تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر ۳ راه جدید برای تبلیغات ارائه می کند

تویتر در حال راه اندازی سه گزینه تبلیغاتی جدید است که برای ترغیب افراد به بازدید و اقدام در وب سایت های کسب و کار طراحی شده است.

محصولات تبلیغاتی جدید توییتر عبارتند از:

  • بهینه سازی تبدیل وب سایت
  • تبلیغات محصول پویا
  • تبلیغات مجموعه

در یک پست وبلاگ، توییتر می‌گوید واحدهای تبلیغاتی جدیدش «نتایج متوسط ​​تا پایین‌تری را برای تبلیغ‌کنندگان و ارتباط بهبود یافته برای افراد در توییتر ایجاد می‌کند».

در اینجا آمده است که چگونه گزینه‌های تبلیغات جدید می‌توانند بازدید و تبدیل وب‌سایت را در این فصل تعطیلات و فراتر از آن افزایش دهند.

۱. بهینه سازی تبدیل وب سایت

تویتر گزینه تبلیغاتی بهینه سازی تبدیل وب سایت (WCO) را به عنوان “بازسازی اساسی” هدف تبدیل توصیف می کند.

WCO تبدیل‌های وب‌سایت با قیف پایین‌تر را بهبود می‌بخشد، مانند افزودن یک مورد به سبد خرید یا تکمیل خرید.

تبدیل‌های قیف پایین‌تر به هر چیزی فراتر از کلیک اولیه یک تبلیغ اشاره دارد. تبلیغات جدید توییتر با استفاده از الگوریتم‌هایی که کاربران مرتبط‌تر را هدف قرار می‌دهند، برای آن تبدیل‌ها بهینه می‌شوند.

در آزمایش‌های اولیه، توییتر دریافته است که WCO می‌تواند به طور متوسط ​​با ۲۵٪ هزینه کمتر به ازای هر تبدیل، اهداف بیشتری را تکمیل کند.

۲. تبلیغات محصول پویا

تبلیغات محصول پویا برای نشان دادن محصولات مرتبط به کاربران توییتر در زمانی که احتمال خرید آنها بیشتر است طراحی شده است.

تویتر می‌گوید که این کار به سه روش کار می‌کند:

  • هدف‌گیری مجدد: تبلیغاتی را ارائه می‌کند که دارای محصولاتی است که کاربر قبلاً با آن‌ها درگیر بوده است.
  • جستجو: تبلیغات محصول مرتبط را به افرادی ارائه می دهد که از وب سایت شما بازدید نکرده اند.
  • ادغام: کاتالوگ محصولات خود را از طریق ادغام با شرکای بازاریابی توییتر وارد توییتر کنید.
Twitter Rolls Out 3 New Ways To Advertiseعکس از صفحه: business.twitter.com/en/blog/launching-performance-products.html، نوامبر ۲۰۲۲.

در آزمایش‌های اولیه، توییتر دریافت که تبلیغات محصول پویا می‌تواند هزینه به ازای هر خرید را ۳۰ تا ۸۸% بهبود بخشد.

۳. تبلیغات مجموعه

تبلیغات مجموعه به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که چندین تصویر محصول را از طریق یک تصویر قهرمان اصلی و تصاویر کوچک‌تر در زیر آن به نمایش بگذارند.

Twitter Rolls Out 3 New Ways To Advertiseعکس از صفحه: business.twitter.com/en/blog/launching-performance-products.html، نوامبر ۲۰۲۲.

این واحد تبلیغات ترکیبی از یک آگهی تصویری ثابت و یک چرخ فلک است. کاربران می‌توانند در حالی که تصویر قهرمان در جای خود باقی می‌ماند، روی تصاویر کوچک‌تر در پایین صفحه بکشند.

در آزمایش، توییتر می‌گوید تبلیغات مجموعه‌ای می‌توانند نرخ کلیک را به طور متوسط ​​تا ۴۲% افزایش دهند و تبدیل‌ها را از طریق نمایش به طور متوسط ​​تا ۵۴% افزایش دهند.

در دسترس بودن

واحدهای تبلیغاتی جدید توییتر اکنون برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس است.

برای بهینه سازی رفتار سایت شما، WCO و تبلیغات محصول پویا نیاز به Twitter Pixel یا Conversion API دارند.


منبع: تویتر
تصویر ویژه rafapress/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *