تویتر Blue For Business را راهاندازی میکند، نسخه جدیدی از Blue Verified که برای تشخیص حسابهای برند از حسابهای شخصی طراحی شده است.
علاوه بر علامت طلایی، Blue For Business دارای یک عکس نمایه مربعی شکل و امکان پیوند دادن هر حساب توییتر وابسته است.
وقتی حسابهای تجاری حسابهای وابسته خود را تعیین میکنند، مانند حسابهای شخصی توییتر کارمندان، شرکت وابسته یک نشان اضافی در کنار علامت تأیید شدهشان دریافت میکند.
تصویر بالای این صفحه نمونهای از حساب کاربری یک کارمند توییتر را نشان میدهد که دارای یک علامت آبی و یک نشان با آرم توییتر است.
در یک پست وبلاگ، توییتر نمونههای مختلفی از نحوه استفاده برندها از Blue For Business ارائه میکند:
«با ایجاد این اتصال، ما این امکان را برای کسبوکارها فراهم میکنیم که شبکههایی را در سازمانهای خود در توییتر ایجاد کنند. کسبوکارها میتوانند به رهبری، برندها، دستههای پشتیبانی، کارمندان یا تیمهای خود وابسته شوند. روزنامه نگاران، بازیکنان تیم های ورزشی یا شخصیت های فیلم همگی می توانند وابسته باشند. شما اسمش را بگذارید، فهمیدیم. هر یک از شرکتهای وابسته بر اساس فهرستی که کسبوکار اصلی ارائه میکند، تأیید میشود و بهطور رسمی به دسته والدین خود مرتبط میشود. ما هر معیار، قیمت یا فرآیند جدیدی را در حین بهروزرسانی به اشتراک میگذاریم.”
صرف نظر از اینکه توییتر چگونه سعی می کند آن را بچرخاند، شکی نیست که Blue For Business برای فروش اشتراک های بیشتر طراحی شده است.
اگر نام تجاری شما و شرکت های وابسته به آن در خطر جعل هویت در توییتر هستند، تأیید صحت و پیوند همه افراد تحت یک حساب والدین می تواند ارزشمند باشد.
اما، بدون جزئیات بیشتر، تعیین کمیت ارزش این سرویس برای مشاغل آسان نیست.
برای این منظور، ما نمی دانیم چقدر برای کسب و کارها هزینه دارد، زیرا ثبت نام هنوز باز نشده است.
تویتر در حال اجرای آزمایشی Blue For Businesses با حسابهای منتخب است و این سرویس را سال آینده به طور گسترده در دسترس قرار خواهد داد.
منبع: تویتر
تصویر ویژه: عکس صفحه از business.twitter.com/en/blog/twitter-blue-for-business.html، دسامبر ۲۰۲۲.