TikTok چیست و برای چیست؟
اگر فرزندان، برادرزادهها، برادران کوچک یا هر نوجوان دیگری را دیدهاید که بدون اینکه چیزی بفهمد در مقابل موبایل میرقصد، پاسخ در TikTok است.
در سال ۲۰۱۴ با نام اولیه Musical.ly، TikTok شبکه اجتماعی است که اینستاگرام را به عنوان سومین شبکه اجتماعی پردانلوددر جهان، تنها پس از واتساپ و فیسبوک مسنجر.
اگر به آنچه که در داخل آن اتفاق میافتد علاقهمند نیستید، هیچ چیز مانند انتخاب بهترین نمونه های TikTok برای درک آن در یک چشم به هم زدن.
اما چرا، اگر این مدت طولانی در بازار بوده، اکنون شروع به انفجار کرده است؟
تا همین اواخر، این شبکه اجتماعی به ویژه در بین جوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله محبوب بود. امکانات ویرایش ویدیو و هماهنگ سازی موسیقی باعث شد تا آنها از طریق رقص، لیپ سینک و ویدیوهای طنز که می توانند یادآوری کنند، آن را به خود اختصاص دهند. شما از واین قدیمی هستید. این حالت استفاده در نهایت تبدیل به یک مانع ورود شد و TikTok را شبیه یک برنامه برای کودکان با زمان آزاد کافی برای درک و پیروی از کدهای شبکه اجتماعی کرد.
با این حال، به نظر میرسد که با پایان دهه ترس ما از مشارکت در چالشهایی که مشخصه شبکه اجتماعی است نیز به پایان رسیده است، زیرا افراد بالای ۱۸ سال یا برندها بیشتر و بیشتر به استفاده از TikTok تشویق میشوند. به حضور بیشتر افراد در ۴۰ سالگی نسبت به ۳۰ سالگی توجه کنید. بدون شک کنترل والدین در این امر نقش دارد.
این مواد، همراه با محبوبیت روزافزون آن در هند و چین، باعث شده است که TikTok قبل از هر شبکه دیگری در بازار به ۱ میلیارد دنبال کننده برسد.
فقط باید ببینید تعداد دانلودهای برنامه از یک چهارم به فصل دیگر چقدر افزایش یافته است.
چگونه می توانم در TikTok تبلیغ کنم؟
اگر کار کردن با برنامه را شروع کرده اید، مطمئناً به محض ورود به یک تبلیغ، چندین روند حمایت شده را مشاهده کرده اید یا یک تبلیغ بین ویدیو و ویدیو را از دست داده اید.
تبلیغات در TikTok امکان پذیر است، اما برخلاف فیس بوک و اینستاگرام، هیچ فضای عمومی برای مدیریت تبلیغات شما وجود ندارد. در حال حاضر، اگر میخواهید نام تجاری خود را در شبکه اجتماعی تبلیغ کنید، باید از فرم تبلیغکننده آنها با TikTok تماس بگیرید.
بستههای تبلیغاتی که در حال حاضر بهترینها را ارائه میکنند، دور از دسترسترین بودجهها هستند، با این حال، یکی از بهترین مزایای TikTok این است که بهطور ارگانیک کار میکند. اگر محتوای برند شما خوب باشد و با مخاطب ارتباط برقرار کند، دید آن مانند فوم بدون نیاز به سرمایه گذاری مستقیم رشد می کند.
چرا باید استفاده از TikTok را در نظر بگیرید؟
در زمان اشباع مانند زمانی که سایر شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام یا یوتیوب از آن عبور میکنند، TikTok به عنوان یک نفس تازه در ترکیب کانالهای همه برندها معرفی میشود.
TikTok یک شبکه اجتماعی است که به ویژه برای محتوای ارگانیک سپاسگزار است. اگر جامعه سریع و مثبت به پست شما واکنش نشان دهد، به سرعت مشاهده خواهید کرد که ویدیوی شما با سرعت بیشتری نسبت به فیس بوک یا اینستاگرام به تعداد بازدید می رسد.
در این شبکه اجتماعی امکان آپلود ویدیوهایی وجود دارد که ۱۰۰% پس از تولید روی رایانه هستند، اما ما قبلاً پیش بینی می کنیم که این فرمت بهترین عملکرد را در برنامه نداشته باشد. بدون شک یکی دیگر از دلایل طراوت آن حضور غالب مردم است و به همین دلیل ویدیوهای متحرک می تواند تا حدودی خارج از متن باشد. آنچه پیشینی ممکن است برای شما مانعی به نظر برسد، بدون شک دلیل بسیار خوبی برای ورود به Tiktok است، زیرا هیچ کس بهتر از شخص دیگری با یک شخص ارتباط برقرار نمی کند.
اگر هنوز شما را متقاعد نکرده ایم، هنوز یک سلاح مخفی داریم. بازتاب TikTok را در پادکست ما از دست ندهید: