تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر خط مشی محتوای تکراری را روشن می کند

تویتر وضوح بیشتری در مورد اینکه چگونه دید محتوای تکراری به اشتراک گذاشته شده در سطح گسترده در پلتفرم را محدود می کند، ارائه می دهد.

در ابتدا در سال ۲۰۲۰ اجرا شد، سیاست توییتر در برابر محتوای تکراری هرگز به اندازه کافی ابلاغ نشده است.

مشخص نبود چه چیزی نقض می‌شود، یا دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد هنگام وقوع تخلف.

تویتر اکنون یک صفحه راهنما منتشر کرده است که به بسیاری از سوالات ناشناخته پاسخ می دهد.

خط مشی توییتر که در محاوره به عنوان «copypasta» شناخته می‌شود، بلوک‌هایی از متن، تصاویر یا ترکیبی از محتوایی را که کپی و در توییت‌ها جای‌گذاری شده‌اند، هدف قرار می‌دهد.

محتوایی که این خط‌مشی را نقض می‌کند، ممکن است از دید سایر کاربران پنهان باشد یا برای تبلیغ واجد شرایط نباشد.

در موارد نقض شدید، ممکن است منجر به حذف یا تعلیق دائمی حساب شود.

توئیت های تکراری می توانند تجربیات کاربر را دستکاری کنند

صفحه قوانین و خط‌مشی‌های تویتربیان می کند:

“کپی پاستا یا محتوای تکراری تاکتیکی برای انتشار یک پیام است و برای اهداف گسترده ای استفاده می شود، می تواند تکراری، هرزنامه ای و مخل تجربه افراد در توییتر باشد.”

طبق گفته توییتر، کپی پاستا می‌تواند برای دستکاری سایت برای تقویت مصنوعی محتوا، سرکوب اطلاعات، یا دستکاری روندهای برنامه و نتایج جستجوی برتر استفاده شود.

محتوایی که تحت این قوانین جدید محدود خواهد شد عبارتند از:

  • پست یکسان یا تقریباً یکسان که توسط یک حساب شخصی یا چند حساب توییت شده است.
  • توئیت‌های کپی یا کپی پیست شده که تجربیات کاربر را مختل می‌کند، از جمله آنهایی که به کاربران اشاره می‌کنند یا از هشتگ‌هایی با محتوای یکسان استفاده می‌کنند.

این روی پست‌هایی که با استفاده از ویژگی بازتوییت توییتر یا محتوای کپی پیست شده‌ای که با نظرات یا واکنش‌های منحصربه‌فرد ترکیب می‌شود، ایجاد می‌شود، تأثیری نخواهد داشت.

توییت هایی که صریحاً متن کپی شده را نقل قول می کنند نیز تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

تویت های Copypasta دید محدودی خواهند داشت

تویتر دسترسی توئیت‌های تکراری را به همان روشی که توهین‌آمیز، هرزنامه یا ناقض قوانین قابل اجرا تلقی می‌شوند محدود می‌کند.

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دید این نوع محتوا را با موارد زیر محدود می‌کند:

  • توییت‌ها را برای تقویت در نتایج و گرایش‌های برتر جستجو نمی‌کند.
  • توییت به افرادی که نویسنده را دنبال نمی کنند توصیه نمی شود.
  • کاهش رتبه توییت ها در پاسخ ها.
  • به استثنای توییت‌ها و حساب‌ها از ایمیل یا توصیه‌های درون محصول.

این توییت‌ها همچنان برای کاربران توییتر که مستقیماً نویسنده توییت را دنبال می‌کنند، قابل مشاهده خواهند بود.

تصویر ویژه: Anton Zubchevskyi/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *