تهران ، ولیعصر
021-987654

مدیر عامل TikTok برای شهادت در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و کاهش آسیب آنلاین

مدیر عامل TikTok، شو چو، در جلسه استماع کمیته انرژی و بازرگانی مجلس ایالات متحده در این پنجشنبه، ۲۳ مارس، ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت شرقی شهادت خواهد داد.

چو به عنوان مدیرعامل، مسئول عملیات تجاری و تصمیمات استراتژیک TikTok است.

جلسه «TikTok: چگونه کنگره می‌تواند از حریم خصوصی داده‌های آمریکا محافظت کند و از کودکان در برابر آسیب‌های آنلاین محافظت کند» به صورت زنده در وب سایت.

طبق شهادت کتبی ارائه شده توسط Chew، جلسه استماع بر تعهد ادعایی TikTok به شفافیت، ایمنی نوجوانان، حریم خصوصی مصرف‌کننده و امنیت داده‌ها متمرکز خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد که این موضوع تصورات نادرست در مورد این پلتفرم، مانند ارتباط آن با دولت چین از طریق شرکت مادرش، ByteDance، را مطرح می‌کند.

چو دیروز یک پیام ویژه از واشنگتن دی سی با TikTok به اشتراک گذاشت تا از ۱۵۰ میلیون کاربر، پنج میلیون کسب و کار و ۷۰۰۰ کارمند در ایالات متحده برای کمک به ایجاد جامعه TikTok تشکر کند.

@tiktokمدیر عامل ما شو چو، پیام ویژه ای از طرف کل تیم TikTok به اشتراک می گذارد تا از جامعه ۱۵۰ میلیون آمریکایی ما قبل از جلسه استماع کنگره در اواخر این هفته تشکر کند.♬ صدای اصلی – TikTok

این ویدئو بیش از ۸۵ هزار نظر از کاربران دریافت کرده است که بسیاری از آنها توضیح می‌دهند که چگونه TikTok به آنها اجازه داده است با مردم در سراسر جهان تعامل داشته باشند و اخبار بی‌طرفانه، دیدگاه‌های جدید، محتوای آموزشی، الهام‌بخش و شادی را بیابند.

TikTok دستورالعمل ها را به روز می کند و محتوای آموزشی بیشتری ارائه می دهد

TikTok تغییرات قابل توجهی در پلتفرم خود ایجاد کرده است تا به بسیاری از این نگرانی ها قبل از این جلسه رسیدگی کند تا از ممنوعیت کامل ایالات متحده در این پلتفرم فرار کند.

در زیر مروری بر برخی از تلاش‌های TikTok برای بازپروری ادراک قبل از جلسه است.

دستورالعمل‌های انجمن به‌روزرسانی شده – TikTok دستورالعمل‌های انجمن را به‌روزرسانی کرد و اصول انجمن خود را برای نشان دادن تعهد به اشتراک گذاشت برای ایمن و فراگیر نگه داشتن پلت فرم برای همه کاربران.

Refresh فید برای شما – TikTok محتوا را به کاربران بر اساس تعامل آنها توصیه می کند با محتوا و سازندگان برای کاربرانی که احساس می‌کنند توصیه‌ها دیگر با علایق آن‌ها مطابقت ندارد، TikTok قابلیت تازه‌سازی صفحه برای شما را معرفی کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا توصیه‌های تازه‌ای دریافت کنند که گویی یک حساب جدید راه‌اندازی کرده‌اند.

فید STEM – برای بهبود کیفیت محتوای آموزشی در TikTok، یک STEM معرفی خواهد کرد. خوراک برای محتوای متمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات. برخلاف محتوایی که هنگام جستجوی کاربران هشتگ #STEM ظاهر می‌شود، TikTok می‌گوید که Common Sense Networks و Poynter محتوای فید STEM را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که برای مخاطبان جوان‌تر ایمن است و از نظر واقعیات دقیق است.

این می‌تواند آن را بیشتر شبیه نسخه TikTok در چین کند – Douyin – که محتوای آموزشی برای مخاطبان جوان تر از محتوای سرگرم کننده.

کسب درآمد از سری – برای تشویق سازندگان به ایجاد محتوای عمیق و آموزنده، TikTok یک برنامه جدید کسب درآمد برای محتوای سری. مجموعه‌ها به سازندگان اجازه می‌دهد تا با قرار دادن ۸۰ ویدیو با حداکثر ۲۰ دقیقه، که هر کدام پشت یک دیوار پرداخت هستند، درآمد کسب کنند.

تلاش های بیشتر کنگره برای محدود کردن TikTok

جلسه فردای TikTok تنها تلاش کنگره برای محدود کردن یا ممنوع کردن فناوری‌هایی مانند TikTok نیست.

در اوایل این ماه، سناتور مارک وارنر (D-VA) RESTRICT را معرفی کرد قانون (محدود کردن ظهور تهدیدات امنیتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خطر می اندازد)، که فرآیندی رسمی برای دولت ایجاد می کند تا خطرات فناوری منشأ کشورهایی مانند چین، کوبا، ایران، کره شمالی، روسیه را بررسی و کاهش دهد. ، و ونزوئلا.

وارنر بیانیه زیر را در مورد جلسه فردا منتشر کرد.

«در حالی که من از تمایل آقای چو برای پاسخ دادن به سؤالات قبل از کنگره قدردانی می‌کنم، اما عدم شفافیت TikTok، ابهام‌های مکرر و اظهارات نادرست واقعیت به شدت اعتبار هرگونه اظهارات کارکنان TikTok از جمله آقای Chew را تضعیف کرده است. کنگره باید ابزارهایی را در اختیار دولت بگذارد تا آسیب‌های ناشی از محصولات فناوری خارجی را که از کشورهای متخاصم وارد می‌شود، بررسی و کاهش دهد. من با افتخار می گویم که ۲۰ سناتور قبلاً به قانون محدود کردن، قانون دو حزبی ما که دقیقاً این کار را انجام می دهد، امضا کرده اند.”

سازمان‌هایی مانند پروژه نظارت بر فناوری اشاره کرده‌اند که کنگره باید فراتر از TikTok نگاه کند و خطرات مشابهی را برای امنیت ملی و مخاطبان جوان‌تر که توسط سایر پلتفرم های فناوری بزرگ مانند آمازون، اپل، گوگل و متا.

ما فردا شنوایی از نزدیک – حتماً برای پوشش ما بازگردید تا تعیین کنیم که این موضوع چگونه روی کاربران تأثیر می گذارد و پیش بینی می کند که چه اتفاقی خواهد افتاد.


تصویر ویژه: Alex Verrone/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *