الون ماسک امروز اعلام کرد که توییتر اکنون تعداد بازدیدها را در توییتها نمایش میدهد و به کاربران بینش بیشتری نسبت به دسترسی به محتوای سایر کاربران میدهد.
تعداد مشاهده توییت توییتر، که در غیر این صورت به عنوان برداشتها شناخته میشود، قبلاً فقط برای حسابی در دسترس بود که توییت را منتشر کرده بود.
استثناء، همانطور که ماسک اشاره می کند، ویدئوهایی هستند که به طور سنتی تعداد بازدید را نشان می دهند.
تویتر تعداد بازدیدها را منتشر میکند، بنابراین میتوانید ببینید که یک توییت چند بار دیده شده است! این برای ویدیو عادی است.
نشان میدهد که توییتر چقدر زندهتر از آن چیزی است که به نظر میرسد، همانطور که بیش از ۹۰٪ کاربران توییتر میخوانند، اما توییت نمیکنند، پاسخ نمیدهند یا لایک نمیکنند، زیرا این اقدامات عمومی هستند.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 22 دسامبر ۲۰۲۲
تعداد بازدیدهای توییت در زیر محتوای اصلی نمایش داده میشود و با مشاهده توییت بهطور همزمان بهروزرسانی میشود.
به نظر میرسد که تصمیم برای عمومی کردن توییتها به دلیل این ایده است که باعث میشود توییتر فعالتر به نظر برسد.
تعداد بازدیدهای توییت به ناظران خارجی درک بهتری از دسترسی و تأثیر محتوای بالقوه در توییتر می دهد. از نظر ماسک، این میتواند افراد بیشتری را تشویق کند که در توییتر بپیوندند و شرکت کنند.
برای مارکها و کسبوکارها، تعداد بازدیدها روشی مفید برای اندازهگیری میزان دسترسی و مشارکت محتوای حمایتشده در پلتفرم خواهد بود.
دانستن تعداد برداشتهایی که توییتهای افراد دیگر دریافت میکنند نیز میتواند به کسبوکارها کمک کند تا تأثیرگذاران واقعی در جایگاه خود را شناسایی کنند، زیرا اعداد تعامل کل داستان را بیان نمیکنند.
همانطور که دیگران قبلاً اشاره کردهاند، تعداد بازدیدهای عمومی میتواند به طور بالقوه حسابهایی را که به طور مصنوعی تعداد تعامل و دنبالکنندگان آنها را افزایش میدهند، در معرض نمایش بگذارد.
اگر یک سلبریتی یا “خبرنگار” ۲ میلیون فالوور داشته باشد و به سختی در توییت های خود بازدیدی داشته باشد، زیرا ۱.۹ میلیون دنبال کننده جعلی خریداری کرده اند تا به نظر در لیست A-List به نظر برسند … 😲
با این کار تعداد زیادی از فالوورهای جعلی خریداری شده توسط به اصطلاح ستاره ها و افراد مشهور رسانه ای آشکار می شود. 🤣 https://t.co/XdMuapiPrH
— وال استریت نقره (@WallStreetSilv) 2 دسامبر ۲۰۲۲
به مرور زمان متوجه خواهیم شد که چه کسی واقعاً در توییتر مخاطب دارد و چه کسی درصد زیادی از دنبال کنندگان غیرفعال دارد.
تصویر ویژه: Phil Pasquini/Shutterstock