امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ کنندگان TikTok اکنون می توانند Windows Attribution سفارشی را تنظیم کنند

بازاریابانی که در TikTok تبلیغات دارند، اکنون می‌توانند کمپین‌های خود را با پنجره‌های انتساب منعطف از یک روز تا ۲۸ روز بهینه کنند.

یک “پنجره انتساب” به زمانی اشاره دارد که مشتری پس از کلیک یا مشاهده یک تبلیغ، اقدامی انجام می دهد.

برخی از تبدیل‌ها بلافاصله انجام می‌شوند، در حالی که برخی دیگر قبل از متقاعد شدن مشتری برای خرید، به چندین نقطه تماس نیاز دارند.

یک پنجره ارجاع قابل تنظیم به بازاریابان این امکان را می دهد که کمپین ها را برای اهداف فردی خود بهینه کنند.

یک کسب‌وکار ممکن است فقط بخواهد کلیک‌هایی را اندازه‌گیری کند که مستقیماً به فروش منجر می‌شود، در این صورت یک پنجره اسناد یک روزه مناسب‌تر است.

یک کسب و کار دیگر ممکن است از مشتریانش انتظار داشته باشد که چند روز قبل از تبدیل به خرید فکر کنند، در این صورت یک پنجره انتساب هفت روزه مناسب تر است.

با استفاده از TikTok Attribution Manager، می‌توانید یک دوره زمانی خاص را برای اندازه‌گیری موفقیت هم برای اسناد کلیکی (CTA) و هم برای انتساب بازدید از طریق (VTA) انتخاب کنید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

TikTok Attribution Manager

TikTok Attribution Manager ابزار جدیدی است که در داخل TikTok Ads Manager در منوی دارایی ها زندگی می کند.

برای کمپین های وب و برنامه، پنجره CTA می تواند از یک روز تا ۲۸ روز باشد، در حالی که VTA می تواند تا هفت روز باشد.

تبلیغ کنندگان می توانند از گزینه های زیر انتخاب کنند:

  • CTA: 1، ۷، ۱۴، ۲۸ روز
  • VTA: خاموش، ۱ و ۷ روز

اگر یک پنجره CTA 14 روزه را انتخاب کنید، برای مثال، مشتری دو هفته فرصت دارد تبدیل کند تا عمل در TikTok Ads Manager ثبت شود.

اما به تبلیغ‌کنندگان TikTok Pixel و Web Event API انعطاف‌پذیری یکسانی داده نمی‌شود، زیرا به‌طور پیش‌فرض CTA هفت روزه و VTA یک روزه دارند.

پنجره اسناد ایده آل چیست؟

بهترین پنجره ارجاع برای کمپین‌های شما به محصولات یا خدماتی که تبلیغ می‌کنید و اقدامی که می‌خواهید مشتریان انجام دهند بستگی دارد.

اگر می‌دانید که سفر تبدیل برای مشتریان شما معمولاً مدتی طول می‌کشد، در این صورت یک پنجره انتساب گسترده توصیه می‌شود.

چه زمانی TikTok Attribution Manager در دسترس است؟

Attribution Manager اکنون در TikTok Ads Manager در دسترس است و به زودی برای تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های وب را با استفاده از TikTok Pixel یا Events API اجرا می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

هنگامی که مدیر تبلیغات TikTok به یک مدل خود نسبت داده می‌شود، کمپین‌های تبلیغاتی برنامه این ویژگی را دریافت می‌کنند، که گفته می‌شود در تاریخ دیگری اتفاق می‌افتد.


منبع: هدف TikTok
تصویر ویژه: Jirapong Manustrong/Shutterstock

خروج از نسخه موبایل