- تصویر نمایه: ۸۰۰ x 800
- تصویر سرصفحه: ۲۵۶۰ x 1440
- ویدئو: ۱۹۲۰ x 1080
- تصویر کوچک ویدئو: ۱۲۸۰ x 720
در یوتیوب میتوانید تصویر جلد را نیز سفارشی کنید. برای انجام این کار باید اندازه نسبتاً بزرگ (۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل) را انتخاب کنید. اگر کانال شما روی یک صفحه نمایش بزرگ (مثلاً تلویزیون هوشمند) مشاهده شود، پیکسل نمی شود.
TikTok
- عکس نمایه: ۲۰۰ x 200
- ویدئوها: ۱۰۸۰ x 1920
- تصویر آگهی برای فید: ۱۲۰۰ x 628
- ویدئوی آگهی فید (عمودی): ۷۲۰ x 1280
- فید ویدیوی تبلیغاتی (مربع): ۶۴۰ x 640
- فید تبلیغاتی (افقی): ۱۲۸۰ x 720
TikTok یکی از شبکه های اجتماعی است که بیشترین اهمیت را به محتوای بصری می دهد. این کاملاً برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است، بنابراین اگر می خواهید شروع به تولید محتوا برای این شبکه اجتماعی کنید، همیشه به یاد داشته باشید که با تلفن همراه در حالت عمودی ضبط کنید (تا بتوانید از بخش بزرگی از صفحه نمایش گوشی استفاده کنید. ).