تهران ، ولیعصر
021-987654
بعد از اینکه Semrush اندیشکده ترافیک را به دست آورد، چه اتفاقی می افتد؟ بینش از بنیانگذار متیو هاولز-باربی

بعد از اینکه Semrush اندیشکده ترافیک را به دست آورد، چه اتفاقی می افتد؟ بینش از بنیانگذار متیو هاولز-باربی

در اقدامی مهم، SEMrush یک انجمن بسیار مورد توجه متخصصان سئو را به دست آورده است: تانک فکر ترافیک.

تأسیس شده توسط کارشناسان مشهور بازاریابی دیجیتال متیو هاولز-باربی، Nick Eubanks و Ian Howells، Traffic Think Tank از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۷، به لطف بینش ها و منابع ارزشمند خود برای علاقه مندان به سئو، طرفداران جهانی پیدا کرده است.

از سال ۲۰۱۷، Traffic Think Tank به دلیل ارائه بینش‌ها و منابع ارزشمند، شهرت خود را به دست آورده است و طرفداران وفاداری را در بین بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان به دست آورده است.

برای عمیق‌تر کردن موفقیت Traffic Think Tank و جمع‌آوری توصیه‌های شغلی برای متخصصان سئو، ما این امتیاز را داشتیم که با یکی از ذهن‌های پشت آن مصاحبه کنیم.

Howells-Barby هیجان خود را از پیوستن به SEMrush و فرصت‌هایی که این خرید برای مشتریان Traffic Think Tank و SEMrush به ارمغان می‌آورد ابراز می‌کند.

در این مقاله، درباره موفقیت Traffic Think Tank، چرایی فروخته شدن آن به SEMrush و توصیه های شغلی Howells-Barby برای متخصصان سئو اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

می‌توانید در مورد روزهای ابتدایی اتاق فکر ترافیک به ما بگویید؟

همانطور که هاولز-باربی به یاد می آورد، اندیشکده ترافیک از میل به ایجاد جامعه ای متولد شد که یکی از تجربیات تعیین کننده حرفه او را منعکس می کرد:

«وقتی به ابتدای حرفه‌ام نگاه می‌کنم، زمانی که برای اولین بار وارد فضای سئو شدم، می‌توانم بگویم با ارزش‌ترین اتفاقی که برای من افتاد… این است که به یک فیس‌بوک خصوصی کوچک دعوت شدم. گروهی با حدود ۱۵ نفر که در مورد سئو بسیار هوشمندتر از من بودند.

و نوع قوانین گروه این بود که آنچه را که کار می کند با یکدیگر به اشتراک بگذارند، و همه به یکدیگر کمک می کنند. و هیچ چیز از دیوارهای این گروه خصوصی فیس بوک خارج نمی شود.»

زمانی که نسخه بتا Traffic Think Tank در نوامبر ۲۰۱۷ راه اندازی شد، تنها ۱۰۰ نفر مجاز به پیوستن بودند.

Howells-Barby معتقد است که استراتژی مفید بود زیرا به آنها اجازه می داد تا قبل از تبلیغات اخیر در مورد کار از راه دور و شرکت های آموزش آنلاین، یک جامعه قوی بسازند.

ارزش جوامع بسته شده

هاولز-باربی می‌گوید: گروه‌های بسته‌بندی که با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و همه به یکدیگر کمک می‌کنند، برای نوآوری ضروری هستند.

«شما می‌توانید از شر صدای میلیون‌ها مقاله‌ای که به شما توصیه‌های عمومی را می‌گویند خلاص شوید… من فکر می‌کنم اگر واقعاً بتوانید یک قدم جلوتر بروید، نیاز به اعتماد بسیار زیادی بین گروه بسته ای که مایلند چیزهایی را که واقعاً نمی خواهند به صورت عمومی به اشتراک بگذارند، به اشتراک بگذارند.»

Traffic Think Tank بر اساس این اخلاق ایجاد شد و جامعه ای از افراد با یک رشته مشترک در جستجو یا بازاریابی ایجاد کرد.

با گذشت زمان، جامعه به تعدادی از معتبرترین نام‌ها در صنعت سئو، با اعضایی از پیشینه‌ها و سطوح مهارت‌های مختلف افزوده شد.

هاولز-باربی خاطرنشان می‌کند که اعضای جامعه دوستی‌های مادام‌العمر برقرار کرده‌اند، کسب‌وکارهای موفقی راه‌اندازی کرده‌اند و حتی از طریق گروه استخدام شده‌اند.

در حالی که تانک فکری ترافیک محتوای آموزشی ارائه می‌دهد، هاولز-باربی معتقد است که جنبه اجتماعی آن چیزی است که مردم بیش از همه دوست دارند، زیرا تقریباً ۷۰٪ از همه پیام‌ها از طریق DM خصوصی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

نزدیک بودن انجمن اندیشکده ترافیک با دریافت هزینه اولیه برای گروه و حفظ آن برای حداکثر هزار نفر حفظ شده است.

انجمن را برای افراد غیرعضو چگونه توصیف می کنید؟

از طریق گفتگو با Howells-Barby، متوجه شدیم که هدف اندیشکده ترافیک ایجاد فضایی امن از نظر روانی برای اعضا برای بحث در مورد بازاریابی دیجیتال و SEO است.

هاولز-باربی اظهار داشت که یکی از اولین چیزهایی که اعضای جدید را هیجان زده می کند این است که می توانند آشکارا در مورد موضوعاتی صحبت کنند که قبلاً دسترسی به آنها یا بحث در آنها دشوار بود.

«فکر می‌کنم یکی از اولین ضربه‌های دوپامینی که دریافت می‌کنید، جایی است که به نوعی وارد آن می‌شوید و مثل این است، اوه صبر کنید، مردم در واقع در مورد این موضوع صحبت می‌کنند. مثل اولین باری است که شما آن مکالمه آزاد را در مورد جبران خسارت با … همتایان در یک سازمان دارید و می‌گویید، اوه صبر کنید، مردم در مورد این موضوع صحبت می‌کنند؟ خوب، این یک نوع جالب است.»

این منجر به ابتکارات موفقیت آمیزی مانند شکست درمانی شده است، کانالی محبوب که اعضا می توانند شکست های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند.

هاولز-باربی تأکید کرد که اندیشکده ترافیک ارزش‌ها و آیین‌نامه رفتاری خود را جدی می‌گیرد و هرگونه نقض قوانین رفتار منجر به حذف فوری از جامعه می‌شود.

ارزش‌های جامعه شامل تنوع و اطمینان از این است که همه برای مشارکت در گفتگو احساس راحتی و امنیت می‌کنند.

علاوه بر این، هاولز-باربی به اهمیت کنار گذاشتن نفس خود هنگام پیوستن به تانک فکری ترافیک اشاره کرد.

چرا اتاق فکر ترافیک را به SEMrush بفروشیم؟

هولز باربی در مورد اینکه چرا تانک فکری ترافیک تصمیم به فروش به SEMrush، یک شرکت بزرگ در صنعت سئو گرفت، گفت که دلایل مختلفی پشت آن وجود دارد.

Traffic Think Tank برای نزدیک به شش سال به عنوان یک تجارت جانبی در حال اجرا بود و همیشه ضعیف بود.

با وجود داشتن یک تیم عملیاتی برای کمک به انجام کارهای روزمره، هنوز کارهای بزرگی در لیست کارهای آنها وجود داشت که برای انجام آنها به کمک نیاز داشتند.

Howells-Barby، Eubanks، و Howells، بنیانگذاران Traffic Think Tank، احساس می کردند که جامعه را ناامید می کنند و باید گزینه هایی را برای افزایش سطح رشد در نظر بگیرند.

“ما می دانستیم که یا باید به جذب شرکای اضافی فکر کنیم یا تیم را به طور قابل توجهی بسازیم یا به دنبال چیزی شبیه به خرید باشیم تا واقعاً در سمت رشد سطحی بالاتر ببریم. ما تیم را به طور قابل توجهی رشد دادیم، اما متوجه شدیم که هنوز آن چیزی که ما نیاز داشتیم را ارائه نمی دهد. و آوردن شرکای دیگر بسیار پیچیده‌تر شد [و] مشوق‌ها ممکن است ناهماهنگ شوند.”

SEMrush، یکی از اولین حامیان Traffic Think Tank، این خرید را پیشنهاد کرد و Howells-Barby و تیمش تحت تأثیر تعهد SEMrush به حفظ فرهنگ و ارزش‌های زیربنایی Traffic Think Tank قرار گرفتند.

مشوق‌های SEMrush با اهداف Traffic Think Tank برای ارائه ارزش به جامعه خود مطابقت دارد.

به‌علاوه، SEMrush قول داده است که در طرح‌های جدید جامعه سرمایه‌گذاری کند، مانند بازگرداندن ارزش به جامعه، کمک به ارتقاء سطح تولید محتوا و ارزش تولید، و تولید تجربیات حضوری.

خرید SEMrush به Traffic Think Tank این امکان را می‌دهد تا لیست گسترده کارهای خود را به گونه‌ای ارائه دهد که تیم سبک وزن و چابکش به تنهایی قادر به انجام آن نیست.

چه روندهایی را در شکل دادن به آینده سئو می بینید؟

در بحث چگونگی تکامل سئو، هاولز-باربی می‌گوید اصول و اصول رتبه‌بندی محتوا در جستجو در طول سال‌ها تغییر چندانی نکرده است.

Howells-Barby اشاره کرد که در حالی که هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به یک بحث اصلی تبدیل شده است، تأثیر آن بر جستجو به جای ناگهانی تدریجی بوده است. او به تکامل بلندگوهای هوشمند و تغییر به سمت جستجوی محاوره ای به عنوان نمونه هایی از چگونگی تغییر جستجو اشاره کرد.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به احتمال زیاد رایج‌تر می‌شود، که می‌تواند ایجاد محتوا را چالش‌برانگیزتر کند. با این حال، او تاکید کرد که احتمالاً هوش مصنوعی جایگزین همه محتوا نخواهد شد و تولیدکنندگان محتوا همچنان شغل خواهند داشت.

«فکر می‌کنم در بخش تولید محتوا، [کیفیت] آسیب زیادی خواهد دید. من هنوز فکر می‌کنم که هوش مصنوعی قطعاً جایگزین همه محتوا نمی‌شود. فکر می‌کنم بخش‌های خاصی را می‌گیرد. منظورم این است که مدت زیادی است که در حوزه خدمات مالی و مالی بوده است. فقط مردم اغلب متوجه این موضوع نمی شدند. بنابراین من فکر می‌کنم که به نوعی مانند مکانی است که از نظر محتوا کمی چالش‌برانگیزتر می‌شود.”

در سال‌های آینده، Howells-Barby می‌بیند که جستجو پراکنده‌تر می‌شود و Bing سهم بیشتری از بازار را به دست می‌آورد و فرصت‌های متفاوتی را نسبت به Google ارائه می‌دهد.

«آیا فکر می‌کنم بینگ گوگل را شکست می‌دهد؟ نه، نه. آیا فکر می کنم واقعاً شروع به جمع آوری و افزایش سهم بازار کرده است؟ قطعا. و فکر می‌کنم برای طولانی‌ترین زمان، وقتی در جستجوی ارگانیک کاری انجام می‌دادم، حتی به بینگ نگاه نمی‌کردم. فکر می‌کنم اکنون باید این کار را انجام دهید، و قوانین کمی متفاوت خواهند بود و در هر یک از این نوع پلت‌فرم‌ها فرصت‌هایی برای انجام کارها وجود خواهد داشت.»

در حالی که Howells-Barby نمی بیند AR یا VR در آینده نزدیک بر جستجو تأثیر بگذارد، او معتقد است که عبارت های جستجو خاص تر می شوند و ارتباط برای رتبه بندی ضروری باقی می ماند.

او اهمیت پیوندها در سئو را برجسته کرد و خاطرنشان کرد که آنها هنوز هم مهمترین عامل در تعیین قدرت و رتبه هستند.

مشاوره شغلی برای متخصصان مشتاق سئو

هولز-باربی به عنوان فردی که در صنعت سئو موفق بوده است، توصیه های ارزشمندی برای سایرینی که به دنبال رشد حرفه خود هستند، دارد.

به گفته هاولز-باربی، دو مرحله ضروری برای ایجاد یک شغل موفق در سئو وجود دارد.

اولین گام کسب دانش اساسی در مورد SEO است که می‌توان آن را از منابع مختلف رایگان و پولی بدست آورد.

با این حال، هاولز-باربی بر این باور است که ایجاد یک شبکه قوی از افراد قابل اعتماد، حیاتی ترین گام در ایجاد یک حرفه سئو موفق است.

او پیشنهاد می‌کند به انجمن‌ها بپیوندید، چه پولی یا رایگان، و برای چت‌های معمولی با افراد حاضر در صنعت در تمام سطوح حرفه‌تان ارتباط برقرار کنید.

این می تواند به شما در ایجاد روابط و به اشتراک گذاری اطلاعات و دانش کمک کند، که می تواند ۱۰ تا ۱۰۰ بار در طول حرفه شما نتیجه دهد.

«من می‌توانم بگویم چیزی که در اوایل حرفه‌ام بیشترین ارزش را برای من به ارمغان آورد، و هنوز هم این کار را انجام می‌دهم، این است که با افراد در صنعت در تمام سطوح حرفه‌ام ارتباط برقرار کنم، و فقط سعی کنید حداقل یک تماس در هفته با کسی که در همان سطح من کار می کند تماس بگیرید.

وقتی… در اوایل کارم بودم، افرادی را که در اوایل کارشان در جستجوی ارگانیک کار می‌کردند سرکوب می‌کردم و یک چت معمولی ۳۰ دقیقه‌ای داشتم، چه در آن زمان از طریق اسکایپ یا یک قهوه. این نزدیکی بود، و فقط یادداشت‌ها را مقایسه کنید، و شروع به انجام کارهایی کنید، حدس می‌زنم، به مردم لطف کنید بدون اینکه انتظاری از آن داشته باشید، فقط شروع به ساخت این شبکه‌های اولیه کرده‌اید.»

باربی تأکید می‌کند که داشتن شبکه‌ای از افرادی که روی شغل شما سرمایه‌گذاری می‌کنند و می‌توانند پشتیبانی و راهنمایی ارائه دهند، از هر دوره آنلاین یا عنوان شغلی ارزشمندتر است.

در نهایت، او توصیه می‌کند که روی دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی وسواس نداشته باشید یا معروف‌ترین فرد در سئو توییتر نباشید، بلکه در عوض روی ایجاد جامعه‌ای از افرادی تمرکز کنید که می‌توانند به موفقیت شما کمک کنند.

به طور خلاصه

خرید Traffic Think Tank توسط SEMrush یک حرکت مهم در صنعت SEO است.

Traffic Think Tank که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، به لطف جامعه نزدیک خود که بینش ها و منابع ارزشمندی را برای علاقه مندان به سئو به اشتراک می گذارد، به سرعت طرفداران جهانی پیدا کرد.

خرید SEMrush به Traffic Think Tank این امکان را می‌دهد تا فهرست طولانی وظایف خود را انجام دهد و از برنامه‌های جدید انجمن استفاده کند، کیفیت تولید خود را بهبود بخشد و رویدادهای فیزیکی را میزبانی کند که نمی‌توانست به‌طور مستقل انجام دهد.

به طور کلی، این خرید برای مشتریان SEMrush و Traffic Think Tank یک پیشرفت مثبت به نظر می رسد، و ما مشتاقانه منتظریم ببینیم چگونه آینده صنعت SEO را شکل خواهد داد.


نقل‌ها: BusinessWire

تصویر ویژه: Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *