تهران ، ولیعصر
021-987654

TikTok 3 نوع تبلیغات خرید را معرفی می کند

TikTok با معرفی سه نوع تبلیغات خرید با گزینه‌های قرار دادن گسترده که فراتر از صفحه برای شما هستند، به تجارت الکترونیک خود ادامه می‌دهد.

سه نوع تبلیغات عبارتند از:

  • تبلیغات خرید ویدیویی
  • تبلیغات فهرست کاتالوگ
  • تبلیغات خرید زنده

قالب‌های تبلیغاتی جدید در مدیر تبلیغات TikTok از طریق خرید هدف «فروش محصول» قابل دسترسی هستند.

تبلیغ کنندگان می توانند از این تبلیغات خرید جدید با یا بدون فروشگاه تجارت الکترونیک در TikTok استفاده کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره هر یک از انواع تبلیغات جدید وجود دارد.

تبلیغات خرید ویدیویی

تبلیغات خرید ویدیویی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد ویدیوهای قابل خرید برای نمایش در صفحه برای شما ایجاد کنند.

این نوع تبلیغ ویژگی‌های تبلیغات TikTok موجود را ترکیب می‌کند – تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا.

تبلیغات خرید ویدیویی به صورت پویا کارت های خلاقانه ویدیویی و محصول را در انواع مختلف ترکیب می کند. قالب می‌تواند خاص محصول باشد تا فروش را افزایش دهد یا پیام برند گسترده‌تری برای جلب توجه باشد.

همانطور که TikTok داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند، با انتخاب پویا ترکیب‌های تبدیل برتر، عملکرد کمپین را بهینه می‌کند.

TikTok Introduces 3 Types Of Shopping Adsعکس از tiktok.com/business/en/ solutions/ecommerce/shoppingads، آگوست ۲۰۲۲.

وقتی کاربر روی تبلیغ ضربه می‌زند، TikTok یک صفحه فرود درون‌برنامه ایجاد می‌کند تا بهتر قصد خرید کاربر را مشخص کند. این صفحات به خریداران این امکان را می‌دهند که اطلاعات بیشتری درباره محصولات کسب کنند و وقتی کاربران آماده خرید هستند، کاربران را به سایت خرده‌فروش هدایت کنند.

تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا تا پایان سال در دسترس خواهند بود، سپس TikTok قصد دارد آنها را به‌نفع تبلیغات خرید ویدیویی حذف کند.

آگهی های فهرست کاتالوگ

آگهی‌های فهرست‌بندی کاتالوگ به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا کاتالوگ‌های محصول را در مقیاس با مکان‌های جدید در TikTok تبلیغ کنند.

چیزی که تبلیغ‌کنندگان ممکن است در مورد تبلیغات فهرست‌بندی کاتالوگ بدانند این است که نیازی به ایجاد محتوای ویدیویی ندارند.

تبلیغات به برندها اجازه می‌دهد بدون ساختن ویدیو در مقابل مخاطبان TikTok قرار گیرند که این اولین بار است.

به‌جای ویدیو، آگهی‌های فهرست‌بندی کاتالوگ، تصاویر محصول را از کاتالوگ خرده‌فروش می‌کشند و در مکان‌های قابل خرید تبلیغ می‌کنند. کاربران تبلیغات را از طریق محتوای مارک در صفحه «برای شما» کشف می‌کنند.

تبلیغات خرید زنده

تبلیغات خرید زنده به طور خاص برای ترویج پخش جریانی خرید زنده طراحی شده اند.

تبلیغات به هدایت افراد از صفحه For You به یک رویداد خرید زنده کمک می کند.

TikTok Introduces 3 Types Of Shopping Adsعکس از tiktok.com/business/en/ solutions/ecommerce/shoppingads، آگوست ۲۰۲۲.

TikTok می‌گوید این تبلیغات می‌تواند ترافیک یک رویداد خرید زنده را با ارائه آن در مقابل افرادی که آماده خرید هستند، افزایش دهد.

در دسترس بودن

تبلیغات خرید اکنون برای آزمایش در دسترس هستند و به بازاریابان و کسب‌وکارها زمان کافی برای آماده شدن برای فصل تعطیلات می‌دهند.

نیازها

دسترسی به تبلیغات خرید از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که با ادغام سیگنال‌های پیشرفته و پیوند دادن کاتالوگ‌های محصولات خود، به وضعیت «سطح یک» برسند. TikTok یک راهنمای PDF دارد که کل فرآیند را تشریح می‌کند.

آگهی‌دهنده‌ها نیازی ندارند از فروشگاه TikTok، یک راه‌حل تجارت الکترونیک درون‌برنامه، برای اجرای تبلیغات خرید استفاده کنند.

اگرچه TikTok Shop را می‌توان با تبلیغات خرید استفاده کرد، اما تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خریداران را به یک سایت خارجی هدایت کنند.


منبع: هدف TikTok برای تجارت

تصویر ویژه: تصویر از tiktok.com/business/en/solutions/ecommerce/shoppingads، اوت ۲۰۲۲. 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *