تویتر یک دکمه اشتراک گذاری واتساپ را برای کاربران خود در هند، پلت فرم رسانه اجتماعی از طریق توییت از حساب اختصاصی خود به این کشور رونمایی شد.
این ویژگی که به عنوان آزمایشی اعلام شد، جایگزین دکمه اشتراک گذاری شده و دقیقاً همان عملکرد را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، با کلیک بر روی نماد، گزینههایی برای کپی کردن پیوند به یک توییت، اشتراکگذاری توییت از طریق دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، ارسال آن بهعنوان پیام مستقیم یا نشانکگذاری آن به کاربران ارائه میشود.
در حالی که به نظر میرسد اشتراکگذاری با یک کلیک در گروهها و مخاطبین WhatsApp است، اما در واقع فقط یک تغییر زیبایی شناختی است.
برای اشتراکگذاری واقعی در واتساپ نیاز به کلیک بر روی دکمه جدید و سپس انتخاب WhatsApp در گزینه «اشتراکگذاری توییت از طریق…» است.
نماد جدید به دنبال تسهیل تعامل گسترده تر از طریق مسنجر محبوب است
واتساپ با بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان، در هند بسیار محبوب است، جایی که بیش از ۵۸۱ میلیون کاربر. و تقاضا در حال رشد است. پیش بینی ها تعداد کاربران را تا سال ۲۰۲۵ به ۷۹۵ میلیون نفر می رساند.
توئیتر با ادغام قابلیت اشتراک گذاری با پلتفرم پیام رسانی رایگان متعلق به متا، به دنبال تسهیل انتشار توییت ها در خارج از پلتفرم خود است.
“ما در حال جایگزین کردن نماد اشتراکگذاری در توییتها با نماد WhatsApp برای اکثر افرادی هستیم که از توییتر در Android در کشور استفاده میکنند، بنابراین اشتراکگذاری توییتهای مورد علاقه یا قابل توجه آنها حتی فراتر از توییتر آسان است و تجربه را بازتر و در دسترستر میکند. توییتر در بیانیه به TechCrunch.
تسهیل اشتراکگذاری بین پلتفرمها همچنین ابزاری را برای توییتر فراهم میکند تا تعامل افرادی را که وارد برنامه نشدهاند را ردیابی کند.
تویتر قبلاً تغییرات را تغییر داده است
تویتر معمولاً آزمایشهای خود را به گروهی از کاربران محدود میکند، اغلب آنهایی که مشترک هستند. Twitter Blue. این آزمایش برای اکثر کاربران Android در هند در دسترس خواهد بود.
در حالی که دکمه فعلی “اشتراک گذاری در WhatsApp” آنطور که بسیاری از کاربران انتظار داشتند کار نمی کند، توییتر به وضوح اعلام کرده است که در مرحله آزمایش است.
نسخه نهایی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد یا حتی به طور کلی حذف شود. این اولین باری نیست که توییتر از تغییرات رابط کاربری عقب نشینی می کند.
در ماه مارس سال جاری، یک ویژگی “Top Tweets” را منتشر کرد و سپس حذف کرد که به کاربران امکان می داد بین فیدهای توییت های زمانی و برتر جابجا شوند. این ویژگی که توسط کاربران بررسی شد، تنها چهار روز دوام آورد تا اینکه پلتفرم رسانه اجتماعی آن را حذف کرد و فید پیشفرض را بازگرداند.
تصویر ویژه: Sattalat Phukkum/Shutterstock