تهران ، ولیعصر
021-987654

آموزش افزایش تبدیل تبلیغات گوگل برای تبلیغ کنندگان

در جدیدترین ویدیوی آموزشی Google Ads، یک مطالعه افزایش تبدیل جدید به تبلیغ‌کنندگان معرفی شد.

این آموزش افزایش تبدیل و نحوه راه‌اندازی آن در Google Ads را پوشش می‌دهد.

افزایش تبدیل چیست و چگونه کار می کند؟

افزایش تبدیل، تعداد تبدیل‌هایی که توسط تبلیغات شما ایجاد می‌شوند را اندازه‌گیری می‌کند که بدون تبلیغات انجام نمی‌شدند.

راه‌حل افزایش تبدیل Google چندین تاکتیک اندازه‌گیری را ترکیب می‌کند، از جمله:

  • انتساب چند لمسی
  • آزمایش‌های افزایشی
  • مدل های آمیخته بازاریابی

افزایش تبدیل به‌عنوان یک آزمایش کنترل‌شده در رابط Google Ads تنظیم شده است که مخاطبان شما را به دو گروه تقسیم می‌کند:

  • یک گروه که تبلیغات را دریافت می کند (کنترل)
  • گروهی که تبلیغاتی را دریافت نمی‌کند (آزمایش)

این آزمایش می‌تواند مخاطبان را بر اساس انتخاب تصادفی کاربر یا بر اساس جغرافیا جدا کند.

افزایش تبدیل برای کمپین‌های ویدیو، اکتشاف و برنامه در دسترس است.

چرا از افزایش تبدیل استفاده کنیم؟

در ویدیوی آموزشی Google، مقدمه با سه نکته مهم در سنجش بازاریابی امروزی آغاز شد.

  • سفرهای مشتری پیچیده تر است. از آنجایی که افراد با تبلیغات در چندین پلتفرم تعامل دارند، گاهی اوقات اتصال نقاط به یک سفر منحصر به فرد کاربر دشوار یا غیرممکن است.
  • اندازه گیری مبتنی بر کوکی همچنان رو به کاهش است. این امر باعث می‌شود بازاریابان دید کمتری نسبت به آنچه که کار می‌کند (و چه چیزی نیست) داشته باشند.
  • انتظار می‌رود که بازاریابان کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. در تمام این مدت، آنها به طور فزاینده‌ای بر سر نیاز به سودآوری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نحوه تنظیم افزایش تبدیل

ویدیوی آموزشی دستورالعمل‌های گام به گام را بر اساس جداسازی توسط کاربران ارائه می‌دهد.

مرحله ۱:

در رابط Google Ads، به منوی بالا بروید. روی ابزارها و تنظیمات >> اندازه گیری >> اندازه گیری بالابر کلیک کنید.

سپس، برای شروع مطالعه جدید، روی “+” کلیک کنید.

The first step in creating a conversion lift study in Google Ads.

مرحله ۲:

انتخاب کنید مطالعه شما بر اساس کاربران باشد یا براساس جغرافیا:

Choose to run a conversion lift study by users or geography.

در مرحله بعد، می‌توانید انتخاب کنید که کدام کمپین(ها) در این مطالعه اجرا شود.

پس از آن، تاریخ شروع و پایان خود را انتخاب کنید.

در نهایت، امکان سنجی را بررسی کنید تا تخمین بزنید چقدر احتمال دارد که مطالعه شما به نتایج برسد.

Review the feasibility of your conversion lift study before saving.اعتبار تصویر: ویدیوی YouTube آموزش Google Ads، دسامبر ۲۰۲۲

پس از ذخیره، مطالعه افزایش تبدیل به‌طور خودکار اندازه‌گیری افزایش را در تاریخ شروع انتخابی شما آغاز می‌کند.

معیارهای افزایش تبدیل

Google سه معیاری را ارائه می دهد که تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از این مطالعه اندازه گیری کنند:

  • تبدیل های افزایشی
  • ارزش تبدیل افزایشی
  • افزایش نسبی تبدیل

برای شروع باید از تیم حساب Google خود دسترسی داشته باشید، زیرا هنوز در همه حساب ها منتشر نشده است.

آموزش ارتقاء تبدیل کامل را در زیر مشاهده کنید:

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *