تویتر در حال کار بر روی گزینههای جدول زمانی جدیدی است که توییتها و سایر رسانهها را پیرامون رویدادها یا مضامین خاص یکپارچه میکند.
ابتدا اعلام شد در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۲ توسط رئیس پلت فرم رسانه های اجتماعی توسعه محصول، امیر شوات، برای اولین بار در ۲۴ آگوست با جدول زمانی در مورد ABC “لیسانس.”
این برنامه آزمایشی ۱۰ هفتهای برای گروه کوچکی از کاربران در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود.
خط های زمانی متمرکز بر موضوع به کاربران امکان می دهد مکالمات پیرامون موضوعات را دنبال کنند
کاربران می توانند جدول زمانی سفارشی را از طریق یک درخواست درون برنامه دنبال کنند. پس از کلیک روی آنها، پستهایی درباره موضوعات خاص به کاربران نشان داده میشود و به آنها اجازه میدهد تا در میان مکالمات اطراف خود حرکت کنند. این شبیه به لیست ها است، اما به کاربران اجازه می دهد موضوعات را با کلیک کمتر دنبال کنند.
این جدولهای زمانی جدید توسط الگوریتمهای سفارشی هدایت میشوند که با استفاده از اطلاعاتی مانند عبارات جستجو، نامهای کاربری، موضوعات و تنظیم دستی، موضوع را بر اساس ارتباط میدانند.
این ویژگی جدید جایگزین جدول زمانی خانه کاربران نخواهد شد. در عوض، آنها به عنوان یک افزودنی به صفحه اصلی ظاهر می شوند.
خطهای زمانی سفارشی به طور بالقوه اجازه مدیریت شخص ثالث را میدهد
اگرچه نسخه نهایی و کامل هنوز مشخص نشده است، محقق هنگ کنگی و محقق امنیت سایبری جین منچون وانگ پیشنهاد کرد “ممکن است به کاربران اجازه دهد “الگوریتم” خود را انتخاب کنند، نه فقط الگوریتم تایم لاین صفحه اصلی توییتر.”
به عنوان مثال، یک کاربر می تواند یک جریان داشته باشد که در آن تیم بیسبال مورد علاقه خود را دنبال می کند و دیگری به بهینه سازی موتورهای جستجو اختصاص داده شده است. خطوط زمانی سفارشی به آنها امکان میدهد هر دو را دنبال کنند، در حالی که فقط روی یکی در یک زمان تمرکز میکنند.
با اجازه دادن به ابزارهای شخص ثالث راهی برای ایجاد تجربیات در توییتر، میتواند به کاربران اجازه دهد تا جریانهای مختلفی را برای کاربردهای مختلف ایجاد کنند. برنامهنویسان میتوانند مواردی را که در جدولهای زمانی ایجاد میکنند انتخاب کنند.
این باید به بازاریابان دیجیتال و مارکها فرصتهای جدیدی برای گفتن داستانها و افزایش قرار گرفتن در معرض مواردی مانند انتشار محصولات جدید ارائه دهد.
تصویر ویژه: Shutterstock/Jirapong Manustrong