تهران ، ولیعصر
021-987654

تبلیغات توییتر توسط برندهای برتر به دلیل استثمار کودکان به حالت تعلیق درآمد

حداقل ۳۰ تبلیغ‌کننده بزرگ پس از اینکه مشخص شد تبلیغات آنها در کنار توییت‌هایی که محتوای غیرقانونی کودک آزاری را درخواست می‌کنند، نمایش داده می‌شود، تبلیغات خود را در توییتر کنار گذاشتند.

به عنوان مثال، یک توییت تبلیغ شده توسط یک بیمارستان کودکان اسکاتلندی در تگزاس در کنار توئیت‌های سمی مرتبط با سوء استفاده جنسی از کودکان نشان داده شد.

شورش تبلیغ‌کنندگان علیه توییتر

رویترز گزارش داد که حداقل ۳۰ برند بزرگ حساب های خود را متوقف کرده اند، زمانی که مشخص شد توییت های تبلیغ شده آنها در کنار توییت های سمی نشان داده شده است.

به نقل از یک سخنگوی توییتر گفته شد که تحقیقات و نتیجه‌گیری‌های شرکت امنیت سایبری (که توییت‌ها و حساب‌ها را در بیست روز اول سپتامبر ۲۰۲۲ مورد مطالعه قرار داد) نشان‌دهنده تلاش‌های توییتر برای مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی نیست.

اما مقاله رویترز به نقل از چندین تبلیغ کننده برندهای بزرگ اشاره کرد که به آنها اطلاع داده شد که تبلیغات آنها در کنار توییت های سمی ظاهر شده است.

رویترز به نقل از یکی از مدیران کول هان گفت:

دیوید مدوکس، رئیس برند در Cole Haan، پس از اطلاع از اینکه تبلیغات این شرکت در کنار چنین توییت‌هایی ظاهر شده است، به رویترز گفت: «ما وحشت زده‌ایم.

“یا توییتر این مشکل را برطرف می‌کند، یا ما آن را به هر طریقی که می‌توانیم، که شامل نخریدن تبلیغات توییتر می‌شود، برطرف خواهیم کرد.”

ناتوانی توییتر در تشخیص دقیق محتوای سمی

پیشینه مشکل محتوای سمی توییتر برای اولین بار در مقاله ای منتشر شد که توسط The Verge منتشر شد.

این مقاله یک پروژه توییتر را برای ایجاد پلتفرمی شبیه به OnlyFans بازگو می‌کند که در آن کاربران می‌توانند برای اشتراک‌گذاری محتوای غیراخلاقی جنسی پول پرداخت کنند.

قبل از راه‌اندازی سرویس جدید، توییتر گروهی از کارمندان را موظف کرد تا آزمایش کنند که آیا توییتر می‌تواند در حذف محتوای مضر موفق باشد به طوری که پلتفرم به اشتراک‌گذاری محتوای غیرقانونی تبدیل نشود.

این گروه از کارمندان تیم قرمز نامیده شدند.

پروژه توییتر زمانی متوقف شد که تیم قرمز تشخیص داد توییتر قادر به تشخیص محتوای توهین‌آمیز و سمی نیست.

بر اساس مقاله آستانه:

«آنچه تیم قرمز کشف کرد، پروژه را از مسیر خارج کرد: توییتر نمی‌توانست با خیال راحت به سازندگان بزرگسال اجازه دهد اشتراک‌ها را بفروشند، زیرا این شرکت به طور مؤثر بر محتوای جنسی مضر در پلتفرم نظارت نمی‌کرد – و هنوز هم نیست.

“Twitter نمی تواند به طور دقیق استثمار جنسی از کودکان و برهنگی بدون رضایت را در مقیاس تشخیص دهد.” تیم قرمز در آوریل ۲۰۲۲ به این نتیجه رسید. این شرکت همچنین فاقد ابزارهایی برای تأیید قانونی بودن سازندگان و مصرف کنندگان محتوای بزرگسالان است. سن، تیم پیدا کرد.”

بنابراین، در بهار سال ۲۰۲۲، توییتر به این نتیجه رسید که برای راه‌اندازی این سرویس مجهز نیست و این سرویس متوقف شد.

با این حال، طبق گفته شرکت امنیت سایبری Ghost Data، توییتر همچنان در دستگیری کاربران سرکش و حساب‌هایی که محتوای غیرقانونی را به اشتراک می‌گذاشتند، مشکل داشت.

Ghost Data تحقیقی را در سپتامبر ۲۰۲۲ انجام داد تا کشف کند که مشکل استثمار کودکان در توییتر چقدر گسترده است.

با شروع به گروهی از حساب‌های شناخته شده استثمار کودکان، آنها حساب‌های سمی را از طریق پیوندهای اجتماعی فالوور بین حساب‌ها ترسیم کردند و در نهایت بیش از ۵۰۰ حساب مسئول تقریباً ۵۰۰۰ توییت مربوط به فعالیت‌های غیرقانونی کودک آزاری را شناسایی کردند.

محققان خاطرنشان کردند که این حساب‌ها همگی به زبان انگلیسی هستند و در مورد شبکه‌های توییتر کودک آزاری به زبان‌های دیگر تحقیق نکرده‌اند.

آنها به این نتیجه رسیدند که تحقیقات بیشتر در مورد حساب‌های موجود در حساب‌های غیرانگلیسی ممکن است کاربران بیشتری را که محتوای کودک آزاری را به اشتراک می‌گذارند نشان دهد.

محققان ادعا می کنند توییتر بی اثر است

یک یافته شگفت‌آور از این گزارش این است که توییتر در طول دوره تحقیقاتی که بیست روز اول سپتامبر ۲۰۲۲ را پوشش می‌دهد، تنها علیه بیش از ۲۵ درصد از حساب‌هایی که به‌عنوان اشتراک‌گذاری محتوای صریح کودک آزاری شناسایی کرده‌اند، اقدام کرد. >

محققان نوشتند (PDF):

“ما متذکر شدیم که توییتر (sic) کمتر از ۳۰٪ (۲۷.۵٪) از کاربرانی را که پیوندها، مطالب و ارجاعات هرزه‌نگاری کودکان را به صورت عمومی به اشتراک گذاشته بودند، در ۲۰ روز اول سپتامبر معلق کرد.

تا به امروز، هنوز بیش از ۴۰۰ کاربر پس از «پاکسازی» فعال هستند.

بسیاری از این کاربران ماه‌هاست که فعال بوده‌اند.”

محققان به این نتیجه رسیدند که اگرچه فعالیت‌ها و حساب‌های غیرقانونی زیادی را در توییتر شناسایی کردند، اما تخمین می‌زنند که این تنها کسری از دامنه واقعی مشکل است.

آنها مشاهده کردند که توییتر می تواند کار بهتری در توقف فعالیت های سمی انجام دهد:

«این نتایج مشکل نگران‌کننده‌ای را تأیید می‌کند که قبلاً توسط کارمندان داخلی کشف شده و توسط رسانه‌های آنلاین افشا شده است: توییتر (sic) نمی‌تواند به‌طور دقیق استثمار جنسی از کودکان را تشخیص دهد و مدیران آن تقریباً هیچ کاری برای رسیدگی به این فاجعه انجام نمی‌دهند.

ما همچنین شواهدی را کشف کردیم که نشان می‌دهد چنین سیاست‌های سهل‌آمیز در مورد محتوای هرزه‌نگاری، کاربران را به پست کردن ویدیوهای غیررضایت‌آمیز و تجاوز جنسی ترغیب می‌کند، به غیر از خردسالانی که تلاش می‌کنند محتوای برهنگی یا جنسی خود را بفروشند.

…احتمالاً یک سرمایه‌گذاری متوسط ​​و یک تیم اختصاصی، حتی با استفاده از تکنیک‌های اولیه خودمان، برای یافتن آسان و کاهش شدید فعالیت‌های غیرقانونی کافی خواهد بود.»

این نتیجه‌گیری که توسط شرکت امنیت سایبری Ghost Data به دست آمده، ظاهراً با بیانیه‌ای که توییتر منتشر کرده و رویترز گزارش داده است، در تناقض است مبنی بر اینکه توییتر برای این نوع فعالیت‌ها «تحمل صفر» دارد، زیرا ماه‌هاست که تیم قرمز توییتر مشکلاتی را در شناسایی محتوای سمی شناسایی کرده است. .

رویترز همچنین گزارش داد که توییتر اعلام کرده است که کارکنان بیشتری را برای “اجرای راه حل ها” استخدام می کند.


نقل‌ها

گزارش کامل شرکت امنیت سایبری Ghost Data (PDF) را بخوانید

گزارش رویترز را بخوانید

برندهای انحصاری توییتر را برای تبلیغات در کنار حساب‌های پورنوگرافی کودکان تحریک می‌کنند

گزارش The Verge در مورد اینکه چگونه توییتر یک رقیب OnlyFans را ترک کرد بخوانید

چگونه فرزند توییتر مشکل پورن برنامه های آن را برای یک رقیب OnlyFans خراب کرد

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Pixel-Shot

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *