تهران ، ولیعصر
021-987654

TikTok تبلیغات جستجوی بتا را برای شرکای منتخب راه‌اندازی می‌کند

روش جدیدی برای تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مشتریان در TikTok وجود دارد.

اگرچه هنوز اعلام یا تأیید نشده است، به نظر می‌رسد که TikTok به آرامی تبلیغات را در صفحه نتایج جستجوی خود منتشر می‌کند.

در این پست به شما نشان خواهیم داد که چرا گمان می‌رود تبلیغات جستجو به TikTok می‌آیند، و این برای استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما چه معنایی دارد.

نمونه های یافت شده در طبیعت

این کشف برای اولین بار توسط دیوید هرمان، یک دیجیتال دیجیتال در توییتر گزارش شد. خریدار رسانه در صنعت.

هرمن تصویری از صفحه نتایج جستجوی TikTok ارسال کرد. یک تبلیغ حمایت شده در چهار نتیجه اول نشان داده شد.

An example of the first reported TikTok ad in search results.اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط David Herrmann، مارس ۲۰۲۲

برای اطمینان از اینکه این فقط یک تصادف نیست، صفحه نتایج جستجوی TikTok را با چند عبارت مختلف غیر مرتبط بررسی کردیم:

  • آموزش آرایش
  • نکات تمیز کردن خانه

هر دو منجر به نمایش آگهی در چهار نتیجه اول شدند.

Additional ads are shown for popular TikTok searches.
An ad appears in TikTok search results for makeup tutorials.

این برای تبلیغ‌کنندگان به چه معناست

اگر تبلیغات جستجو برای عموم منتشر شود، می‌توانید هدف کمپین خود را به جستجوهای خاص گسترش دهید. مزایای این نوع هدف گذاری عبارتند از:

  • کنترل بهتر بر کمپین ها
  • گزینه‌های بیشتر «پایین قیف»
  • نیت و علاقه کاربر را شناسایی کنید

وقتی تبلیغات جستجو در دسترس شما هستند، گزارش‌هایی را نیز در رابط مدیر تبلیغات TikTok دریافت خواهید کرد که شامل:

  • داده‌های کلیک عبارت جستجو
  • داده های تبدیل از عبارات جستجو

مزایای فراتر از تبلیغات پولی

هدف‌گیری تبلیغات جستجو، سطح جدیدی از مزایا را برای بازاریابان باز می‌کند. علاوه بر اینکه می‌توانید در مورد داده‌های عبارت جستجو گزارش دهید، به شما امکان می‌دهد گام‌های عملی در بازاریابی TikTok خود بردارید. نه تنها برای کمپین های پولی شما، بلکه برای SEO و ایجاد محتوای کلی.

به عنوان مثال، هرمان بعداً توصیه می کند در رشته توییتر خود:

  • “…لیستی از آن عبارات جستجو تهیه کنید و شروع به قرار دادن آنها به عنوان عنوان در بهترین TikToks خود کنید تا زندگی جدیدی از آنها بدست آورید.”

این استراتژی به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند بدون افزایش بیشتر تبلیغات پولی، رتبه بالاتری کسب کنید و دسترسی بیشتری به دست آورید.

گزارش عبارات جستجو از نقطه نظر SEO نیز سودمند است. می‌توانید داده‌ها را بر روی عبارات برتر جستجو شده تجزیه و تحلیل کنید، که سپس می‌تواند به هدایت رویکرد بازاریابی TikTok شما کمک کند.

اگر می‌بینید که کاربران زیادی در رابطه با محصول یا خدمات شما «چگونه» را جستجو می‌کنند، هرمان پیشنهاد می‌کند محتوای TikTok ایجاد کنید که مشکلات کاربران را حل کند. این یک راه عالی برای معرفی و تعامل با مخاطبان شما قبل از خرید است.

مزایای دیگر گزارش دهی در داده های تبدیل است. می‌توانید از کاربران تبدیل‌شده مخاطبان جدیدی ایجاد کنید تا در کمپین‌های بعدی هدف خود را گسترش دهید یا از آن حذف کنید. این یک بازی بازاریابی مجدد عالی است و سپس می‌توانید محتوا را مستقیماً برای آن مخاطب تنظیم کنید. شاید با یک فراخوان قوی تر.

خلاصه

به نظر می‌رسد که TikTok تازه کار با قابلیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده است. اگرچه این بتا تبلیغات جستجو برای همه در دسترس نیست، بهترین راه برای شروع این است که با نماینده تبلیغات TikTok تماس بگیرید.

ما دوست داریم از شما بشنویم. آیا بخشی از بتا جستجوی TikTok هستید؟ نتایج شما تاکنون چه بوده است؟


تصویر ویژه: دانیل کنستانته/ شاتر استوک

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *