تهران ، ولیعصر
021-987654

توییتر تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند

تویتر واحد تبلیغاتی جدیدی به نام تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد توییت های حمایت شده را در نتایج جستجو تبلیغ کنند.

تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند برای نمایش توییت‌هایشان در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص، هزینه پرداخت کنند.

این ویژگی شبیه توییت‌های تبلیغ‌شده است که در جدول زمانی کاربران ظاهر می‌شوند، اما با مزیت اضافه نمایش در نتایج جستجو.

این به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند، زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی خاصی را جستجو می‌کنند اکنون در معرض توییت‌های حمایت‌شده قرار می‌گیرند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را به عنوان یک هدف کمپین جدید در واسط تبلیغات توییتر بیابند.

همانطور که شرکت در توییت بالا بیان می‌کند، هدف جدید تبلیغات کلمات کلیدی جستجو برای ایجاد تبدیل به وب‌سایت‌های تبلیغ‌کننده طراحی شده است.

تبلیغات کلمات کلیدی جستجوی توییتر منحصر به فرد هستند زیرا فقط کاربرانی را هدف قرار می دهند که به طور فعال کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند، که سیگنال دقیق تری از قصد کاربر ارائه می دهد.

برای بیشترین ارتباط، باید از Twitter Pixel یا Conversion API در وب‌سایت خود استفاده کنید.

تویتر قصد دارد در آینده تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را به سایر اهداف تبلیغاتی گسترش دهد.

همانند سایر توییت‌های تبلیغ‌شده، تبلیغات جستجو به وضوح به عنوان “تبلیغ شده” برچسب‌گذاری می‌شوند که به تمایز تبلیغات از توییت‌های ارگانیک کمک می‌کند.

تبلیغات کلمات کلیدی جستجو به طور بالقوه می توانند درآمدزایی قابل توجهی برای توییتر باشند که شرکت در حال حاضر به آن نیاز دارد.

رویترز گزارش دارد که در ماه دسامبر، هزینه تبلیغات در توییتر ۷۱% کاهش یافته است.

این کاهش به دلیل کاهش هزینه‌های تبلیغ‌کنندگان برتر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پس از تصاحب ایلان ماسک است.

آیا معرفی تبلیغات جستجو به جذب تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند؟

ممکن است در اواخر این هفته و زمانی که شرکت تماس درآمدی خود را برگزار کند، درباره برنامه‌های توییتر برای افزایش درآمد بیشتر بیاموزیم.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *