تهران ، ولیعصر
021-987654

ابزار جدید TikTok به کسب و کارها بینش مفیدی برای مخاطبان می دهد

یک ابزار تجاری جدید از TikTok بینش مخاطبان را آشکار می کند که می تواند به برنامه ریزی استراتژی های محتوای پولی و ارگانیک کمک کند.

با هدف تبلیغ‌کنندگان، ابزار بینش مخاطبان در TikTok Ads Manager قرار دارد. با این حال، برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید.

بینش‌های این ابزار می‌تواند به راهنمایی برنامه‌های محتوای ارگانیک و پولی کمک کند، زیرا بر اساس داده‌های همه کاربران در سراسر TikTok هستند. می‌توانید علایق، رفتارها و جمعیت‌شناسی کاربر را کاوش کنید تا راه‌های جدیدی برای دستیابی به مشتریان خود بیابید.

یکی از ویژگی‌های جذاب‌تر آن، امکان کشف ده هشتگ برتری است که مخاطبان شما با آنها درگیر می‌شوند. برای افزایش سریع و آسان تعامل، می‌توانید آن هشتگ‌ها را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

به‌علاوه، می‌توانید مخاطبان خود را تعریف کنید و اطلاعات را با استفاده از مجموعه‌ای قوی از فیلترها فیلتر کنید.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره داده های ارائه شده توسط TikTok Audience Insights آورده شده است.

اطلاعات بینش مخاطبان TikTok در مدیر تبلیغات TikTok

قابل دسترسی از طریق مدیر تبلیغات TikTok، TikTok Audience Insights اطلاعات انبوهی را درباره کاربرانی که در ۳۰ روز گذشته فعال بوده اند ارائه می دهد.

با رفتن به Ads Manager، انتخاب “گزارش” در منوی پیمایش بالا و کلیک روی “Audience Insights” به ابزار دسترسی پیدا کنید.

TikTok’s New Tool Gives Businesses Helpful Audience Insightsعکس از صفحه: ads.tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر ۲۰۲۲.

مخاطب خود را تعریف کنید

پیکربندی مخاطبان خود را با استفاده از پانل سمت چپ شروع کنید.

می توانید با سفارشی کردن فیلترهای زیر، مخاطبان خود را تعریف کنید:

  • مکان ها
  • زبان‌ها
  • دموگرافیک
  • علائق و رفتارها – شامل فیلترهای فرعی اختیاری است:
    • دسته‌های علاقه تبلیغات: مخاطبان خود را با افرادی که با دسته‌های خاصی از تبلیغات تعامل داشته‌اند، اصلاح کنید.
    • تعامل‌های ویدیویی: مخاطبان خود را با افرادی که ویدیوها را مشاهده کرده‌اند و با آنها درگیر شده‌اند، اصلاح کنید.
    • تعاملات سازنده: مخاطبان خود را بر اساس انواع سازندگانی که با آنها تعامل داشته اند اصلاح کنید.
    • تعاملات هشتگ: مخاطبان خود را با افرادی که ویدیوها را با یک هشتگ خاص تماشا کرده اند اصلاح کنید.
  • دستگاه ها

نمای کلی مخاطب

اولین برگه ای که پس از تعریف مخاطب خود مشاهده می کنید، برگه نمای کلی مخاطب است.

TikTok’s New Tool Gives Businesses Helpful Audience Insightss tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر ۲۰۲۲.

در برگه نمای کلی مخاطب، می‌توانید ترکیب زیر از مخاطبان خود را مشاهده کنید:

  • سن
  • جنسیت
  • کشور
  • ایالت
  • سیستم عامل دستگاه
  • قیمت‌های دستگاه (دلار): قیمت دستگاه فقط به دلار آمریکا موجود است.
  • ۱۰ مورد برتر
  • ۱۰ مورد پایین

علاقه های مخاطب

در کنار برگه نمای کلی، علایق مخاطبان قرار دارد، جایی که می‌توانید نوع محتوا و تبلیغاتی را که مخاطبان شما با آنها درگیر هستند، پیدا کنید.

TikTok’s New Tool Gives Businesses Helpful Audience InsightsScreen. tiktok.com/help/article?aid=10013890، نوامبر ۲۰۲۲.

برگه علایق شامل این بخش‌ها است:

  • هشتگ های برتر: ۱۰ هشتگ برتر را که با مخاطبان شما طنین انداز می شوند مشاهده کنید.
  • دسته‌های علاقه تبلیغات: دسته‌های تبلیغاتی را که مخاطبان شما با آن‌ها تعامل داشته‌اند را ببینید.

دانلود داده های مخاطب

با استفاده از عملکرد “Export All” به راحتی بینش مخاطبانی را که کشف می کنید به یاد بیاورید. این داده‌ها را در اکسل بارگیری می‌کند تا بتوانید در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید.


منبع: TikTok

تصویر ویژه: دیگو تومازینی/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *