امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

TikTok استراتژی پلتفرم خود را در کن فاش کرد

دوشنبه، ۲۰ ژوئن، TikTok اولین رویداد شرکتی خود را در جشنواره بین‌المللی خلاقیت Cannes Lions در سال ۲۰۲۲ برگزار کرد.

چند نفر از رهبران پلتفرم رسانه‌های اجتماعی برای بحث در مورد چشم‌انداز خود برای آینده شرکت و چالش‌های آن حضور داشتند.

در این رویداد که سالانه در شهر تفریحی در ریویرا فرانسه برگزار می‌شود و یکی از برترین نمایشگاه‌های جوایز صنعت تبلیغات محسوب می‌شود، مدیران TikTok در مورد چندین موضوع بحث کردند.

این موارد شامل افزودن قابلیت خرید، چالش‌های ایمنی، تأثیر تنظیمات حریم خصوصی iOS 14 در تبلیغات رسانه های اجتماعی و اقتصاد تأثیرگذار/خالق.

TikTok قصد دارد با وجود محدودیت‌های حریم خصوصی، تبلیغ‌کنندگان بیشتری را به دست آورد

بلیک چندلی، رئیس راه‌حل‌های عملیات جهانی TikTok، فاش کرد که این پلتفرم در حال حاضر صدها هزار تبلیغ‌کننده دارد – اما هدف آن میلیون‌ها نفر است.

این شرکت قصد دارد با افزودن ابزارهای جدید به پلتفرم و اجرای برنامه‌ای توسعه‌یافته داخلی که کیفیت تبلیغات را گزارش می‌کند، به این هدف دست یابد.

همانند سایر سایت‌های رسانه اجتماعی، TikTok به دنبال روش‌های جدید برای هدف‌یابی تبلیغات پس از اپل به کاربران امکان محدود کردن ردیابی بین پلتفرمی را می‌دهد.

طبق گفته ری کائو، مدیر عامل و رئیس جهانی محصول، استراتژی و عملیات کسب درآمد، پلتفرم TikTok شامل هدف‌یابی متنی بیشتری خواهد بود.

علاوه بر این، این پلتفرم در حال انجام اقداماتی برای رسیدگی به کنترل‌های کیفیت و مسائل ایمنی نام تجاری است که باعث شده بود برخی از تبلیغ‌کنندگان در گذشته نسبت به TikTok محتاط باشند.

فرانسیس استونز، رئیس ایمنی برند اروپایی TikTok، گفت که روند بررسی پلتفرم اکنون بیش از تصاویر را شامل می شود. همچنین صداها، نوشتار، و شکلک‌ها را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مارک‌ها به طور ناخواسته با چیزی بالقوه مشکل‌ساز مرتبط نیستند.

خرید درون پلت فرم گسترش خواهد یافت

به گفته سوفیا هرناندز،

TikTok در حال حاضر در حال گسترش عملکرد خرید زنده خود در سطح جهانی است. ، رئیس جهانی بازاریابی کسب و کار.

این ویژگی جدید به برندها امکان می‌دهد از وضعیت ویروسی که می‌توانند مستقیماً از محتوای ایجاد شده توسط کاربر به دست آورند، استفاده کنند.

این تغییرات باید فرصت‌های جدیدی را برای بازاریابان دیجیتال باز کند و به آنها امکان می‌دهد مخاطبان را با دقت بیشتری هدف قرار دهند. برندها و سازندگان محتوا می‌توانند با کاهش نگرانی در مورد تداعی‌های منفی، قرار گرفتن در معرض دید خود را افزایش دهند و در عین حال ابزاری برای فروش به دست آورند.


منبع: AdAge

تصویر ویژه: Mehaniq/Shutterstock

خروج از نسخه موبایل