تهران ، ولیعصر
021-987654
ما ChatSpot.ai جدید را برای یک چرخش انتخاب کردیم. ما چه آموختیم؟

ما ChatSpot.ai جدید را برای یک چرخش انتخاب کردیم. ما چه آموختیم؟

HubSpot اخیراً اعلام کرد راه‌اندازی ابزارهای جدید هوش مصنوعی – دستیار محتوا و ChatSpot.ai – برای افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در وقت ارزشمند تیم‌های بازاریابی و فروش برای تحقیق، گزارش‌دهی و خلاصه کردن اطلاعات مهم.

SEJ این فرصت را داشت که از این ابزارهای جدید استفاده کند – برای اینکه بدانید در مورد نحوه استفاده از آنها چه آموختیم، به ادامه مطلب بروید.

ChatSpot.ai چیست؟

ChatSpot.ai قدرت ChatGPT و GPT-4 را یکپارچه می کند با HubSpot CRM، بنابراین کاربران می‌توانند از طریق زبان طبیعی در یک رابط چت سؤال بپرسند و دستورالعمل‌های دقیقی برای یک کار ارائه دهند.

این چت ربات جدید هوش مصنوعی به کاربران امکان می دهد کارهای مختلفی را انجام دهند، مانند افزودن مخاطبین به CRM، ایجاد گزارش های سفارشی، خلاصه کردن داده های HubSpot، و تهیه پیش نویس پیام ها و ایمیل های بازاریابی شخصی و مؤثر.

این ویژگی‌ها در مجموع می‌توانند در زمان تیم‌های بازاریابی و فروش صرفه‌جویی کنند.

به‌جای رفتن به مکان‌های مختلف برای اجرای گزارش‌های مبتنی بر داده‌های HubSpot یا تحقیق در مورد یک رقیب، می‌توانید فقط از ChatSpot.ai بخواهید که اطلاعات را در چت جمع‌آوری کند.

در داخل ChatSpot.ai، بازاریابی، فروش، هوش مصنوعی مولد، و درخواست های تحقیق.

We Took The New ChatSpot.ai For A Spin. What Did We Learn? نماگرفت از Ch atSpot.ai، مارس ۲۰۲۳

ChatSpot.ai همچنین دارای یک کتابخانه سریع با ۴۰ درخواست دیگر است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه ربات چت هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند در تلاش های بازاریابی و فروش خود سازنده تر باشید.

نمونه‌هایی از پاسخ‌های ChatSpot.ai

در زیر نمونه‌هایی از پاسخ‌هایی است که می‌توانید از ChatSpot.ai هنگام استفاده از آن برای بازاریابی و فروش انتظار داشته باشید.

ابتدا، می‌توانیم از چت بخواهیم کلمات کلیدی PPC را برای یک ابزار طراحی محبوب Canva فهرست کند. ربات چت هوش مصنوعی با لیستی از کلیدواژه های برتر که ترافیک جستجوی پولی را به وب سایت خود هدایت می کند پاسخ می دهد.

We Took The New ChatSpot.ai For A Spin. What Did We Learn?عکس از ChatSpot.ai، مارس ۲۰۲۳

می‌توانید با کلیک بر روی کلمات کلیدی ارگانیک به تحقیق در مورد Canva ادامه دهید تا فهرستی از کلیدواژه‌های ارگانیک برتر Canva را در جستجو ببینید. مجدداً، فهرستی از کلیدواژه های برتر را دریافت خواهید کرد که ترافیک ارگانیک را به وب سایت آن هدایت می کنند.

We Took The New ChatSpot.ai For A Spin. What Did We Learn?عکس از ChatSpot.ai، مارس ۲۰۲۳

پیوند کنار هر کلمه کلیدی PPC و ارگانیک شما را به صفحه فرود مورد نظر برای آن کلمات کلیدی می برد تا از طراحی و کپی صفحه شما الهام بگیرد.

دوم، می‌توانیم درباره شرکت‌های خاصی مانند OpenAI تحقیق کنیم. این ابزار اطلاعات اولیه درباره شرکت را از پروفایل‌های اجتماعی مانند توییتر و لینکدین استخراج می‌کند – به کاربران کمک می‌کند قبل از برقراری تماس فروش، سریعاً در مورد یک مشتری بالقوه مطلع شوند.

We Took The New ChatSpot.ai For A Spin. What Did We Learn?عکس از ChatSpot.ai، مارس ۲۰۲۳

در زیر اطلاعات شرکت، می‌توانید روی پیوندها کلیک کنید تا PPC و کلمات کلیدی ارگانیک شرکت را ببینید.

سوم، ChatSpot.ai می تواند به شما کمک کند تا محتوای وبلاگ را در مورد موضوعات خاص تهیه کنید.

همانند هر پاسخ مبتنی بر ChatGPT، تأیید اطلاعات (و منابع) ارائه شده و بازنویسی آن به زبان خودتان مهم است.

این نوع دقت می‌تواند به جلوگیری از مطابقت محتوای وبلاگ شما با سایر شرکت‌هایی که از همان دستورات برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، کمک کند.

اگر همه از ChatSpot.ai بپرسند که سئو برای الهام بخشیدن به وبلاگ چیست، احتمالاً همان پاسخی را دریافت می کنند که به این شکل است. تنها راه برای اطمینان از منحصربفرد بودن آن، بازنویسی آن با لحن و بینش منحصر به فرد خود است.

We Took The New ChatSpot.ai For A Spin. What Did We Learn?عکس از ChatSpot.ai، مارس ۲۰۲۳

ChatSpot.ai در حال حاضر در حالت آلفا است. ممکن است کاربران در پاسخ به سوالات فراتر از درخواست‌های ارائه شده توسط HubSpot دچار مشکل شوند.

باید کاملاً کاربردی و آماده باشد تا با گذشت زمان به نیازهای بازاریابی و فروش شما کمک کند.

نحوه دسترسی به ChatSpot.ai

برای دسترسی به ChatSpot.ai در لیست انتظار ثبت نام کنید.

همچنین، در لیست انتظار برای داشتن یک لیست انتظار قوی تر، در دستیار محتوا ثبت نام کنید. تولید کننده محتوا برای استراتژی بازاریابی شما.

نتیجه گیری

اجرای هوش مصنوعی توسط Google، Microsoft، HubSpot، و موارد دیگر مزایای بالقوه را برجسته می کند هوش مصنوعی برای همه، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت ها. همانطور که ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس تر و استفاده آسان تر می شوند، کسب و کارها باید از آنها برای افزایش کارایی و بهره وری استفاده کنند که منجر به دستیابی سریعتر به اهداف تجاری می شود.


تصویر ویژه: ۴H4 PH/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *