تهران ، ولیعصر
021-987654

TikTok مدیریت حساب را به ابزارهای شخص ثالث می آورد

TikTok اکنون به مشاغل اجازه می دهد تا حساب های خود را از طریق پلت فرم های مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث مدیریت کنند.

راه‌اندازی اولیه شامل ادغام با Brandwatch، Dash Hudson، Emplifi، Hootsuite، Khoros، Later، Sprinklr و Sprout Social است.

به عنوان توسعه برنامه شرکای بازاریابی TikTok، که در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد، این جدیدترین ابتکاری است که هدف آن آسان تر کردن ارتباط بازاریابان با کاربران در پلتفرم است.

یکپارچه سازی به بازاریابان امکان می دهد محتوا را از طریق برنامه های شخص ثالث مدیریت کنند

این یکپارچه‌سازی با ابزارهای شخص ثالث به کسب‌وکارها راهی آسان‌تر برای گنجاندن بازاریابی TikTok در گردش کارشان می‌دهد.

TikTok با آوردن قابلیت‌های مدیریت محتوا، زمان‌بندی و انتشار به ابزارهایی که قبلاً استفاده می‌کردند، به دنبال کمک به برندها برای دستیابی به موفقیت بیشتر در این پلتفرم است.

علاوه بر زمان‌بندی و انتشار محتوا، کسب‌وکارها می‌توانند از ابزارهای شخص ثالث برای نظارت بر مکالمات در بخش نظرات ویدیوهای خود استفاده کنند.

این کار فرصت‌های بیشتری برای تعامل با مخاطبان و ردیابی معیارها در زمان واقعی فراهم می‌کند.

ملیسا یانگ، رئیس مشارکت های اکوسیستم Tiktok، در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید:

«در TikTok، ما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم تا تولید محتوای عالی را برای برندها آسان‌تر کنیم که با جوامع آنها طنین‌انداز شود. ما خوشحالیم که از شرکای جدید بازاریابی محتوای خود در برنامه شرکای بازاریابی TikTok استقبال می کنیم و با برخی از قابل اعتمادترین شرکای این صنعت همکاری می کنیم. این شرکا ابزارهای ساده و مؤثری را در اختیار بازاریابان قرار می دهند تا به آنها کمک کند تا به طور منظم محتوا را منتشر کنند، بینش عملکرد ارزشمندی به دست آورند و به طور معناداری با جوامع خود درگیر شوند.»

با ارائه درک بهتری از مخاطبان خود و نوع محتوایی که با آن تعامل دارند، این مشارکت باید به بازاریابان اجازه دهد تا محتوای خود را برای تعامل بیشتر بهینه کنند.

برندها می توانند عملکرد چند پلتفرمی را نظارت کنند

این ادغام به بازاریابان دیجیتال این امکان را می‌دهد تا تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را از یک پلتفرم نظارت کنند، که بینش‌هایی را در مورد اینکه چه نوع محتوا در هر نوع رسانه اجتماعی بهترین عملکرد را دارد، ارائه می‌دهد.

با تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی عملکرد، برندها قادر خواهند بود اثربخش‌تری ایجاد کنند. استراتژی های رسانه های اجتماعی و ایجاد تعامل، نه فقط در TikTok، بلکه در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی.


منبع: GlobeNewswire

تصویر ویژه: Emre Akkoyun/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *